XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
is het mogelijk om een product terug te sturen?.. en dan verekenen met m'n volgende bestelling..

k heb 3 potten protein isolate besteld,. heb er nog 1 over en krijg het echt niet weg...

de beta en crea ethyl zijn wel super van jullie eigen merk!..

WMS+BCAA en Leucine hebben we samen in de combi gezet omdat dit zowel direct voor als direct na de training heel belangrijke ingredienten zijn voor spiergroei. De opname is zeer snel, 20 minuten later je Whey Proteine en veel beter wordt het niet. NO KO neem je voor een extra energyboost en een lekkere pomp tijdens de training, Interactive biedt goede kwaliteit voor een zeer scherpe prijs, vind ik.

is het mogelijk om een product terug te sturen?.. en dan verekenen met m'n volgende bestelling..

k heb 3 potten protein isolate besteld,. heb er nog 1 over en krijg het echt niet weg...

de beta en crea ethyl zijn wel super van jullie eigen merk!..

Geen probleem, stuur maar even een mailtje naar office@bodyenfitshop.nl
dan regel ik dit morgenochtend direct voor je..

okey top bedankt !...

Verhouding staat vanaf vandaag op de site (65%-35%). We konden kiezen uit een behoorlijk aantal smaken. We vonden deze juist lekker en fris. Smaken verschillen.. Zoete smaak is product eigen. Zoetstof is sucralose.

Hmm moet zeggen, dat die smaak toch nog niet zo slecht is. Had hem de eerste keer denk ik te sterk aangemaakt... Nu met meer water is de smaak wel ok :thumb:

Yo Body en Fitshop,

Wanneer krijgen jullie de Elite liquid protein van Dymatize weer binnen?
(Geen voorkeur voor smaak)

PS: Of hebben jullie misschien nog een paar doosjes staan in Amersfoort ;)?

Overal op nu..
Ik denk eind volgende week weer binnen. (Fruit Punch smaakt het beste)

Het is nu 1,5 maand later en het is nog steeds uitverkocht. Krijgen jullie dit product ooit nog binnen of is het uit het assortiment?

Het is nu 1,5 maand later en het is nog steeds uitverkocht. Krijgen jullie dit product ooit nog binnen of is het uit het assortiment?

Je zou het bijna denken....vorige keer ook niet binnen gehad. Gisteren weer bestelt...en nu maar hopen dat het wel komt.

Body & Fitshop,

Hoe zit het met mijn Glutamine die zou worden nagestuurd? Heb hier ook al met jullie over gemaild. Maar nog steeds niks binnen gekregen..???

Had destijds speciaal snel een bestelling geplaatst omdat jullie zo;n leuke actie hadden. Maar dan moet het spul wel geleverd worden natuurlijk.

Referentie nummer: 68704
Faktuur datum: 12-06-2009
Betaalmethode: Eenmalige machtiging

Grt.

zow, ik koop ook eens een pot bcaa's van jullie merk.
mengt voor geen meter!

3 jaar terug met jullie weightgainer en proteine ook gehad.
allemaal klonten en lost niet op.

waarom blijven jullie dat verkopen ???
wat een bagger...

jullie hebben goeie winkels in zwolle en heerenveen zitten.
maar jullie eigen producten vind ik niks!

mengt voor geen meter!

wat een bagger...

BCAA's lossen geloof ik nooi goed op, tenzij je er iets aan toevoegt denk ik.

Maar als je 'pure' BCAA's koopt moet je ook niet verwachten dat het goed gaat oplossen.

Body & Fitshop,

Hoe zit het met mijn Glutamine die zou worden nagestuurd? Heb hier ook al met jullie over gemaild. Maar nog steeds niks binnen gekregen..???

Had destijds speciaal snel een bestelling geplaatst omdat jullie zo;n leuke actie hadden. Maar dan moet het spul wel geleverd worden natuurlijk.

Referentie nummer: 68704
Faktuur datum: 12-06-2009
Betaalmethode: Eenmalige machtiging

Grt.

:rolleyes: Vreemd inderdaad, moet nagezonden zijn. Zoek ik morgenochtend even uit en neem dan direct contact met je op. Komt goed!

mengt voor geen meter!

wat een bagger...

Pure BCAA's in poedervorm lost inderdaad nooit goed op. Dit heeft echter geen enkele invloed op de opname.
In zuivere poedervorm heb je juist het meest pure ingredient voor de beste prijs.
Voor de mensen die veel BCAA's nemen een uitkomst ten opzichte van capsules en tabletten. Lekker wordt het nooit, maar kwalitatief juist wel heel goed.

Pure BCAA's in poedervorm lost inderdaad nooit goed op. Dit heeft echter geen enkele invloed op de opname.
In zuivere poedervorm heb je juist het meest pure ingredient voor de beste prijs.
Voor de mensen die veel BCAA's nemen een uitkomst ten opzichte van capsules en tabletten. Lekker wordt het nooit, maar kwalitatief juist wel heel goed.
eeh, dat zal allemaal wel, maar normaal nam ik standaart altijd van xxl en daar had ik nooit problemen mee.

nu neem ik eens voor de verandering van b&f omdat ik toch in die winkel stond, krijg ik dit...

eeh, dat zal allemaal wel, maar normaal nam ik standaart altijd van xxl en daar had ik nooit problemen mee.

nu neem ik eens voor de verandering van b&f omdat ik toch in die winkel stond, krijg ik dit...

Beste lees je van te voren even een review erover. Wat je nu hebt zal wel 100% BCAA zijn. xxl heeft ook wel BCAA wat slecht oplost, betekent niet dat de kwaliteit dan slecht is. (bedoel trouwens niet het huismerk van xxl maar de BCAA van primaforce)

Laatst bewerkt:
100% pure BCAA's inderdaad, zonder geur-,kleur- of smaakstoffen.
Het zuivere product...

BCAA lost idd altijd slecht op!!

Haha, had gister ook bcaa gekocht en wou net vragen of het hoorde dat het zo slecht oplost :)

Ja dus, wel grappig net zo'n cristallen kerst bol als je mijn fles water schudt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven