Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
bestelling binnen gehad!
thnx voor alle supps enzo ;)
zoals gewoonlijk
TOPPERTJE

@ B&F

Betaling voor 145028 is zojuist voldaan met MisterCash.

Graag samples van B&F Lean Gain choco of banaan, B&F Pre Workout power, en andere zijn ook altijd welkom!

Bedankt ;)

Samples van Lean Gain (Nieuw en de meest hoogwaardige Gainer in de markt!) hebben we helaas niet. Pre-Workout Power sample zit er denk ik wel bij. :) Dank je, voor de bestelling

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

bestelling binnen gehad!
thnx voor alle supps enzo ;)
zoals gewoonlijk
TOPPERTJE

Dank je!:)

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------

Ja ik had het bij opmerkingen (144626) gezet maar helaas niks mogen ontvangen. Jammer want mn bestelling was wel 130 euro.
Maarja even goede vrienden :(

PM mij volgende keer direct na bestellen maar even:) Maak ik het dubbel goed.

Vandaag een de sample van pre-workout power gebruikt en ben er wel tevreden over, zou het graag willen proberen.

Zou B&F Power stack wat zijn, ik heb verder en gebruik verder geen supps.

Vandaag een de sample van pre-workout power gebruikt en ben er wel tevreden over, zou het graag willen proberen.

Zou B&F Power stack wat zijn, ik heb verder en gebruik verder geen supps.

De B & F Power Stack bestaat uit Total Muscle Solution (het meest volledige creatine product voor spiermassa) en Pre-Workout Power! Op elk afzonderlijk kun je al knallen:D laat staan op de combi!

Dat zit dus wel goed:)

Een berichtje nog maar eens om te bedanken voor de goede service

bestelling binnen gehad en toen ik belde omdat ik de verval datum niet vond goed geholpen ipv afgewimpeld zoals in sommige andere winkels

10:16 Bestelling geplaatst
10:30 Bestelling verzonden

Netjes hoor! :thumbup:

yes heb zojuist de power stack besteld (145310).
ik hoop wel dat de shakebeker erbij zit want las hier dat hij er soms niet bijzat :)

maar tot zover erg tevreden over de gebruiksvriendelijkheid van de site en de service !

yes heb zojuist de power stack besteld (145310).
ik hoop wel dat de shakebeker erbij zit want las hier dat hij er soms niet bijzat :)

maar tot zover erg tevreden over de gebruiksvriendelijkheid van de site en de service !

Dank je:)! De bestelling gaat morgenochtend direct weg, inclusief shaker;)

Ook mijn bestelling gelijk het volgende ochtend gekregen na een top service!

Thanks ;)

wederom 100 punten! Whey Perfection + power sample én bidon. Te goed! Haha zat 3 dagen zonder whey en heb meteen 2 shakes gemaakt. :D:D:eek:

Thanks mannen!

Whey Perfection besteld. Word mijn eerste whey dus kijken hoe het bevalt. Kan haast niet mis gaan met die prijs/kwaliteitsverhouding. Ik hoop ook dat er een shakebeker bij zit want die heb ik nog niet dus. :) (145370)

Ook mijn bestelling gelijk het volgende ochtend gekregen na een top service!

Thanks ;)

Dank je!

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

wederom 100 punten! Whey Perfection + power sample én bidon. Te goed! Haha zat 3 dagen zonder whey en heb meteen 2 shakes gemaakt. :D:D:eek:

Thanks mannen!

:thumbs: 100 punten klinkt goed!

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:49 ----------

Whey Perfection besteld. Word mijn eerste whey dus kijken hoe het bevalt. Kan haast niet mis gaan met die prijs/kwaliteitsverhouding. Ik hoop ook dat er een shakebeker bij zit want die heb ik nog niet dus. :) (145370)

Dank je, voor de bestelling:) Shaker zit erbij..

Hoi,

Ik heb net een bestelling geplaatst op mn verjaardag(20jaar).
Referentie nummer: 145378 zou graag paar samples willen ontvangen erbij:). was vergeten om het bij commentaar te zetten bij mn bestelling op de site.

Vriendelijke groet,

Net een potje Lean Gain besteld. Ziet er goed uit als extra maaltijd tussendoor.

Ik twijfel nogsteeds heel erg over die Natural Test. Vandaag nog wat meer gelezen (vooral op Amerikaanse sites) over D-aspartic acid. Dat het werkt lijkt wel zeker, maar de gevolgen op lange termijn etc. zijn nog niet bekend.
Ik heb vooral veel positiefs gelezen over TestForce van E-pharm maar Natural Test lijkt me bijna hetzelfde toch? Ik heb wel gelezen dat van sommige goedkope merken de biologische beschikbaarheid van de werkzame stof minder is.

Ik durf het nogsteeds niet aan :-). Ben toch erg voorzichtig met die dingen. Als het wat langer op de markt is probeer ik het denk ik wel. Misschien is er dan meer over bekend.

Net trouwens ook voor mijn benen/rug training een sample genomen van Yates Ultimate Nox Pump die ik bij een eerdere bestelling gehad heb. Ik neem normaal nooit pre-workout supplementen maar ik had niet zo'n zin vandaag om te trainen.
Echt, ik had ineens wel erg veel zin om te trainen en de focus was goed. Goede training. Maar nu uren later voelt het nog alsof ik iets gebruikt heb of veel teveel koffie op of iets dergelijks. Mijn hart ging tekeer, het eten ging moeilijk en ik ben een spraakwaterval tegen iedereen die ik tegenkom haha.
Opzich wel lekker, maar ik ben er iets te gevoelig voor denk ik hehe. Toch al mijn post workout eten weggestouwd, maar het ging wel lastig.

Laatst bewerkt:
Net een potje Lean Gain besteld. Ziet er goed uit als extra maaltijd tussendoor.

Ik twijfel nogsteeds heel erg over die Natural Test. Vandaag nog wat meer gelezen (vooral op Amerikaanse sites) over D-aspartic acid. Dat het werkt lijkt wel zeker, maar de gevolgen op lange termijn etc. zijn nog niet bekend.
Ik heb vooral veel positiefs gelezen over TestForce van E-pharm maar Natural Test lijkt me bijna hetzelfde toch? Ik heb wel gelezen dat van sommige goedkope merken de biologische beschikbaarheid van de werkzame stof minder is.

Ik durf het nogsteeds niet aan :-). Ben toch erg voorzichtig met die dingen. Als het wat langer op de markt is probeer ik het denk ik wel. Misschien is er dan meer over bekend.

Net trouwens ook voor mijn benen/rug training een sample genomen van Yates Ultimate Nox Pump die ik bij een eerdere bestelling gehad heb. Ik neem normaal nooit pre-workout supplementen maar ik had niet zo'n zin vandaag om te trainen.
Echt, ik had ineens wel erg veel zin om te trainen en de focus was goed. Goede training. Maar nu uren later voelt het nog alsof ik iets gebruikt heb of veel teveel koffie op of iets dergelijks. Mijn hart ging tekeer, het eten ging moeilijk en ik ben een spraakwaterval tegen iedereen die ik tegenkom haha.
Opzich wel lekker, maar ik ben er iets te gevoelig voor denk ik hehe. Toch al mijn post workout eten weggestouwd, maar het ging wel lastig.

Dat effect hoor ik wel vaker bij NOX Pump. Vaak tot de late uurtjes aan toe kan men de ogen niet sluiten. :D Sommige klanten van het heerlijk en andere houden niet van die pieken en dalen. Had je anders als een sample aangevraagd van onze nieuwe PreWorkout supplement?

Een wijze tip met elke nieuwe preworkout booster die je neemt. Begin eerst met de helft! hahaha ;)

-Leon

Komen er ook pure geranamine pillen ? Dus geen mix van geranamine & caffeine (zoals pre wo pill) ? Zou een HÉLE mooie toevoeging zijn aan jullie assortiment !

Groetjes

Zou ik mijn bestelling nog kunnen veranderen?

Referentie nummer: 145496

Dit is mijn bestelling:
2x2,5kgr lean gainer 54,90 €

veranderen naar:
1x2000 gr Weigth Gainer Max 19,90 €
+
2x4000 gr Weigth Gainer Max 34,90 €

Ik heb al reeds 54,90€ betaald voor de bestelling.
De prijs komt op hetzelfde neer.

Is dit nog mogelijk?

Hopelijk ben ik niet te laat!

Alvast bedankt !!!

Ik heb u ook nog gemaild hierover.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven