MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling is weer netjes aangekomen, bedankt voor de Whey perfection samples!

Hey, 1e keer dat ik bij B&F besteld heb, jammer genoeg is er iets mis gegaan. Ik heb 2 x 300gr beta analine besteld, maar er zit maar één keer beta analine in de doos. Ik had ook 20 van die lose sachets whey perfection besteld, alleen normaal krijg je toch extra samples? Ik tel er precies 20.

Gr

order 138276

edit; bij nadere inspectie zie ik dat 3 zakjes lichtelijk beschadigd zijn (scheurtje waaruit poeder loopt

Laatst bewerkt:
Bestelling om 17.48
bestelling verzonden 17.49..
jullie zijn wel erg snel.
jullie hoeven er geen shake beker bij te doen, die heb ik nog zat.
ref: 138609
weer bedankt!!

Weer een snelle levering, zoals altijd natuurlijk ;)

En een aantal leuke preworkout maar ook whey perfection samples, b&f shop bedankt :D

Hey, 1e keer dat ik bij B&F besteld heb, jammer genoeg is er iets mis gegaan. Ik heb 2 x 300gr beta analine besteld, maar er zit maar één keer beta analine in de doos. Ik had ook 20 van die lose sachets whey perfection besteld, alleen normaal krijg je toch extra samples? Ik tel er precies 20.

Gr

order 138276

edit; bij nadere inspectie zie ik dat 3 zakjes lichtelijk beschadigd zijn (scheurtje waaruit poeder loopt

Direct doorgegeven aan Ilco. :)

Bestelling om 17.48
bestelling verzonden 17.49..
jullie zijn wel erg snel.
jullie hoeven er geen shake beker bij te doen, die heb ik nog zat.
ref: 138609
weer bedankt!!

Komt voor elkaar! :)

Weer een snelle levering, zoals altijd natuurlijk ;)

En een aantal leuke preworkout maar ook whey perfection samples, b&f shop bedankt :D

Dank je wel! Je zal de pre-workout leuk vinden!

-Leon

Bedankt voor de snelle reactie. De eerste shake heb ik al gehad, smaakt zeker beter dan de concurrentie!

Yo gasten,
Echt relaxde service. Kapot dingetje: meteen nieuwe in huis, nog free sampoo ook :thumbs:

begrijp het nie goed had bestelling geplaatst en geleverd zonder samples :( ik maak hier een opmerking over in dit topic maar geen reactie :(:(

ff een gekke vraag
Heb gisterenochtend en gisterenavond voor de training een sample pil DRIVE genomen
Dit samen met RESULT wat ik al een tijdje gebruik.
Erg lekker op getraind en leek alsof ik meer energie had en sterker was.
Nu had ik vandaag wel een probleem met naar de pot gaan.
Ik wilde wel maar het kwam erg moeilijk en ik denk dat het kwam omdat er meer vocht uit mijn lijf onttrokken was (dus ontlasting harder) Nu zie ik daar niets over in de omschrijving van DRIVE maar klopt dat of heb ik gewoon zowiezo te weinig gedronken?
Volgens mij drink ik toch wel genoeg ca 2 liter op een dag (incl. Isolaat shake)
Mijn probleem is wel dat ik in de avond train (tot 22.00 uur) en voor/tijdens en na de training zoveel drink dat ik dan de hele nacht moet pissen dus na de training probeer ik wat minder vocht binnen te krijgen.

Yo gasten,
Echt relaxde service. Kapot dingetje: meteen nieuwe in huis, nog free sampoo ook :thumbs:

Zo doen wij het graag. :)

begrijp het nie goed had bestelling geplaatst en geleverd zonder samples :( ik maak hier een opmerking over in dit topic maar geen reactie :(:(

Excuus! Het kan door de drukte over het hoofd worden gezien in dit topic. Het beste wat men kan doen is bij ''opmerkingen'' schrijven dat je graag samples wil ontvangen. Dat maakt het voor ons een stuk makkelijker. Dus voor leden die zekerheid willen... ;) Samples vermelden bij je opmerkingen! :)

P.m je gegeven maar even met een kopie van je post voor Ilco. :)

ff een gekke vraag
Heb gisterenochtend en gisterenavond voor de training een sample pil DRIVE genomen
Dit samen met RESULT wat ik al een tijdje gebruik.
Erg lekker op getraind en leek alsof ik meer energie had en sterker was.
Nu had ik vandaag wel een probleem met naar de pot gaan.
Ik wilde wel maar het kwam erg moeilijk en ik denk dat het kwam omdat er meer vocht uit mijn lijf onttrokken was (dus ontlasting harder) Nu zie ik daar niets over in de omschrijving van DRIVE maar klopt dat of heb ik gewoon zowiezo te weinig gedronken?
Volgens mij drink ik toch wel genoeg ca 2 liter op een dag (incl. Isolaat shake)
Mijn probleem is wel dat ik in de avond train (tot 22.00 uur) en voor/tijdens en na de training zoveel drink dat ik dan de hele nacht moet pissen dus na de training probeer ik wat minder vocht binnen te krijgen.

Ik denk dat het toeval is. Het is moeilijk om te zeggen, omdat je de samples maar 1x hebt gebruikt. Hoop dat je je snel beter voelt!

-Leon

Laatst bewerkt:
Leon, t is al 18:00 geweest hoor :P

Btw, facebooklink in sig is gewoon een link naar de facebook homepage. (Heb jullie toch gevonden hoor ;))

Hoi, wil whey bij jullie bestellen. Welke smaak is aan te raden(whey perfection)? Heb cookies en Cream al een keer gehad, ik shake het vaak met melk brinta en banaan dus het moet daar wel een beetje bij passen. Wil ook bcaa's, welke raden jullie aan(liefst een beetje goedkoop) Gr.

Hoi, wil whey bij jullie bestellen. Welke smaak is aan te raden(whey perfection)? Heb cookies en Cream al een keer gehad, ik shake het vaak met melk brinta en banaan dus het moet daar wel een beetje bij passen. Wil ook bcaa's, welke raden jullie aan(liefst een beetje goedkoop) Gr.

Met melk en banaan, zou ik voor chocolade gaan. Anders Berry Blast.

-Leon

Maandagavond besteld, dinsdagochtend bericht gekregen dat de bestelling verzonden is, maar het pakket is nogsteeds niet bij TNT in de sortering... Ook nog geen reactie op mn mail... Jammer.

Maandagavond besteld, dinsdagochtend bericht gekregen dat de bestelling verzonden is, maar het pakket is nogsteeds niet bij TNT in de sortering... Ook nog geen reactie op mn mail... Jammer.

Geef het referentienummer eens.. Kijk ik meteen even:cool:

Ilco

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

Even ter aanvulling op Leon:D BCAA's in de aanbieding

Ziet er wel goed uit, alleen je kan er maar 15x meedoen. Is de smaak banaan milkshake trouwens ook lekker? (whey perfection)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven