Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Heb net een aardige bestelling geplaatst, er staat bij zowel isolaat als miscellar + gratis shakebeker. Kan ik me nu aan 2 shakebekers verwachten? Zou zeker welkom zijn aangezien er wel zo'n 4 per dag doorheen zullen gaan.

Moest er toevallig nog een sample nox van ultralife bij kunnen, zou geapprecieerd worden. :D Als deze de oude evenaart kunnen jullie binnen 2 weken een leuke bestelling verwachten.

ref.nummer: 146077

O ja, ik heb met vooruitbetaling uit België betaald, wanneer kan ik mijn bestelling ongeveer verwachten?

Alvast bedankt, en doe zo verder BodyenFit!

Hallo Body & Fitshop,

Ik heb weer mijn Whey besteld (Chocolate erg lekker :P ) alleen heb ik verleden keer weinig nut gevonden in de pre workout powder, is het mogelijk een andere sample te krijgen (een andere Pre workout of iets dergelijks). Ik heb hier een pot met pre workout pillen staan dus die heb ik al :D Mijn referentie: 146113 Alvast bedankt :)

Beste,

Heb net een aardige bestelling geplaatst, er staat bij zowel isolaat als miscellar + gratis shakebeker. Kan ik me nu aan 2 shakebekers verwachten? Zou zeker welkom zijn aangezien er wel zo'n 4 per dag doorheen zullen gaan.

Moest er toevallig nog een sample nox van ultralife bij kunnen, zou geapprecieerd worden. :D Als deze de oude evenaart kunnen jullie binnen 2 weken een leuke bestelling verwachten.

ref.nummer: 146077

O ja, ik heb met vooruitbetaling uit België betaald, wanneer kan ik mijn bestelling ongeveer verwachten?

Alvast bedankt, en doe zo verder BodyenFit!

We versturen direct na ontvangst betaling:) Dank je!

net weer besteld, Referentie nummer: 146133.

Samples van andere smaken van whey zijn altijd welkom.

Body en fitshop is wel wat fijner dan XXL nutrition, goedkoper, meer keuze etc.

net weer besteld, Referentie nummer: 146133.

Samples van andere smaken van whey zijn altijd welkom.

Body en fitshop is wel wat fijner dan XXL nutrition, goedkoper, meer keuze etc.

:thumbs: Dank je. weer gaan het weer voor je regelen!

100% Whey Isolaat

nu ook in perzik :zuip:

klik

net m'n bestelling ontvangen.
gisteren besteld vandaag al weer in huis:thumbup:

en natuurlijk bedankt voor de verschillende pwo samples :thumb:
kan ik mooi vergelijken welke het lekkerste en het beste voor mij is.

Alles is weer binnen :),
bedankt voor de extra PreWorkout samples ;)

Vriend van me had blijkbaar laatst whey bij jullie besteld en had er ook PreWorkout Power sample bijgekregen z'n reactie erop kwam erop neer dat ie het een geweldig product vond.
Letterlijke reactie: Het leek wel alsof ik aan de harddrugs zat!

Net de Lean Gain chocolade smaak ontvangen. Smaakt heerlijk en goede voedingswaarden.
Ook een pre-workout power sample gehad. Maar na mijn recente ervaring met een sample van Yates Nox Pump (was nogal een heftige ervaring haha) durf ik niet zo goed.
Misschien een half zakje proberen haha.

Net de Lean Gain chocolade smaak ontvangen. Smaakt heerlijk en goede voedingswaarden.
Ook een pre-workout power sample gehad. Maar na mijn recente ervaring met een sample van Yates Nox Pump (was nogal een heftige ervaring haha) durf ik niet zo goed.
Misschien een half zakje proberen haha.

Dank je!

Het kan inderdaad nooit kwaad om eerst een half zakje te proberen. Je kan tenslotte makkelijk bijnemen, maar stuk moeilijker een teveelheid terugnemen. :D

Succes en laat ons weten wat je er van vindt!

-Leon

Beste B&F,

Ik heb zojuist een bestelling gedaan. (12x ampullen, Dymatize Elite liquid protein).
Ik heb besteld en betaald via m'n iPad, normaal doe ik dit nooit. Nu heb ik geen bevestigingsmail ontvangen.

Dus hierbij mijn vraag is de bestelling goed ontvangen?

EDIT: Mail inmiddels ontvangen. Dus neem aan dat alles prima is verlopen.

Zou ik een sample van de nieuwe pre workout van jullie eigen merk mogen? (ref. 146259)
Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Beste B&F,

Ik heb zojuist een bestelling gedaan. (12x ampullen, Dymatize Elite liquid protein).
Ik heb besteld en betaald via m'n iPad, normaal doe ik dit nooit. Nu heb ik geen bevestigingsmail ontvangen.

Dus hierbij mijn vraag is de bestelling goed ontvangen?

EDIT: Mail inmiddels ontvangen. Dus neem aan dat alles prima is verlopen.

Zou ik een sample van de nieuwe pre workout van jullie eigen merk mogen? (ref. 146259)
Alvast bedankt!

Dank je:) Pre-Workout Power sample doen we erbij.

---------- Toegevoegd om 21:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

Alles is weer binnen :),
bedankt voor de extra PreWorkout samples ;)

Vriend van me had blijkbaar laatst whey bij jullie besteld en had er ook PreWorkout Power sample bijgekregen z'n reactie erop kwam erop neer dat ie het een geweldig product vond.
Letterlijke reactie: Het leek wel alsof ik aan de harddrugs zat!

:D Het is sterk spul!!

..en graag gedaan:)

Maandag besteld dinsdag in huis , weer supersnelle levering :thumb:
Alleen jammer dat er een sample van de pre workout power bijzat terwijl er sowieso al een pot daarvan bij mijn bestelling zat.

Maandag besteld dinsdag in huis , weer supersnelle levering :thumb:
Alleen jammer dat er een sample van de pre workout power bijzat terwijl er sowieso al een pot daarvan bij mijn bestelling zat.

Oeps! :D

Dan maken het volgende keer dubbel en dwars goed met je! :)

-Leon

Wat zijn jullie beste protein bars?

De Testforce die jullie verkopen, is dat Testforce 1 of Testforce 2?

Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven