Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Super winkel

Super winkel hebben altijd een snelle levering

bestelling

super service ,vrijdagochtend besteld.zaterdagmorgend in de bus ::D

dat is straf! ik heb vrijdag een huidplooimeter besteld en betaald en nu dinsdag nog steeds geen reactie of ze mijn betaling ontvangen hebben of niks???

ok, bedankt voor de snelle reactie!:D
was enkel omdat ik gelezen had dat iemand vrijdagochtend besteld had vanuit belgie en zaterdagmorgen reeds ontvangen had.

ok, bedankt voor de snelle reactie!:D
was enkel omdat ik gelezen had dat iemand vrijdagochtend besteld had vanuit belgie en zaterdagmorgen reeds ontvangen had.

Bij rembours wordt direct verzonden, bij vooruitbetaling direct nadat we de betaling ontvangen. Rembours, is dan sneller voor de klant.

Vanmiddag de Gaspari Starter kit besteld! Ben benieuwd

Vandaag ontvangen, mooi optijd, tnx!

Ik heb vandaag weer mijn bestelling binnen gehad 2kilo isolaat en 1kilo creatine. had er ook een tanktop bij besteld alleen de xl blijkt dus te klein te zijn:mad:

ik vroeg me af wat het percentage dextrose/maltodextrine is bij perfect carbs

en hoeveel kcal het bevat per 100g product

mvg

Aangezien Bodyenfitshop.nl nu ook een nieuwe sponsor van dbb is, wordt het ook tijd voor een eigen topic.

Dus wat zijn jullie ervaring met deze winkel? Bestellen jullie er vaak en welke producten vinden jullie het best?

Hier kan je ook je vragen of suggesties posten! :)

Prima zaak! Heb er nu al div keren mijn whey besteld, altijd snel binnen!

ik vroeg me af wat het percentage dextrose/maltodextrine is bij perfect carbs

en hoeveel kcal het bevat per 100g product

mvg

Aantal kcal kun je simpel uitrekenen he. Is gewoon 100 gram koolhydraten per 100 gram perfect carbs.

Ik heb dat product zelf gister binnen gekregen (verhouding staat er niet op, maar gezien de volgorde van de ingredientenlijst zal er meer dextrose dan maltodextrine inzitten). Heb 't ingenomen kort voor een half uurtje hardlopen en merkte wel dat ik wat meer energie had. Het is alleen wel totaal niet te zuipen imo.: echt te chemisch smaakje (en ook flink wat kleurstoffen volgens mij ;)). Volgende keer mix ik het met de druivensap van de lidl en water. Misschien dat dat wat soelaas biedt wat betreft smaak.

goed dat je dat van de smaak ff ter sprake brengt

toch maar gewoon een gatorade blijven kopen dan :d

Aantal kcal kun je simpel uitrekenen he. Is gewoon 100 gram koolhydraten per 100 gram perfect carbs.

Ik heb dat product zelf gister binnen gekregen (verhouding staat er niet op, maar gezien de volgorde van de ingredientenlijst zal er meer dextrose dan maltodextrine inzitten). Heb 't ingenomen kort voor een half uurtje hardlopen en merkte wel dat ik wat meer energie had. Het is alleen wel totaal niet te zuipen imo.: echt te chemisch smaakje (en ook flink wat kleurstoffen volgens mij ;)). Volgende keer mix ik het met de druivensap van de lidl en water. Misschien dat dat wat soelaas biedt wat betreft smaak.

Verhouding staat vanaf vandaag op de site (65%-35%). We konden kiezen uit een behoorlijk aantal smaken. We vonden deze juist lekker en fris. Smaken verschillen.. Zoete smaak is product eigen. Zoetstof is sucralose.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven