AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou ik mijn bestelling nog kunnen veranderen?

Referentie nummer: 145496

Dit is mijn bestelling:
2x2,5kgr lean gainer 54,90 €

veranderen naar:
1x2000 gr Weigth Gainer Max 19,90 €
+
2x4000 gr Weigth Gainer Max 34,90 €

Ik heb al reeds 54,90€ betaald voor de bestelling.
De prijs komt op hetzelfde neer.

Is dit nog mogelijk?

Hopelijk ben ik niet te laat!

Alvast bedankt !!!

Ik heb u ook nog gemaild hierover.

Ja, prima. Ik geef het door:)

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

Komen er ook pure geranamine pillen ? Dus geen mix van geranamine & caffeine (zoals pre wo pill) ? Zou een HÉLE mooie toevoeging zijn aan jullie assortiment !

Groetjes

Ligt niet in de directe planning. Ik zal eens informeren.

Ik heb nu de B&F powerstack besteld. Hoe dit te gebruiken?

Ochtends total solution, en voor trainen de pre- workout power, en niet trainingsdagen alleen smorgens total solution?

Zoals beschreven op de site zou mijn solution anders als in een maand op zijn en de pre- workout 2. Gezien alleen alleen al van Pre- workout het effect al lekker merkte.

Zijn er ook rust periodes vanwege gewennen? Zoja welk ander supp in de tijd gebruiken of niks?

Ik heb nu de B&F powerstack besteld. Hoe dit te gebruiken?

Ochtends total solution, en voor trainen de pre- workout power, en niet trainingsdagen alleen smorgens total solution?

Zoals beschreven op de site zou mijn solution anders als in een maand op zijn en de pre- workout 2. Gezien alleen alleen al van Pre- workout het effect al lekker merkte.

Zijn er ook rust periodes vanwege gewennen? Zoja welk ander supp in de tijd gebruiken of niks?

Je kan het helemaal afstellen op je eigen doeleindes, trainingfrequenties en je budget.

Rusten van creatine is in mijn ogen een beetje achterhaald, maar je zou na de vier weken TMS kunnen stoppen voor een week. En in die offperiode zou je kunnen denken aan WMS of Vitargo in hoge doseringen ( alleen in de bulk ). Gebruik je al een Whey?

-Leon

Nog geen whey, dat gaat nu net even boven mijn budget. Gezien dat erbij voor een student het aanzienlijk duurder maakt. Vreet ik wel lekker de koelkast van mijn ouders leeg:D

Misschien kan het hierna er wel bij, ter vervanging van de total solution of goedkopere crea + whey.

Eerst even kijken hoe dit me af gaat:cool:

Beter whey dan wat je nu hebt.. Bodyenfitshop wat zit er voor spulletje in jullie pwo waarvan je je vrolijk gaat voelen? Soort van dan

Laatst bewerkt:
Wanneer is Adam van NOW foods weer leverbaar?

En hoe zit dat met de dosering, 3 keer 1 tablet bij een maaltijd of 1x3 bij de grootste maaltijd? Er zit ook ZMA in zie ik, wordt je er dan niet slaperig van?

Helpt er hier niks tegen spierpijn? Gebruik TMS.
En als ik TMS gebruik dan ''trillen'' mijn handen, door welke stof komt het?

Helpt er hier niks tegen spierpijn? Gebruik TMS.
En als ik TMS gebruik dan ''trillen'' mijn handen, door welke stof komt het?

Door de beta-alanine, hoogstwaarschijnlijk.

-Leon.

---------- Toegevoegd om 11:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:10 ----------

Beter whey dan wat je nu hebt.. Bodyenfitshop wat zit er voor spulletje in jullie pwo waarvan je je vrolijk gaat voelen? Soort van dan

Defineer ''vrolijk'' volgens jouw en ik zal kijken wat ik voor je kan doen. :D

-Leon

Vergeet niet dat NL andere regel- en wetgeving heeft dan de US. We zullen er eens rustig naar kijken.

Bedankt! :)

-Leon

Beste medewerker van Body en Fitshop,

Ik heb Dymatize ISO-100 Protein gekocht, deze komt uit de VS.
Kunt u mij garanderen dat ier geen giftige metalen inzitten?
Bij voorbaat dank.

Groeten Patrick Stork

Beste medewerker van Body en Fitshop,

Ik heb Dymatize ISO-100 Protein gekocht, deze komt uit de VS.
Kunt u mij garanderen dat ier geen giftige metalen inzitten?
Bij voorbaat dank.

Groeten Patrick Stork

Kun je beter Dymatize zelf vragen. BnF zal ook alleen uitgaan van test daar uitgevoerd. Ik neem aan dat ze niet elk product nog afzonderlijk laten test in NL. Kunnen ze gelijk sluiten :p

Komt er in de toekomst ook een voordeel combi van isolaat en miscellar?

Mvg

Denk dat er velen hierin geïnteresseerd zullen zijn.

Ok:)

---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

Voornamelijk de Geranamine heeft dit effect.

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

Komt er in de toekomst ook een voordeel combi van isolaat en miscellar?

Mvg

Momenteel laat de marge op de Isolaat dit even niet toe maar wie weet over een paar maandjes:)

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

Check:)

xx

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven