125145
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat is straf! ik heb vrijdag een huidplooimeter besteld en betaald en nu dinsdag nog steeds geen reactie of ze mijn betaling ontvangen hebben of niks![]()
ik heb het juist doorgestuurd naar info@bodyenfitshop.nlMail anders even het referentienummer en je naam (office@bodyenfitshop.nl
Dan zoek ik het direct even voor je uit.
heb het ook juist naar office@bodyenfitshop.nl verstuurd
ok, bedankt voor de snelle reactie!
was enkel omdat ik gelezen had dat iemand vrijdagochtend besteld had vanuit belgie en zaterdagmorgen reeds ontvangen had.
Ik heb vandaag weer mijn bestelling binnen gehad 2kilo isolaat en 1kilo creatine. had er ook een tanktop bij besteld alleen de xl blijkt dus te klein te zijn![]()

oke man heb ik gedaanMail je gegevens maar even naar office@bodyenfitshop.nl . Ik zal even kijken of we nog xxl voor je hebben![]()

Aangezien Bodyenfitshop.nl nu ook een nieuwe sponsor van dbb is, wordt het ook tijd voor een eigen topic.
Dus wat zijn jullie ervaring met deze winkel? Bestellen jullie er vaak en welke producten vinden jullie het best?
Hier kan je ook je vragen of suggesties posten!![]()
ik vroeg me af wat het percentage dextrose/maltodextrine is bij perfect carbs
en hoeveel kcal het bevat per 100g product
mvg
). Volgende keer mix ik het met de druivensap van de lidl en water. Misschien dat dat wat soelaas biedt wat betreft smaak.ik vroeg me af wat het percentage dextrose/maltodextrine is bij perfect carbs
en hoeveel kcal het bevat per 100g product
mvg
Aantal kcal kun je simpel uitrekenen he. Is gewoon 100 gram koolhydraten per 100 gram perfect carbs.
Ik heb dat product zelf gister binnen gekregen (verhouding staat er niet op, maar gezien de volgorde van de ingredientenlijst zal er meer dextrose dan maltodextrine inzitten). Heb 't ingenomen kort voor een half uurtje hardlopen en merkte wel dat ik wat meer energie had. Het is alleen wel totaal niet te zuipen imo.: echt te chemisch smaakje (en ook flink wat kleurstoffen volgens mij). Volgende keer mix ik het met de druivensap van de lidl en water. Misschien dat dat wat soelaas biedt wat betreft smaak.