AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
toch maar weer eens een bestelling geplaatst aangezien m'n isolaat en nog wat andere dingen bijna op is

ref: 138185

samples (vooral preworkout ;) ) worden natuurlijk gewaardeerd :)

Leon/Ilco,

Ik bestelde voorheen altijd vloeibare eiwitten (ampullen) bij jullie. Elite liquid protein van Dymatize of Carnivor van Musclemeds.

Beide zijn nu al enige tijd uitverkocht. Nu is mijn stash al een paar dagen op en ik wil toch wel graag één van deze 2 bestellen.

Dus komen ze binnenkort weer binnen of wat :D ?

net ff een bestelling geplaatst:

vitamintjes & ff jullie Isolaat een keertje proberen!!

hopelijk hebben jullie nog wat leuke samples!

ref 138180

Dank je:) Ik regel wel wat..:D

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

toch maar weer eens een bestelling geplaatst aangezien m'n isolaat en nog wat andere dingen bijna op is

ref: 138185

samples (vooral preworkout ;) ) worden natuurlijk gewaardeerd :)

Dank je:) Ik kijk even welke pwo samples we hebben..

---------- Toegevoegd om 22:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ----------

Leon/Ilco,

Ik bestelde voorheen altijd vloeibare eiwitten (ampullen) bij jullie. Elite liquid protein van Dymatize of Carnivor van Musclemeds.

Beide zijn nu al enige tijd uitverkocht. Nu is mijn stash al een paar dagen op en ik wil toch wel graag één van deze 2 bestellen.

Dus komen ze binnenkort weer binnen of wat :D ?

Van Dymatize hebben we net wat binnen volgens mij...

Dank je:) Ik regel wel wat..:D

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

Dank je:) Ik kijk even welke pwo samples we hebben..

---------- Toegevoegd om 22:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ----------

Van Dymatize hebben we net wat binnen volgens mij...

Top ik ga gelijk wat doosjes bestellen!

Edit: 4 doosjes, ik kan weer even vooruit ;)
Referentie nummer: 138191

Laatst bewerkt:
Werkt dat vragen om samples? :P

Net een bestelling gedaan! Whey hydrolisaat voor het eerst proberen en dan gelijk van jullie huismerk... Ben benieuwd :)
Graag wat leuke samples als dat kan :)
Thx! :D
Referentie: 138212

Dat kan ik erg waarderen, als men snel/vaak reageert op 't forum. :bow:
Is toch extra service :cool:

We gaan zeker ons best doen:)

---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:12 ----------

Net een bestelling gedaan! Whey hydrolisaat voor het eerst proberen en dan gelijk van jullie huismerk... Ben benieuwd :)
Graag wat leuke samples als dat kan :)
Thx! :D
Referentie: 138212

Dank je:) Er zitten ook enkele Whey Perfection samples bij:cool:

hey B&F

Weet je soms wnr de PAM terug binnen is?

thx

Die BCAA's willen echt niet oplossen zeg.. zelfs van de staafmixer zijn ze niet onder de indruk en nog drijft het bovenop.

hey B&F

Weet je soms wnr de PAM terug binnen is?

thx

Dat is nogal een probleem schijnt het. Waarschijnlijk krijgen we volgende week een vervangend product:cool:

Ilco

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

Die BCAA's willen echt niet oplossen zeg.. zelfs van de staafmixer zijn ze niet onder de indruk en nog drijft het bovenop.

Dat is altijd zo. Ik meng het zelf met WMS of Vitargo. Gewoon is een shaker en merk dan niets van de bcaa's..

Referentie nummer: 138026
net mn bestelling ontvangen, eindelijk weer aan de shakes
alleen geen samples, pwo spul was leuk geweest :)

Dat is nogal een probleem schijnt het. Waarschijnlijk krijgen we volgende week een vervangend product:cool:

Ilco

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

Dat is altijd zo. Ik meng het zelf met WMS of Vitargo. Gewoon is een shaker en merk dan niets van de bcaa's..

idd is altijd zo, met WMS is het prima,

Bestelling ontvangen! Bedankt voor de shaker!
Ben tevreden over de bestelling! Alleen zaten er geen samples bij :(
Zou graag eens wat préworkout samples ontvangen zodat ik weet wat ik volgende keer moet bestellen :cool:

Referentie nummer: 137727

Door wat vruchtensap gaat ook prima, maar ik wil ze ook af en toe alleen met wat water innemen (ivm trainen op een nuchtere maag als eiwit-verzekering). Maar goed ik krijg het wel weg hoor (ikke h4rdk0re ;)).

Ik had een vraagje:
Ik heb een potje transform aangeschaft. Nu vroeg ik me af of deze het beste na/tijdens de maaltijd kon worden gebruikt, of dat een ander tijdstip toch beter is?

Ik had een vraagje:
Ik heb een potje transform aangeschaft. Nu vroeg ik me af of deze het beste na/tijdens de maaltijd kon worden gebruikt, of dat een ander tijdstip toch beter is?

Kan ingenomen zowel met- als zonder voeding. Op sportdagen inname (500-1500 mg) 45 minuten voor de training.

Hey B&Fshop,
Ik had dus een kapotte vetmeter (zie vorige pagina;s), referentie nummer gegeven enzo. Werd voor bedankt, maar nog niks gehoord. Kan ik er van uit gaan dat het in behandeling is? :P

Joo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven