AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb mijn bestelling ook binnen. Thx dat het zo snel ging en zelfs een sample erbij.

Maar even een heel erg noob vraagje: Hoe gebruik je die shake beker precies?
Eerst de shake maken in de blender, dan kan je hem gewoon meenemen in die shake beker ofzo? En waarvoor is dat 'roostertje' van die beker dan?

:)

Heb mijn bestelling ook binnen. Thx dat het zo snel ging en zelfs een sample erbij.

Eerst de shake maken in de blender, dan kan je hem gewoon meenemen in die shake beker ofzo? En waarvoor is dat 'roostertje' van die beker dan?

250 ml water/melk in de shaker
Poeder erop
rooster erin
deksel erop
even schudden

...en klaar!:)

---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------

Is het mogelijk om bij de importeur te informeren?

Gedaan, voorlopig niet helaas:cool:

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

he b&F heb gisteren besteld rond een uur of 5 en perfect binnen weer echt een top service en ondanks dat je gisterenavond schreef dat je er geen samples bij had gedaan zat er een flesje pwo van bsn bij en een sampel van pwo power in heel erg bedankt en succes verder groetjes

Dank je, voor het compliment:)

Referentie nummer: 144386

kan daar een nox pump sample bij aubbb dan mogen jullie de shaker houder.(beide zou natuurlijk nog meer klasse zijn (:Dal vind ik wel dat jullie overdrijven bij verzenden:D,;..besteld...2min later..u bestelling is verzonden topservice);)

heel mooi ontvangen met noxpump samples Super .

Mn dag is weer goed;)

Rooster is tegen klonten. :)

heel mooi ontvangen met noxpump samples Super .

Mn dag is weer goed;)

:thumbs: Dat horen wij graag!

-Leon

Referentie: 144715

suppies altijd welkom ;)

Gister voor het eerst op aangeven van een maat daar bestelt...
Eerste instantie had ik een probleem met iDeal, dus ik even gebelt, en werd gelijk heel beleefd en professioneel te woord gestaan, en ook prima geholpen (ik werd zelfs teruggebeld met de mededeling dat het allemaal voor elkaar was en dat de bestelling verzonden ging worden!)

Vanochtend stond de postbode alweer aan de deur met het pakketje...

al met al een super webshop die na deze bestelling een vaste klant er bij heeft (Y)

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------

Thanx voor de sample trouwens! :D

Gister voor het eerst op aangeven van een maat daar bestelt...
Eerste instantie had ik een probleem met iDeal, dus ik even gebelt, en werd gelijk heel beleefd en professioneel te woord gestaan, en ook prima geholpen (ik werd zelfs teruggebeld met de mededeling dat het allemaal voor elkaar was en dat de bestelling verzonden ging worden!)

Vanochtend stond de postbode alweer aan de deur met het pakketje...

al met al een super webshop die na deze bestelling een vaste klant er bij heeft (Y)

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------

Thanx voor de sample trouwens! :D

Graag gedaan!:) Jij bedankt, voor de mooie complimenten!

Ik regel dit direct voor je maandagochtend. Excuses!

Dank je, voor het compliment voor de Whey Perfection:)

Komt goed.

Erg bedank dat je het zo snel op wil lossen maar het is nog steeds niet goed:x Ik heb nu een pot Mass en Muscle binnen gekregen in plaats van Weight Gainer Max. Op zich niet zo erg maar volgende keer zo ik toch wel graag ontvangen wat ik besteld heb.:p

Erg bedank dat je het zo snel op wil lossen maar het is nog steeds niet goed:x Ik heb nu een pot Mass en Muscle binnen gekregen in plaats van Weight Gainer Max. Op zich niet zo erg maar volgende keer zo ik toch wel graag ontvangen wat ik besteld heb.:p

zeg, doe is niet zo streng :D

super levering weer, gisteren om 16:55 bestelling gedaan en vanmorgen alles binnen.

bestelling binnen, top service dit, plus gratis shake baker.
zal de sample van pre workout power vanaaf gelijk testen:)

ff snel vraagje over de toenemen, ik volg de creatine kuur gewoon op zoals het op de pot staat, maar de whey, kan dat na of voor de trainig?

Laatst bewerkt:

ff snel vraagje over de toenemen, ik volg de creatine kuur gewoon op zoals het op de pot staat, maar de whey, kan dat na of voor de trainig?

haha die shake beker is vet he? :D
goed ding is het:)

Hey B&F ik ga binnenkort m'n potje result openmaken dit heeft een tijdje geduurt, maar de cut is voorbij en nu wil ik hem gaan nemen, alleen hoe combineer ik dit met de pre workout power?
PWP voor de training en result direct erna? kan het dan ook samen genomen worden met de whey perfection die ik normaal ook direct na de training neem?
Alvast bedankt!

Ilco,

gisteren besteld, vandaag om 12.30 uur al ontvangen !
Gewoon super !!! T-shirt "L" is prima.

Enkel jammer dat de free shaker en de sample van pre-workout power er niet bij zaten.
Betreft een dikke bestelling met referentie 144350.

Thanks,

Daniell.

NA de training.:)

:headbang: onvoorstelbaar.. PM mij even bij de volgende bestelling dan maak ik er persoonlijk iets moois van:). De Mass & Muscle is trouwens kwalitatief nog iets beter.

---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

Ilco,

Enkel jammer dat de free shaker en de sample van pre-workout power er niet bij zaten.

Thanks,

Daniell.

Zie PM:)

Ilco,

Thanks,

Daniell.

Thanks, B&F, voor de goede service ! :thumbs:

Daniell.

Hey B&F ik ga binnenkort m'n potje result openmaken dit heeft een tijdje geduurt, maar de cut is voorbij en nu wil ik hem gaan nemen, alleen hoe combineer ik dit met de pre workout power?
PWP voor de training en result direct erna? kan het dan ook samen genomen worden met de whey perfection die ik normaal ook direct na de training neem?
Alvast bedankt!

Voor de training
Pre-Workout Power!

Na de training
Result met Carbs

15 min later Whey Perfection

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven