AnverzMuscle
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 45
- Lengte
- 1m87
Beste,
Heb net een aardige bestelling geplaatst, er staat bij zowel isolaat als miscellar + gratis shakebeker. Kan ik me nu aan 2 shakebekers verwachten? Zou zeker welkom zijn aangezien er wel zo'n 4 per dag doorheen zullen gaan.
Moest er toevallig nog een sample nox van ultralife bij kunnen, zou geapprecieerd worden.
Als deze de oude evenaart kunnen jullie binnen 2 weken een leuke bestelling verwachten.
ref.nummer: 146077
O ja, ik heb met vooruitbetaling uit België betaald, wanneer kan ik mijn bestelling ongeveer verwachten?
Alvast bedankt, en doe zo verder BodyenFit!
Heb net een aardige bestelling geplaatst, er staat bij zowel isolaat als miscellar + gratis shakebeker. Kan ik me nu aan 2 shakebekers verwachten? Zou zeker welkom zijn aangezien er wel zo'n 4 per dag doorheen zullen gaan.
Moest er toevallig nog een sample nox van ultralife bij kunnen, zou geapprecieerd worden.
Als deze de oude evenaart kunnen jullie binnen 2 weken een leuke bestelling verwachten.ref.nummer: 146077
O ja, ik heb met vooruitbetaling uit België betaald, wanneer kan ik mijn bestelling ongeveer verwachten?
Alvast bedankt, en doe zo verder BodyenFit!

) alleen heb ik verleden keer weinig nut gevonden in de pre workout powder, is het mogelijk een andere sample te krijgen (een andere Pre workout of iets dergelijks). Ik heb hier een pot met pre workout pillen staan dus die heb ik al