AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Referentie: 138341
Betaalmethode: Mister Cash

Samples altijd welkom! (jack3d, b&f pre-workout pill, post-workout samples ook altijd welkom)

Thanx B&F! ;)

Echt een topservice :) vandaag alles netjes ontvangen.

Jullie zijn voortaan mijn bestelpunt :D

TOP!

Edit: 5 gram creatine met hoeveel ml water? dat staat niet aangegeven.

Laatst bewerkt:

TOP!

250ml.. je kunt het ook gewoon door je shake doen.. of door WMS nog beter met je BCAA's ect

TOP!

Ik kreeg het makkelijker weg door de creatine gelijk in mijn mond te doen en daarna gewoon een glaswater zo bleef het niet tussen men tandenzitten etc :)

Ref: 138398

Sta weer open voor de sampels die heb ik vorige keer helaas gemist :(
nog niet me salaris gehad hoop deze week !

Net een nieuwe pot Whey Perfection besteld wegens de geweldige smaak van de vorige:) Nu de sweet apple eens proberen.
Mochten er nog samples zijn van andere whey perfections dan worden die natuurlijk erg gewaardeerd:p

Net een nieuwe pot Whey Perfection besteld wegens de geweldige smaak van de vorige:) Nu de sweet apple eens proberen.
Mochten er nog samples zijn van andere whey perfections dan worden die natuurlijk erg gewaardeerd:p

Dank je:) Morgen in huis, er zitten samples van een paar andere smaken bij.

Kijk ik er nu zo langs of bieden jullie geen shake bekers aan?
Of zit die er al bij, bij zo'n crack/whey combi pakket. Anders misschien link via zoeken krijg ik geen resultaten namelijk.

Die Aminocell hoor ik dus tijdens de training te pakken ipv ervoor of niet?

Laatst bewerkt:
Thanx B&F,

Heb het pakketje net binnen gelijk de shakes geproefd. De vanille whey perfection is echt zeer lekker had hem nog niet eerder gehad zeker geen spijt van :), tevens de beste vanille shake die ik gehad heb ( en dat zijn er wat :rolleyes: ).

De cassaine cookies moet ik wel even aanwennen, hopelijk gaat die me nog beter smaken :)

en bedankt voor de 2 whey samples

Of zit die er al bij, bij zo'n crack/whey combi pakket. Anders misschien link via zoeken krijg ik geen resultaten namelijk.

Die krijg je hoogstwaarschijnlijk gratis bij je bestelling.

Krijg je erbij:D crack neem je voor de training. Aminocell dan tijdens of na...:)

---------- Toegevoegd om 15:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

Die krijg je hoogstwaarschijnlijk gratis bij je bestelling.

Yep:)

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:31 ----------

Thanx B&F,

Heb het pakketje net binnen gelijk de shakes geproefd. De vanille whey perfection is echt zeer lekker had hem nog niet eerder gehad zeker geen spijt van :), tevens de beste vanille shake die ik gehad heb ( en dat zijn er wat :rolleyes: ).

De cassaine cookies moet ik wel even aanwennen, hopelijk gaat die me nog beter smaken :)

en bedankt voor de 2 whey samples

De Casein is inderdaad totaal anders van structuur maar dat went wel en moet wel. (kan niet anders..) De cookies is wel een lekkere smaak vind ik..

Ilco

Ilco,

Ik heb je net een PB gestuurd over een bestelling.
Kun je kijken of íe goed is aangekomen? Mn internet is een beetje vaag bezig...
Tnx.

Net weer een bestelling geplaats.

Bij me vorige bestelling was ik wat te laat met samples vragen hoop dat ik dit keer wel krijg :P

Alvast bedankt

Referentienr: 138586

moet je no shotgun en no synthhsize ook op rust dagen nemen dank u

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven