AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey B&F heb een vraag: Mijn bestelling is vandaag binnengekomen en nou zat ik is te kijken op de verpakking van de XTEND en EA8 en is mij opgevallen dat een aantal aminozuren het zelfde zijn. Hoe moet ik dit doen met gebruik? Hoe raad je me aan deze suplementen te gebruiken? Heb ook creatine van universal binnen en daarop staat dat ik het moet nemen met een maaltijd terwijl ik juist dacht dat je het op nuchtere maag moest nemen? en is er bij de creatine van universal geen oplaadfase nodig staat niks van op de site en op de verpakking.

Hey B&F heb een vraag: Mijn bestelling is vandaag binnengekomen en nou zat ik is te kijken op de verpakking van de XTEND en EA8 en is mij opgevallen dat een aantal aminozuren het zelfde zijn. Hoe moet ik dit doen met gebruik? Hoe raad je me aan deze suplementen te gebruiken? Heb ook creatine van universal binnen en daarop staat dat ik het moet nemen met een maaltijd terwijl ik juist dacht dat je het op nuchtere maag moest nemen? en is er bij de creatine van universal geen oplaadfase nodig staat niks van op de site en op de verpakking.

Goedemorgen,

Je kunt de Xtend vlak voor de training- en de Vassive EA8 direct na de training nemen. Inname van creatine kan zowel tijdens de maaltijd als op een nuchtere maag, maakt niet uit. Je kunt met monohydraat de eerste 7 dagen laden, 4x daags 5 gram en daarna 5-10 gram per dag nemen.

owkee dus dat er op de verpakking staat 1-3 maal daags ea8 en xtend 2 maal dags dacht ik moet ik negeren, omdat in beide supplementen haast het zelfde zit? Neem ook 4 keer per dag 30 a40 gram whey

owkee dus dat er op de verpakking staat 1-3 maal daags ea8 en xtend 2 maal dags dacht ik moet ik negeren, omdat in beide supplementen haast het zelfde zit? Neem ook 4 keer per dag 30 a40 gram whey

Ja, als je het zo doet dan doe je het goed. Beide zijn het meest effectief om de training heen, de verdeling is zo juist. De Whey is ook ruim voldoende!

Bestelling weer gekregen!!

Bedankt voor de gratis glutamine caps!!!!
(en zoals altijd.. weer super snel!!)

Vandaag bestelling binnen , volledig + ik heb nog 2 schakebekers gekregen

thx bodyenfitshop.nl

Wat hebben jullie zoal aan maltodextrine en/of dextrose (of is dit hezelfde ???) te koop?

Oh laat maar, al gevonden: http://www.bodyenfitshop.nl/koolhydraten/body-fit-sportsnutrition/perfect-carbs , wanneer verwacht je dat die weer leverbaar is, want je kunt een bestelling verwachten ;)

En 4 kg besteld. Nu een weekje of 2 wachten :). Wat is overigens ongeveer de verhouding maltodextrine/dextrose van het product?
Dan hervat ik ook m'n creatinegebruik weer na er dan een maandje mee gestopt te zijn. Merkte wel dat ik nu blijf hangen op kracht nu ik gestopt ben met creatine, ben benieuwd of ik gewoon op een plateau zit of dat dat door die creatine komt (die ik nu dus 2 weken niet meer gebruikt heb).

Ja, als je het zo doet dan doe je het goed. Beide zijn het meest effectief om de training heen, de verdeling is zo juist. De Whey is ook ruim voldoende!

dus nog een keer voor de zekerheid 1 maal xtend voor de training, 1 maal ea8 na de training en 4 keer whey over de dag verspreidt waarvan 1 voor de training 1 na de training en de creatine in de ochtend op nuchtere maag en savonds voor het slapen gaan?

dus nog een keer voor de zekerheid 1 maal xtend voor de training, 1 maal ea8 na de training en 4 keer whey over de dag verspreidt waarvan 1 voor de training 1 na de training en de creatine in de ochtend op nuchtere maag en savonds voor het slapen gaan?

Prima, je zou de shake 's avonds voor het slapen gaan kunnen vervangen door magere kwark.

hoi, ik heb alpha x woensdag bij jullie besteld via een overschrijving, wanneer kan ik mijn pakketje verwachten?

alvast bedankt

Goedemorgen,

Je kunt de Xtend vlak voor de training- en de Vassive EA8 direct na de training nemen. Inname van creatine kan zowel tijdens de maaltijd als op een nuchtere maag, maakt niet uit. Je kunt met monohydraat de eerste 7 dagen laden, 4x daags 5 gram en daarna 5-10 gram per dag nemen.

en hoe zit het op niet trainingsdagen moet ik dan ook de txend en ea8 nemen?

hoi, ik heb alpha x woensdag bij jullie besteld via een overschrijving, wanneer kan ik mijn pakketje verwachten?

alvast bedankt

Als je deze voor het weekend nog niet hebt gehad, dan zouden ze deze vandaag moeten komen aanbieden.

Heey body & fit,
De beloofde Glutamine zat niet bij mn bestelling (donderdag besteld). Hoe zit dit? heb jullie ook al gemaild.

Ik wil ook graag wat complimenten geven. Ik heb tot nu toe nog maar 3x iets besteld (1e keer Whey, 2e keer caseïne en 3e keer BCAA's) en dat gaat zeker meerdere keren worden. Direct in huis, véél goedkoper dan bij veel andere shops en geen rompslomp (d.w.z. goeie service). Ook relaxt die shakebekers e.d. erbij (zal wel niet voor eeuwig zijn:p), vind het een erg goeie winkel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven