quifix
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 18%
Result!

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Result!

Hey B&F ik ga binnenkort m'n potje result openmaken dit heeft een tijdje geduurt, maar de cut is voorbij en nu wil ik hem gaan nemen, alleen hoe combineer ik dit met de pre workout power?
PWP voor de training en result direct erna? kan het dan ook samen genomen worden met de whey perfection die ik normaal ook direct na de training neem?
Alvast bedankt!
Voor de training
Pre-Workout Power!
Na de training
Result met Carbs
15 min later Whey Perfection

Vandaag bestelling gehad.
Supersnel weer en er zaten weer mooie sampltjes bij.
Alleen geen shakebekers bij, maar dat geeft niet. Bij de volgende bestelling geef ik het wel door.
En die whey isolaat cookies en cream is echt f***ing lekker, lijkt een milkshake van de mac, lekkerder zelfs.
Mooi compliment!!!
super bedankt B&F en de rest hier komt helemaal goed![]()
Ik heb net mijn bestelling binnen gekregen, weer super snel en netjes verpakt.
Alleen jammer dat het vitamine D supplement er niet bijzat( mijn referentienummer was: 144689).
Desalniettemin bedankt voor het goede service en natuurlijk ook voor de samples.

Hey B&F,
Heb net een bestelling geplaatst (84843). Daarbij zou ik een gratis shakebeker krijgen maar is het eventueel mogelijk om deze te vervangen met wat samples van superpump en Plasmajet? Eventueel nog wat andere ofzo.
Heel erg bedankt!
Brecht

This nu al te laat zeker
ref. is trouwens 144927, ik had m'n bestelnr genomen![]()
waarschijnlijk zit er wel het een en ander aan sampling bij. in ieder geval morgen in huis! Dank je, voor de bestelling
Ilco, kan jij soms zien waar bestelling 144039 ergens zit? Is zaterdag bestelt, weliswaar met vooruitbetaling via internetbanking... Thx makker!

Razendsnelle reply. Nogmaals mijn complimenten over de service!

Bedankt voor het nasturen van de bidon, shakebeker en sample. Wat een topservice, kan niet anders zeggen.

Hallo BF, kunnen jullie mij zeggen hoeveel creatine er in één maatschep (30gr) TMS zit?
Ik heb een pot TMS uit maar ik merk helemaal niets van die pomp en dat ik zwaarder kan trainen. Ik heb steeds de hoeveelheden genomen zoals op de pot staat. Ik heb nu een pot Creapur van jullie aangekregen en ik ga daarmee verder. Maar ik had dus graag geweten hoeveel creatine er in de TMS zodat ik een idee heb van hoeveel creatine ik al binnen heb.
grt.