AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog altijd geen alpha x, zal wel voor morge zijn hoop ik!

niet dus :o !!! normaal heb ik hem altijd binnen een paar dagen, ik heb ook geen bevestigings mail gekrege ivm betaling, wel dat ie besteld is en dat ik het geld moet over maken

???

verstuurd, hoop dat alles in orde is...

Komt door het middel waar je het mee gebruikt. Die van mij werden ook oranje door de vitargo. :)

Om nog even terug te komen op mijn opmerking dat mijn shakebeker een roodachtige gloed begint te krijgen en ff in te haken op Ryu z'n opmerking:

Dan ben ik benieuwd wat jullie in je pure complex lean gainer stoppen, want dat is het enige spul wat er op dit moment in de shake beker gaat!!

Jezus! Ik bedoel Mohammad!

Gistr middag vanuit Barcelona besteld.
Vanmorgen bij m'n ouders binne :D

Mama belt mij op... Er is een groot emmer voor je :P
Whey shake :P

Nice Service.

Om nog even terug te komen op mijn opmerking dat mijn shakebeker een roodachtige gloed begint te krijgen en ff in te haken op Ryu z'n opmerking:

Dan ben ik benieuwd wat jullie in je pure complex lean gainer stoppen, want dat is het enige spul wat er op dit moment in de shake beker gaat!!

Je zal denk ik aardbeien smaak hebben, de shake is dan rood van kleur. Wanneer je de shakebeker dan in de vaatwasser doet dan trekt door de hitte de kleur in de shaker. Dit gebeurt dan bij alle producten die rood kleuren als Cellmass, No Xplode en bv bijna alle shakes met aardbeien smaak of die rood kleuren. Bij shakes die oranje kleuren krijg je idd een oranje gloed. Dit ligt aan de shakers, er is echter maar 1 grote leverancier van shakers dus andere shakers zijn lastig te krijgen..

nu het tog over die shakers gaat, ik heb er ondertussen stuk of 8 en dat vind ik wel zat ik heb liever nog een bidon ofzo kan dat niet bij mij account erbij gezet worden ofzo?

nu het tog over die shakers gaat, ik heb er ondertussen stuk of 8 en dat vind ik wel zat ik heb liever nog een bidon ofzo kan dat niet bij mij account erbij gezet worden ofzo?

haha, ja je hebt gelijk de mensen die vaak bestellen hebben er zat. Probleem is als we ze weghalen en mensen hebben er wel 1 nodig dan hebben we een klacht. Ga ik even over nadenken...:rolleyes:

meschien is het een idee om de site zo aan te passen dat je zelf bij je bestelling kan kiezen
- bidon
- shaker
- ..........
- niks ik heb er al zat:cool:

Ik heb er lekker 11 !

Vind wel handig, gebruik ze allemaal en maak ze dan 1x in de week schoon.

Waahahah 11, strax heb je een huis vol :P. Gelukkig heb ik er nog maar 6 ^^

Je zal denk ik aardbeien smaak hebben, de shake is dan rood van kleur. Wanneer je de shakebeker dan in de vaatwasser doet dan trekt door de hitte de kleur in de shaker. Dit gebeurt dan bij alle producten die rood kleuren als Cellmass, No Xplode en bv bijna alle shakes met aardbeien smaak of die rood kleuren. Bij shakes die oranje kleuren krijg je idd een oranje gloed. Dit ligt aan de shakers, er is echter maar 1 grote leverancier van shakers dus andere shakers zijn lastig te krijgen..

Niet dus..... vandaar ook mijn opmerking wat jullie erin stoppen want ik heb de smaak banaan!

Niet dus..... vandaar ook mijn opmerking wat jullie erin stoppen want ik heb de smaak banaan!

Om precies te zijn...

Ultra Fine Oats (Avena Sativa), Pure Cross Flow Micro & Ultra Filtered Whey Protein Blend (Whey Proteine concentrate & Isolate), Micellar Caseine, guargum, citroenzuur, aroma: banaan, vanille of aardbei, aspartaam, carmine (aardbei), of * caroteen (banaan).

Om precies te zijn...

Ultra Fine Oats (Avena Sativa), Pure Cross Flow Micro & Ultra Filtered Whey Protein Blend (Whey Proteine concentrate & Isolate), Micellar Caseine, guargum, citroenzuur, aroma: banaan, vanille of aardbei, aspartaam, carmine (aardbei), of * caroteen (banaan).

Voor de duidelijkheid, kleur zal denk ik door de caroteen komen dan...:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven