MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wederom dik en dik tevreden, ondanks bescheiden bestelling van prachtige producten supersnelle levering tegen uiterst competitieve prijzen, leuke samples, bidon en shirt extra, ik was al B&F fan en ik blijf fan, zegt het voort.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.623
Er is weer een bestelling geplaatst. :D
Zouden jullie er weer wat leuke sampjes bij kunnen doen? Hoef niet van
whey perfection want heb er nog 2 potten en een paar testers van staan :p

Ref: 137691

Ik check even of deze nog niet is verwerkt:cool:
Zet het volgende keer ook even bij "opmerkingen" als je bestelt als je wil.
Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------

Dit lijkt me een goede toevoeging in jullie assortiment en denk wel dat er vraag naar is. Het is echt zeer handig geen geknoei meer in de auto:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://www.youtube.com/watch?v=xCD5Hes4n2Q&feature=player_embedded

Ok, zal er eens naar kijken:) Thanks, voor de tip

Ok, zal er eens naar kijken:) Thanks, voor de tip[/QUOTE]

Oke bedankt ik hoor het wel. Hij is te koop bij muscletotaal.nl. Maar wil het liefst alleen bij jullie bestellen:)

Dit lijkt me een goede toevoeging in jullie assortiment en denk wel dat er vraag naar is. Het is echt zeer handig geen geknoei meer in de auto:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://www.youtube.com/watch?v=xCD5Hes4n2Q&feature=player_embedded

het schijnt dat die shaker niet super is. lees de reviews maar;). wilde deze eerst ook bestellen, maar na het lezen van de gebruikers ervaringen, toch maar niet gedaan.

ot;

tijdje terug voor het eerst de stack whey perfection (cookies and cream) en michellar casein (banaan) besteld. moet zeggen dat ik erg tevreden ben. smaak is zeker goed te doen en de dikte is ook goed. mix het met water overigens. heb hiervoor al jaren bij een andere boardsponsor besteld, maar voor in de toekomst hebben jullie er een nieuwe klant bij hehe:D. gratis shakebeker is trouwens ook erg nice.

heb 4.5kg whey perfection (choco) besteld deze middag (weet het ref nr. niet meer)

maar stop er maar iets leuk by ivm samples :o :p

Ilco en de mensen van BnF; bedankt alweer voor de goeie service. :thumbs:

Nadat ik er gister niet was vandaag mijn bestelling binnen gekregen. Top, erg leuk de samples die erbij inzitten. De whey perfection samples, terwijl ik net 10 kilo bestel haha. Ook die van RPM en het shirt, de bekers en de fles, 1woord top!

geen grotere kwamtum korting op de isolaat van het huismerk? als je een potje of 5-6 ineens koopt moet er toch wel wat afkunnen...

Terug uit vakantie!! :D
eerste dagen werk achter de rug en ik moet zeggen dat ik nu pas écht de waarde van een eiwitreep apprecieer, echt handig onderweg in de auto snel wat eiwitten binnen spelen.. vaak klagen mensen over de prijs maar kijk naar de prijs van een mars/snicker/.. en vaak als je zo eentje eet zit je nogeens vol.. die "oh yeah bars" zijn echt gigantisch, perfect als tussendoortje :eyebrow:

eerste dagen werk achter de rug en ik moet zeggen dat ik nu pas écht de waarde van een eiwitreep apprecieer, echt handig onderweg in de auto snel wat eiwitten binnen spelen.. vaak klagen mensen over de prijs maar kijk naar de prijs van een mars/snicker/.. en vaak als je zo eentje eet zit je nogeens vol.. die "oh yeah bars" zijn echt gigantisch, perfect als tussendoortje :eyebrow:

Hé Steven, leuk dat je er weer bent! Hoe was je vakantie?

Jongens gister me nagestuurde perfect protein matrix binnen gehad!
Helemaal perfect in orde met als kersje op de slagroom ook nog 2 whey perfection sampies erbij!:D
Echt supergoede service! Geen een supplementen shop is zo goed als jullie!:thumbs:
Super bedankt BB&F Shop! met name Ilco! :thumbup:

zeer tevreden over de goedkope, kwaliteitsvolle whey.

het schijnt dat die shaker niet super is. lees de reviews maar;). wilde deze eerst ook bestellen, maar na het lezen van de gebruikers ervaringen, toch maar niet gedaan.

ot;

tijdje terug voor het eerst de stack whey perfection (cookies and cream) en michellar casein (banaan) besteld. moet zeggen dat ik erg tevreden ben. smaak is zeker goed te doen en de dikte is ook goed. mix het met water overigens. heb hiervoor al jaren bij een andere boardsponsor besteld, maar voor in de toekomst hebben jullie er een nieuwe klant bij hehe:D. gratis shakebeker is trouwens ook erg nice.

Ok, zal eerst de reviews ed inderdaad checken..:cool:

Dank je, voor de complimenten:)

---------- Toegevoegd om 07:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:55 ----------

heb 4.5kg whey perfection (choco) besteld deze middag (weet het ref nr. niet meer)

maar stop er maar iets leuk by ivm samples :o :p

Deze is al verwerkt:cool: Je kunt dit (samples) het beste ook even bij "opmerkingen" zetten dan wordt het direct gezien bij het printen van de bestelling en gaat het zeker goed.

Dank je, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 07:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:57 ----------

geen grotere kwamtum korting op de isolaat van het huismerk? als je een potje of 5-6 ineens koopt moet er toch wel wat afkunnen...

De marge op de 100% Isolaat is serieus heel krap maar als je even mailt met info@bodyenfitshop.nl dan kijken we wel even voor je wat we kunnen doen. Komt helemaal goed:)

---------- Toegevoegd om 07:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:59 ----------

Over zoiets kun je denk ik het beste mailen..

Ja, is voor ons het meest handig inderdaad:)

---------- Toegevoegd om 08:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:59 ----------

Die Oh Yeah Bars zijn inderdaad handig en lekkerrrrr en niet te vergeten 30 gram eiwitjes:D Neem er ook regelmatig 1tje als ik langs het rek loop waar ze liggen, kan het niet laten:meal:

Welkom terug:)

---------- Toegevoegd om 08:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:03 ----------

Jongens gister me nagestuurde perfect protein matrix binnen gehad!
Helemaal perfect in orde met als kersje op de slagroom ook nog 2 whey perfection sampies erbij!:D
Echt supergoede service! Geen een supplementen shop is zo goed als jullie!:thumbs:
Super bedankt BB&F Shop! met name Ilco! :thumbup:

Dank je:)

Ik ook weer bij body en fitshop besteld,

Gewoon superservice en ziet er proffesioneel uit 1ste bestelling beviel ook perfect dus daarom een 2e ook gedaan :)

echter zou ik bij de beschrijving wat anders willen zien want bij heel veel eiwit producten staat HET BESTE maar er kan er maar 1 de beste zijn voor een bepaald doel zou je denken...

verder is het top!

Hé Steven, leuk dat je er weer bent! Hoe was je vakantie?

Hey bro! Goeie vakantie! Egypte, Hurgada! Lekker chille, stadscentrum s'avonds wat bezocht (ze kunnen wel wat agressief overkomen soms om hun spulletjes te verkopen, maar het geluk als bb'r heb je dan wel dat als je dan een front double bi doet, ze wel uit de weg gaan :roflol: voor de rest aantal keer zitten snorkelen bij het koraal voor het hotel, ook echt superchill véél visjes echt op paar centimeter voor mn neus, bangelijk gewoon :)
en ook wel veel lekkere rusinne gezien die lagen te zonnen :eyebrow:
mijn batterijen zijn dus herladen :D

Die Oh Yeah Bars zijn inderdaad handig en lekkerrrrr en niet te vergeten 30 gram eiwitjes:D Neem er ook regelmatig 1tje als ik langs het rek loop waar ze liggen, kan het niet laten:meal:
idd 30gram eiwitten :eyebrow:

---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

Ik ook weer bij body en fitshop besteld,

Gewoon superservice en ziet er proffesioneel uit 1ste bestelling beviel ook perfect dus daarom een 2e ook gedaan :)

echter zou ik bij de beschrijving wat anders willen zien want bij heel veel eiwit producten staat HET BESTE maar er kan er maar 1 de beste zijn voor een bepaald doel zou je denken...

verder is het top!

that's marketing my friend :)
in mijn ogen:
whey perfection: de béste qua smaak
100% whey isolaat: de béste qua eiwitten
en deze twee gecombineerd zijn de béste qua kwaliteit/prijs
denk dat de meesten hier het met mij eens zullen zijn?

Weer even een bestelling geplaatst
Zouden er misschien wat samples bij kunnen? ( het liefst geen whey samples )
Het is niet een hele grote bestelling maar toch

Referentie nummer : 137815

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven