MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee het is nog niet geregeld, nog steeds geen mail van Laurenz helaas. Erg jammer had de supplementen graag dit weekend gehad.

Heb mijn crea / shakebeker + shirtje binnen! Ilco, bedankt jongen. Je bent goud waard :D

Complimenten voor de service.

De chaffeur is van mij sinds gistermiddag onderweg, en woon toch echt in Nederland:D

Hm, dat is wel vervelend inderdaad.. maar heb misschien wat 'nieuws' voor je:

Qoute van tracktrace TNT.

Let op!

• Door een technische storing in één van onze sorteercentra heeft een groot deel van de zendingen vertraging opgelopen. Wij vragen u om uw begrip en we stellen alles in het werk om de vertraging tot een minimum te beperken.
    Bij voorbaat dank.

Heb mijn crea / shakebeker + shirtje binnen! Ilco, bedankt jongen. Je bent goud waard :D

Complimenten voor de service.

Hoeveel ML water / vruchtensap moet ik doen bij 5gr crea?

Laatst bewerkt:
Nee het is nog niet geregeld, nog steeds geen mail van Laurenz helaas. Erg jammer had de supplementen graag dit weekend gehad.

Bestaat er geen manier om het via iemand anders te regelen?

De beste man die ik aan de telefoon had zou het even doorgeven aan Laurenz dat hij mijn mail specifiek vroeg hij naar mijn naam, moest beantwoorden. Ik heb de mail gister middag gestuurd en heb nog niets terug. Met alle respect had ik graag mijn supplementen dit weekend gehad.

vraag het hier ook maar even aangezien mijnn mail niet beantwoordt wordt :(

ref: 130107

is eind juli besteld, ik weet dat de producten uitverkocht waren maar ze zouden binnen 3 weken weer binnen zijn. vandaar dat ik graag even wil weten hoe de status ervan is? :)

2 potten Micellar Casein Superior
1 BCAA's

ref: 137370

Jammer dat de naturel isolaat niet in huis was, zat er echt op te wachten! Shakebaker zit er al bij volgens mij, en samples zijn altijd welkom. Als je nog iets hebt liggen gooi je het er maar bij haha. Thx!

nee het is nog niet geregeld, nog steeds geen mail van laurenz helaas. Erg jammer had de supplementen graag dit weekend gehad.

pm:)

---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------

2 potten Micellar Casein Superior
1 BCAA's

ref: 137370

Jammer dat de naturel isolaat niet in huis was, zat er echt op te wachten! Shakebaker zit er al bij volgens mij, en samples zijn altijd welkom. Als je nog iets hebt liggen gooi je het er maar bij haha. Thx!

Doen we:) Ingepakt en klaar voor verzending..

:D we krijgen dan ook samples. Gaat je verwachtingen echt overtreffen:)

Ik ben erg benieuwd! De samples kun je vast opzij leggen bij de andere ;) :D

De chaffeur is van mij sinds gistermiddag onderweg, en woon toch echt in Nederland:D

Kun je nagaan hoeveel er besteld wordt bij BnF :D

is eind juli besteld, ik weet dat de producten uitverkocht waren maar ze zouden binnen 3 weken weer binnen zijn. vandaar dat ik graag even wil weten hoe de status ervan is? :)

Mijn mail werd ook niet beantwoord.
Ik lees dat 't vaker gebeurt? Komen ze niet aan, of is 't te druk bij BnF om mails te beantwoorden?

hebben jullie ook een soort whey zoals de bulk whey van jullie concurrent (xxl:p) maar wat qua kwaliteit misschien nog beter is?

Whey Perfection Check ook de reviews maar even!:)

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

Check ik nu direct; zo aanvulling:cool: Dat kan inderdaad niet maar ik regel het.

Ilco, hoeveel ML water / vruchtensap moet ik doen bij mijn creapure? bvd

Ai, de Caps en shakebekers kan ik morgenochtend direct voor je opsturen maar de Filler is er helaas nog steeds niet. Dan heb je denk ik ook weinig aan de capsules. Wil je dan ik morgenochtend de rest opstuur?

,

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

Ilco, hoeveel ML water / vruchtensap moet ik doen bij mijn creapure? bvd

250 ml is voldoende.:)

Ik ben erg benieuwd! De samples kun je vast opzij leggen bij de andere ;) :D

Kun je nagaan hoeveel er besteld wordt bij BnF :D

Mijn mail werd ook niet beantwoord.
Ik lees dat 't vaker gebeurt? Komen ze niet aan, of is 't te druk bij BnF om mails te beantwoorden?

Komt goed:) Alle mails moeten netjes worden beantwoord:cool: in principe maar dat is logisch. Het is wel druk maar dat mag geen reden zijn. Mocht er iets zijn/geen antwoord komen, dan mag mij ook altijd een PM worden gezonden.

Komt goed:) Alle mails moeten netjes worden beantwoord:cool: in principe maar dat is logisch. Het is wel druk maar dat mag geen reden zijn. Mocht er iets zijn/geen antwoord komen, dan mag mij ook altijd een PM worden gezonden.

Bij deze. PM is verstuurd. Komt overigens nog eentje bij, was iets vergeten te vragen. :o
PS. neem je tijd met beantwoorden, 't heeft geen haast en ik begrijp dat jullie 't druk hebben :)

Laatst bewerkt:
Bij deze. PM is verstuurd. Komt overigens nog eentje bij, was iets vergeten te vragen. :o
PS. neem je tijd met beantwoorden, 't heeft geen haast en ik begrijp dat jullie 't druk hebben :)

Moest wel direct antwoorden moet zo weg..:D

haha, werk gewoon een keer over ilco! :D hart voor de zaak

Ilco heeft het iig voor mij kunnen regelen, topwerk.

Er zit geen maatschepje bij mijn crea:D beetje lastig 5 gram te fixen zo :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven