TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo,
Ik had een vraagje ik heb al wel is eerder van een ander merk caseinne gehad maar dat was zo zanderig in de mond is de Micellar Casein Superior ook zo zanderig ? of lost het gewoon op? en is het dikker van structuur dan bijv whey perfection?
als je hem direct opdrinkt is hij loperig, na 5min wat dikker, na uurtje in koelkast is het yoghurtachtigcaseines zijn altijd wat dikker, ik denk dat dit mede de reden is tot trage opname
qua zanderigheid vind ik de micellar casein superior goed meevallen, qua smaak ook echt een topper aangezien de meeste micellars redelijk zuur proeven.. maar een smaak van whey perfection zal je nooit hebben natuurlijk..
---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------
ohja.. hoe langer je de shake laat staan (mic sup) hoe dikker hij wordtals je hem direct opdrinkt is hij loperig, na 5min wat dikker, na uurtje in koelkast is het yoghurtachtig

Weer even een bestelling geplaatst
Zouden er misschien wat samples bij kunnen? ( het liefst geen whey samples )
Het is niet een hele grote bestelling maar toch
Referentie nummer : 137815
Ik kijk morgen even wat ik voor je kan doen..137850
Samples van de nieuwe smaken (whey perfection) zijn welkom, ik begin de normale smaken zat te worden![]()

heerlijek smaak die whey perfection. hoeveel scoops moet je erin doen en met hoeveel water?
gewoon ff voor zekerheid.

1 scoop met 250ml water zoals op de verpakking staat![]()
![]()

Body & Fitshop,
Laatste tijd heb ik helemaal geen energie meer i.v.m school , studie werk en fitness. Hebben jullie iets in jullie assortiment wat energie opwekt of iets dergelijks?
Liefst in capsules.
Alvast bedankt![]()
Pre workout power pill.
Schijnt ook primaaa te werken voor studie/werk etc.
http://www.bodyenfitshop.nl/afslankproducten/body-fit-sportsnutrition/pre-workout-power-pill
Ik wel en ben er erg tevreden over! Als ik er 's ochtends twee neem, merk ik het de hele dag door.
heerlijek smaak die whey perfection. hoeveel scoops moet je erin doen en met hoeveel water?
1 scoop met 250ml water zoals op de verpakking staat![]()
![]()
ik iig had er een huge ass schep inzitten ik doe meestal anderhalve schep voor 500ml en dat is meer dan zat![]()

als ik zaterdag rond 13.00u mijn bestelling heb gedaan kan ik deze dan maandag of dinsdag verwachten? (woon trouwens in belgië)
groeten!
Is hier wat voor te fixen? Het gaat om de fattrack II.