MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net alweer een pot whey perfection gehaald, vorige 5kg was alweer op :)
Samples zijn altijd welkom :)

Heb alweer m'n 5e bestelling gedaan deze maand, gaat snel :o

het is psychologisch zo lekker als je weet dat je geen bezorgkosten hebt. :D

Het liefst zou ik een sample pre workout hebben (bij voorkeur die niet als sample besteld kan worden. Crack oid), als ik zo brutaal mag zijn :)

De rest vd samples heb ik nl. al besteld zaterdag :laugh:

bestelnr. 136484 en 136499 kunnen samen opgestuurd worden (scheelt weer bezorgkosten). Heb ze na elkaar besteld, excuus.

Laatst bewerkt:
Helaas dit keer geen samples gekregen :(
Bestelling: Whey perfection berry blast 4,5kg & Result
Referentienummer: 135792

Hmmm, ik weet het nog niet helemaal zeker, maar er zit iets in die Optimum Nutrition Micellar Cookes&Cream waar ik niet tegen kan.

Ik dacht eerst dat het misschien om iets als Calcium Caseinaat zou gaan, maar nadat ik nog eens goed keek zag ik dat er alleen maar Micellar Caseine in zit, weliswaar met een hoop smaak makers, maar er kan geen sprake zijn van een intolerantie van de eiwitten wat ik eerst wel dacht. En ik neem er al 2 van die Lactase capsules bij, hoewel er met de huidige hoeveelheden shakes geen sprake van lactose intolerantie meer is.

Ik heb regelmatig tot wel 60~70gr van B&F Micellar genomen en nergens last van gehad. Maar zelfs ~30gr van Optimum Nutrition lijkt al uitslag te geven op mijn voorhoofd. Het zijn maar iets van 6 puistjes, maar ik heb dat sinds ON Micellar, het is niet veel maar wel teveel. Nu heb ik zo'n 4 dagen geen ON Micellar aangeraakt en het gaat al langzaam weg.

Maar, wat zou het kunnen zijn? Iets in de smaak? Ik heb ook ON 100% Whey Gold, en dat is echt super spul. Want ik moet zeggen dat shakes van B&F samen met Optimum Nutrition echt super zijn mbt smaak (gewoon 20gr/20gr shake). Maar als dit de prijs is die ik betaal om B&F voor 50% te bedriegen... haha:p

Zou best iets in het smaak aroma kunnen zijn, moet wel eerlijk zijn dat ik het eigenlijk ook niet weet:D Optimum Casein wordt best veel verkocht een heb het eigenlijk niet eerder vernomen.

---------- Toegevoegd om 08:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ----------

Heb net 2 potten van 2 kg Whey isolaat bestelt
bestelnummer 136401
Vergeet er bij te zetten dat ik geen shakebeker nodig hebt
Denk dat ik er een stuk of 6 heb.
In de plaats daarvan heb ik liever wat monsters van supps
Hoop dat het nog kan
alvast bedankt

Dank je:) (Regel ik!

---------- Toegevoegd om 08:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:39 ----------

Helaas niet.

---------- Toegevoegd om 08:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

Net alweer een pot whey perfection gehaald, vorige 5kg was alweer op :)
Samples zijn altijd welkom :)

Dank je, regel ik.

Heb alweer m'n 5e bestelling gedaan deze maand, gaat snel :o

het is psychologisch zo lekker als je weet dat je geen bezorgkosten hebt. :D

Het liefst zou ik een sample pre workout hebben (bij voorkeur die niet als sample besteld kan worden. Crack oid), als ik zo brutaal mag zijn :)

De rest vd samples heb ik nl. al besteld zaterdag :laugh:

bestelnr. 136484 en 136499 kunnen samen opgestuurd worden (scheelt weer bezorgkosten). Heb ze na elkaar besteld, excuus.

Doen we, dank je voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 09:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:54 ----------

Helaas dit keer geen samples gekregen :(
Bestelling: Whey perfection berry blast 4,5kg & Result
Referentienummer: 135792

Regel ik voor je;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.466
Hmmm, ik weet het nog niet helemaal zeker, maar er zit iets in die Optimum Nutrition Micellar Cookes&Cream waar ik niet tegen kan.

Ik dacht eerst dat het misschien om iets als Calcium Caseinaat zou gaan, maar nadat ik nog eens goed keek zag ik dat er alleen maar Micellar Caseine in zit, weliswaar met een hoop smaak makers, maar er kan geen sprake zijn van een intolerantie van de eiwitten wat ik eerst wel dacht. En ik neem er al 2 van die Lactase capsules bij, hoewel er met de huidige hoeveelheden shakes geen sprake van lactose intolerantie meer is.

Ik heb regelmatig tot wel 60~70gr van B&F Micellar genomen en nergens last van gehad. Maar zelfs ~30gr van Optimum Nutrition lijkt al uitslag te geven op mijn voorhoofd. Het zijn maar iets van 6 puistjes, maar ik heb dat sinds ON Micellar, het is niet veel maar wel teveel. Nu heb ik zo'n 4 dagen geen ON Micellar aangeraakt en het gaat al langzaam weg.

Maar, wat zou het kunnen zijn? Iets in de smaak? Ik heb ook ON 100% Whey Gold, en dat is echt super spul. Want ik moet zeggen dat shakes van B&F samen met Optimum Nutrition echt super zijn mbt smaak (gewoon 20gr/20gr shake). Maar als dit de prijs is die ik betaal om B&F voor 50% te bedriegen... haha:p

Wat voor reactie krijg je na het drinken van de shake? Is mij niet echt duidelijk nu.

Eens kijken of het bekend voorkomt. :)

Ík weet niet welke smaak whey perfection ik moet bestellen:bang:

Ík weet niet welke smaak whey perfection ik moet bestellen:bang:

Berry Blast
Sunny Peach
Fresh Orange

Mijn favorieten op de gedeelde eerste plaats:D, eigenlijk mag Cookies er voor mij ook nog bij!

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------

No Xplode NT is er nu ook in een Pot van 10 Servings.
Prijs 19,90 euro.

Kga denk ik voor de Berry Blast. Eerst ff trainen dan bestel ik straks :rolleyes:
Zo'n No Xplode potje lijkt mij ook wel wat:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.471
Kga denk ik voor de Berry Blast. Eerst ff trainen dan bestel ik straks :rolleyes:
Zo'n No Xplode potje lijkt mij ook wel wat:D

Berry Blast geen probleem.

Iedereen die een goede PWB will, neem echt een keer de Muscle Stack! Ik was daar echt fan van, ongeacht het aantal pillen per x. :)

Anabolic WMS, wat is dat precies? En die 10 servings no xplode is dat een potje of van die zakjes?

Laatst bewerkt:
Krijg je alweer naturel isolaat binnen? xx

Oja, ik wilde daarbij 2 potten mic caseine bestellen. Ik heb nu choco, en die smaak vind ik prima. Echter wilde ik ook eens cookie smaak proberen. Kun je ook met korting 2 potten bestellen als ik 1 choco en 1 cookies wil? Wil het wel graag proberen, maar heb er ook weer geen tientje extra voor over.

Laatst bewerkt:
Net maar een pot van de Whey Perfection besteld na de talloze goede commentaren hier op de site...

Weet niet of jullie nog leuke samples hebben? :cool:

ordernummer: 78041

Laatst bewerkt:
Oke jammer

---------- Toegevoegd om 14:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

Wat is btw het verschil tussen pure whey blend en whey perfection aangezien het 5 eu scheelt

Wat is het verschil tussen whey perfection en whey blend aangezien het 5eu scheelt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven