AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha, werk gewoon een keer over ilco! :D hart voor de zaak

:D Doen we ook!!

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

Ilco heeft het iig voor mij kunnen regelen, topwerk.

:thumbs: Thanks..

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

Er zit geen maatschepje bij mijn crea:D beetje lastig 5 gram te fixen zo :(

:eek: Moet wel, kijk even goed in het poeder.

Heb alles vandaag alweer netjes binnen gekregen :D Thanks! Ook voor de samples :D
Ff een n00b vraagje :o, die 10lbs Whey Perfection zit nog in een zak in de emmer, ik neem aan dat die zak niet steeds weer dicht moet of wel?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.604
Heb alles vandaag alweer netjes binnen gekregen :D Thanks! Ook voor de samples :D
Ff een n00b vraagje :o, die 10lbs Whey Perfection zit nog in een zak in de emmer, ik neem aan dat die zak niet steeds weer dicht moet of wel?

Gewoon gieten in de emmer ? :D

hahaha dat kan natuurlijk ook nog :P
Hopen dat ik niks vermors dan :D zal is ff kijken wat ik doe

Nee, de zak hoeft niet dicht, alleen de deksel erop.:cool:

---------- Toegevoegd om 09:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------

Haha, ja hij zat inderdaad wat dieper in het poeder! Naja, was gewoon weer te vlug :rolleyes:

:D Dat wist ik wel. Geeft niet!:)

Ik heb gisteren pannenkoeken gebakken met wat whey perfection erdoorheen. Nu vond ik op internet dat de eiwitstructuur kapot gekookt word en dat bepaalde zoetstoffen omgekookt kunnen worden tot schadelijke stoffen (tja..).
Heb je hier wat meer over te vertellen? Het proeft namelijk wel goed.

Ik heb gisteren pannenkoeken gebakken met wat whey perfection erdoorheen. Nu vond ik op internet dat de eiwitstructuur kapot gekookt word en dat bepaalde zoetstoffen omgekookt kunnen worden tot schadelijke stoffen (tja..).
Heb je hier wat meer over te vertellen? Het proeft namelijk wel goed.

Bij ongeprepareerde producten worden boven de 47gr C lycine en tryptofaan vernietigd waardoor de BW naar 0 kan zakken
(gestolen antwoord van 3XL)

Perfecte service weer! Heb je alleen wat tips om je huismerk BCAA's wat beter naar binnen te krijgen. Ik deed het bij een vitaminebruistabletje, maar ik kreeg alleen een soort shuimlaag erop. Thx

---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

haha die had ik ook gelezen ja, maar kan je ook in wat simpeler taal verklaren ? Enig ervaring ermee ?

Volgens mij is het ook niet iets wat echt zeker is. Ik lees verhalen van mensen die beweren dat inderdaad microfracties denatureren en daardoor het eiwit minder waardevol wordt. Echter zijn er ook dingen te lezen van mensen die dat weer bs vinden, en alleen zeggen dat je het hooguit wat minder snel opneemt. ja ik heb het zelf nooit onderzocht, maar misschien is ergens een goed artikel erover.

Jammer genoeg was ik andaag niet thuis, krijg het nu maandag pas echt jammer was er net heel even niet moest even boodschappen halen.

Perfecte service weer! Heb je alleen wat tips om je huismerk BCAA's wat beter naar binnen te krijgen. Ik deed het bij een vitaminebruistabletje, maar ik kreeg alleen een soort shuimlaag erop. Thx

---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

Ik neem het met Anabolic WMS (Waxy Maize Starch) dat gaat prima, merk er eigenlijk niets meer van..
het schuimen icm een vitaminebruistabletje kan ik mij wel voorstellen, niet echt smakelijk:cool:

---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------

Jammer genoeg was ik andaag niet thuis, krijg het nu maandag pas echt jammer was er net heel even niet moest even boodschappen halen.

Dat is zeker jammer:rolleyes:

Body & Fitshop,

Heb vandaag whey perfection en creatine besteld.
Kan ik i.p.v een shakebeker samples bij krijgen?

Referentie nr : 137643

Alvast bedankt!

Body & Fitshop,

Heb vandaag whey perfection en creatine besteld.
Kan ik i.p.v een shakebeker samples bij krijgen?

Referentie nr : 137643

Alvast bedankt!

Deze is denk ik nog net verzonden:cool: Dan kan ik het niet meer regelen en komt de bestelling morgen. Als het niet zo is dan wel en komt de bestelling maandag.... Ik kijk wel even:)

Er is weer een bestelling geplaatst. :D
Zouden jullie er weer wat leuke sampjes bij kunnen doen? Hoef niet van
whey perfection want heb er nog 2 potten en een paar testers van staan :p

Ref: 137691

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven