AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik had een vraagje ik heb al wel is eerder van een ander merk caseinne gehad maar dat was zo zanderig in de mond is de Micellar Casein Superior ook zo zanderig ? of lost het gewoon op? en is het dikker van structuur dan bijv whey perfection?

Hallo,

Ik had een vraagje ik heb al wel is eerder van een ander merk caseinne gehad maar dat was zo zanderig in de mond is de Micellar Casein Superior ook zo zanderig ? of lost het gewoon op? en is het dikker van structuur dan bijv whey perfection?

caseines zijn altijd wat dikker, ik denk dat dit mede de reden is tot trage opname
qua zanderigheid vind ik de micellar casein superior goed meevallen, qua smaak ook echt een topper aangezien de meeste micellars redelijk zuur proeven.. maar een smaak van whey perfection zal je nooit hebben natuurlijk..

---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

ohja.. hoe langer je de shake laat staan (mic sup) hoe dikker hij wordt :) als je hem direct opdrinkt is hij loperig, na 5min wat dikker, na uurtje in koelkast is het yoghurtachtig

caseines zijn altijd wat dikker, ik denk dat dit mede de reden is tot trage opname
qua zanderigheid vind ik de micellar casein superior goed meevallen, qua smaak ook echt een topper aangezien de meeste micellars redelijk zuur proeven.. maar een smaak van whey perfection zal je nooit hebben natuurlijk..

---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

ohja.. hoe langer je de shake laat staan (mic sup) hoe dikker hij wordt :) als je hem direct opdrinkt is hij loperig, na 5min wat dikker, na uurtje in koelkast is het yoghurtachtig

Ok dus niet zanderig want bij die andere leek het net alsof ik een zandbak aan het leegdrinken was

137850

Samples van de nieuwe smaken (whey perfection) zijn welkom, ik begin de normale smaken zat te worden :P

that's marketing my friend :)
in mijn ogen:
whey perfection: de béste qua smaak
100% whey isolaat: de béste qua eiwitten
en deze twee gecombineerd zijn de béste qua kwaliteit/prijs
denk dat de meesten hier het met mij eens zullen zijn?[/QUOTE]

perfect protein matrix de beste eiwit combo in 1 imo :cool:

Weer even een bestelling geplaatst
Zouden er misschien wat samples bij kunnen? ( het liefst geen whey samples )
Het is niet een hele grote bestelling maar toch

Referentie nummer : 137815

Dank je:) Ik kijk morgen even wat ik voor je kan doen..

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

137850

Samples van de nieuwe smaken (whey perfection) zijn welkom, ik begin de normale smaken zat te worden :P

Die hebben we. Dank je, voor de bestelling!:)

heerlijek smaak die whey perfection. hoeveel scoops moet je erin doen en met hoeveel water?

gewoon ff voor zekerheid.

Body & Fitshop,

Laatste tijd heb ik helemaal geen energie meer i.v.m school , studie werk en fitness. Hebben jullie iets in jullie assortiment wat energie opwekt of iets dergelijks?

Liefst in capsules.

Alvast bedankt ;)

70cc is de mijne

Heb je er ook zelf ervaring mee of dat niet?
Ik wel en ben er erg tevreden over! Als ik er 's ochtends twee neem, merk ik het de hele dag door.

heerlijek smaak die whey perfection. hoeveel scoops moet je erin doen en met hoeveel water?
1 scoop met 250ml water zoals op de verpakking staat :rolleyes: ;)
ik iig had er een huge ass schep inzitten ik doe meestal anderhalve schep voor 500ml en dat is meer dan zat:p
Ik doe er altijd 2 scoops in, per 300ml! :D

als ik zaterdag rond 13.00u mijn bestelling heb gedaan kan ik deze dan maandag of dinsdag verwachten? (woon trouwens in belgië)

groeten!

als ik zaterdag rond 13.00u mijn bestelling heb gedaan kan ik deze dan maandag of dinsdag verwachten? (woon trouwens in belgië)

groeten!

We verpakken wel direct op zaterdag. De distributie van de TNT is op maandag, de zending is dan dinsdag in huis..

Hi B&Fshop,
Ik had voor ik ging cutten een vetmeter bij jullie gekocht. Die heb ik een tijd gebruikt naar grote tevredenheid, maar nu geeft hij ineens alleen nog maar een BF% van 0% aan... Resetten en batterij vervangen heb ik al geprobeerd, maar dat werkt niet. Vind dit toch jammer, want ik heb dr toch 40 euro voor gelapt :D Is hier wat voor te fixen? Het gaat om de fattrack II.

Grtz

son in law, vraagje whey perfection

Waarom reageren jullie (body&fitshop) niet meer op emailtjes?
Na 1 x een reactie te hebben gekregen op mijn vraag, heb ik na 2 x beantwoorden nog geen reactie terug ontvangen.

Ligt jullie internet plat of is er iets met jullie mailserver?

Laurenz heeft het hoogstwaarschijnlijk erg druk de laatste tijd, je kunt gewoon een PM sturen naar Ilco, die rond het verder wel af of zorgt dat het wordt gedaan.

Ilco is B&Fshop hier op het forum.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.660
Of gewoon even bellen als je echt snel antwoord wil. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven