- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, ja ik was er idd achter gekomen, hij staat nu al vanaf uurtje of 11 op "chauffeur is onderweg".
Hoop dat geen ongeluk heeft gehad![]()

De chaffeur is van mij sinds gistermiddag onderweg, en woon toch echt in Nederland![]()
Heb mijn crea / shakebeker + shirtje binnen! Ilco, bedankt jongen. Je bent goud waard
Complimenten voor de service.
Nee het is nog niet geregeld, nog steeds geen mail van Laurenz helaas. Erg jammer had de supplementen graag dit weekend gehad.
hebben jullie ook een soort whey zoals de bulk whey van jullie concurrent (xxl) maar wat qua kwaliteit misschien nog beter is?
nee het is nog niet geregeld, nog steeds geen mail van laurenz helaas. Erg jammer had de supplementen graag dit weekend gehad.

2 potten Micellar Casein Superior
1 BCAA's
ref: 137370
Jammer dat de naturel isolaat niet in huis was, zat er echt op te wachten! Shakebaker zit er al bij volgens mij, en samples zijn altijd welkom. Als je nog iets hebt liggen gooi je het er maar bij haha. Thx!
Ingepakt en klaar voor verzending..we krijgen dan ook samples. Gaat je verwachtingen echt overtreffen

De chaffeur is van mij sinds gistermiddag onderweg, en woon toch echt in Nederland![]()

vraag het hier ook maar even aangezien mijnn mail niet beantwoordt wordt
ref: 130107
is eind juli besteld, ik weet dat de producten uitverkocht waren maar ze zouden binnen 3 weken weer binnen zijn. vandaar dat ik graag even wil weten hoe de status ervan is?![]()
hebben jullie ook een soort whey zoals de bulk whey van jullie concurrent (xxl) maar wat qua kwaliteit misschien nog beter is?

vraag het hier ook maar even aangezien mijnn mail niet beantwoordt wordt
is eind juli besteld, ik weet dat de producten uitverkocht waren maar ze zouden binnen 3 weken weer binnen zijn. vandaar dat ik graag even wil weten hoe de status ervan is?![]()
Dat kan inderdaad niet maar ik regel het.vraag het hier ook maar even aangezien mijnn mail niet beantwoordt wordt
Ilco, hoeveel ML water / vruchtensap moet ik doen bij mijn creapure? bvd

Ik ben erg benieuwd! De samples kun je vast opzij leggen bij de andere![]()
Kun je nagaan hoeveel er besteld wordt bij BnF
Mijn mail werd ook niet beantwoord.
Ik lees dat 't vaker gebeurt? Komen ze niet aan, of is 't te druk bij BnF om mails te beantwoorden?
Alle mails moeten netjes worden beantwoord
in principe maar dat is logisch. Het is wel druk maar dat mag geen reden zijn. Mocht er iets zijn/geen antwoord komen, dan mag mij ook altijd een PM worden gezonden.Komt goedAlle mails moeten netjes worden beantwoord
in principe maar dat is logisch. Het is wel druk maar dat mag geen reden zijn. Mocht er iets zijn/geen antwoord komen, dan mag mij ook altijd een PM worden gezonden.

Bij deze. PM is verstuurd. Komt overigens nog eentje bij, was iets vergeten te vragen.
PS. neem je tijd met beantwoorden, 't heeft geen haast en ik begrijp dat jullie 't druk hebben![]()