Lief Tonijntje
Cool Novice
- Waardering
- 17
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

had vorige keer o.a. 3 eiwit repen besteld als test.
referentie :138803
Low Carb Bars * (Interactive Nutrition) 1x Per Doos Caramel
handig even voor bij het uitgaansampletje is altijd welkom uiteraard!
mvg![]()

Ilco/Leon
Al iets meer bekend over jullie preworkout?

Zijn er nog gratis samples van eenders wat te verkrijgen ?
Ja, nog een dag of 10-14 en dat is het zover...
We krijgen ook veel samples.
---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:37 ----------
Straks, over 10-14 dagen - de nieuwe pre-workout.
Ja, nog een dag of 10-14 en dat is het zover...
We krijgen ook veel samples.
---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:37 ----------
Straks, over 10-14 dagen - de nieuwe pre-workout.

![]()
kun je al wat over de formule zeggen? of idee er achter
Zitten inderdaad een paar nieuwe ingredienten in. Ik denk dat ik woensdag de tekst online kan hebben. Ik laat het direct weten.
Je krijgt ook sampling van mij (andere leden ook
) dat ben ik heeeeeel benieuwd naar jullie reactie. We hebben al een klein groepje mensen laten testen, aan de hand van de reacties kan ik bijna niet meer wachten!Vandaag mijn bestelling gekregen.
Echt zeer snelle levering en zeer goede prijs kwaliteit!
Top!![]()

. En ik heb nu toevallig ook dark rage daar ga je pas hard, maar er kan altijd nog een preworkout bij , want noxplode is bijna opOp de site zag ik iets staan van 2 samples (whey) bij elke bestelling.
Echter zaten deze er niet bij.
Wilde juist zo wel ff checken of de andere smaken oke zijn.
Wel weer mega snelle levering. En ben ondertussen verslaafd.

Zitten inderdaad een paar nieuwe ingredienten in. Ik denk dat ik woensdag de tekst online kan hebben. Ik laat het direct weten.
Je krijgt ook sampling van mij (andere leden ook
) dat ben ik heeeeeel benieuwd naar jullie reactie. We hebben al een klein groepje mensen laten testen, aan de hand van de reacties kan ik bijna niet meer wachten!
---------- Toegevoegd om 09:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------
Precies mijn gedachte
Ilco
---------- Toegevoegd om 09:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------
Dank je
Ilco

Aah geen training zonder pre workout hier. De B&F pills moet ik er alleen al 3 van, dan heb ik een zeer lekker gevoel tijdens mijn training en de rest van de avond. En ik heb nu toevallig ook dark rage daar ga je pas hard, maar er kan altijd nog een preworkout bij , want noxplode is bijna op
We leggen de lat hoog