reset
Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hmmm, ik weet het nog niet helemaal zeker, maar er zit iets in die Optimum Nutrition Micellar Cookes&Cream waar ik niet tegen kan.
Ik dacht eerst dat het misschien om iets als Calcium Caseinaat zou gaan, maar nadat ik nog eens goed keek zag ik dat er alleen maar Micellar Caseine in zit, weliswaar met een hoop smaak makers, maar er kan geen sprake zijn van een intolerantie van de eiwitten wat ik eerst wel dacht. En ik neem er al 2 van die Lactase capsules bij, hoewel er met de huidige hoeveelheden shakes geen sprake van lactose intolerantie meer is.
Ik heb regelmatig tot wel 60~70gr van B&F Micellar genomen en nergens last van gehad. Maar zelfs ~30gr van Optimum Nutrition lijkt al uitslag te geven op mijn voorhoofd. Het zijn maar iets van 6 puistjes, maar ik heb dat sinds ON Micellar, het is niet veel maar wel teveel. Nu heb ik zo'n 4 dagen geen ON Micellar aangeraakt en het gaat al langzaam weg.
Maar, wat zou het kunnen zijn? Iets in de smaak? Ik heb ook ON 100% Whey Gold, en dat is echt super spul. Want ik moet zeggen dat shakes van B&F samen met Optimum Nutrition echt super zijn mbt smaak (gewoon 20gr/20gr shake). Maar als dit de prijs is die ik betaal om B&F voor 50% te bedriegen... haha![]()
Optimum Casein wordt best veel verkocht een heb het eigenlijk niet eerder vernomen.Heb net 2 potten van 2 kg Whey isolaat bestelt
bestelnummer 136401
Vergeet er bij te zetten dat ik geen shakebeker nodig hebt
Denk dat ik er een stuk of 6 heb.
In de plaats daarvan heb ik liever wat monsters van supps
Hoop dat het nog kan
alvast bedankt
(Regel ik!http://www.bodyenfitshop.nl/no-supplementen/nve-pharmacheuticals/nitro-x-boost
Zijn hier samples van toevallig?![]()
Net alweer een pot whey perfection gehaald, vorige 5kg was alweer op
Samples zijn altijd welkom
Heb alweer m'n 5e bestelling gedaan deze maand, gaat snel
het is psychologisch zo lekker als je weet dat je geen bezorgkosten hebt.
Het liefst zou ik een sample pre workout hebben (bij voorkeur die niet als sample besteld kan worden. Crack oid), als ik zo brutaal mag zijn![]()
De rest vd samples heb ik nl. al besteld zaterdag
bestelnr. 136484 en 136499 kunnen samen opgestuurd worden (scheelt weer bezorgkosten). Heb ze na elkaar besteld, excuus.

Helaas dit keer geen samples gekregen![]()
Bestelling: Whey perfection berry blast 4,5kg & Result
Referentienummer: 135792

Hmmm, ik weet het nog niet helemaal zeker, maar er zit iets in die Optimum Nutrition Micellar Cookes&Cream waar ik niet tegen kan.
Ik dacht eerst dat het misschien om iets als Calcium Caseinaat zou gaan, maar nadat ik nog eens goed keek zag ik dat er alleen maar Micellar Caseine in zit, weliswaar met een hoop smaak makers, maar er kan geen sprake zijn van een intolerantie van de eiwitten wat ik eerst wel dacht. En ik neem er al 2 van die Lactase capsules bij, hoewel er met de huidige hoeveelheden shakes geen sprake van lactose intolerantie meer is.
Ik heb regelmatig tot wel 60~70gr van B&F Micellar genomen en nergens last van gehad. Maar zelfs ~30gr van Optimum Nutrition lijkt al uitslag te geven op mijn voorhoofd. Het zijn maar iets van 6 puistjes, maar ik heb dat sinds ON Micellar, het is niet veel maar wel teveel. Nu heb ik zo'n 4 dagen geen ON Micellar aangeraakt en het gaat al langzaam weg.
Maar, wat zou het kunnen zijn? Iets in de smaak? Ik heb ook ON 100% Whey Gold, en dat is echt super spul. Want ik moet zeggen dat shakes van B&F samen met Optimum Nutrition echt super zijn mbt smaak (gewoon 20gr/20gr shake). Maar als dit de prijs is die ik betaal om B&F voor 50% te bedriegen... haha![]()

Ík weet niet welke smaak whey perfection ik moet bestellen![]()
, eigenlijk mag Cookies er voor mij ook nog bij!Kga denk ik voor de Berry Blast. Eerst ff trainen dan bestel ik straks
Zo'n No Xplode potje lijkt mij ook wel wat![]()

Bolivia WK's, wat is dat precies? En die 10 servings no solide is dat een potje of van die zakjes?