wimmos
Huge Freak
- Waardering
- 198
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De Testforce die jullie verkopen, is dat Testforce 1 of Testforce 2?
Alvast bedankt.
gisteren mijn Perfect Protein Stack binnegekregen. ik superblij. nu stond ik daarstrx op en zag dat er weer een pakketje van jullie was binnegekomen. wederom een Perfect Protein Stack,met dezelfde smaken. nu zit ik hier met 10 kilo eiwitten voor 58 euro. ik wist niet dat kerstmis zo vroeg viel![]()
Ik heb geen samples ontvangen ondanks dat ik bericht kreeg dat ze verstuurd gingen worden![]()

) ?
, ga ik even uitzoeken.Bestelling 146113 Whey binnengekregen, helaas zonder andere samples (had er voor ge-PM'd, misschien te laat), volgende keer beter wel lekker weer de volgende dag in huis
De Defender Body Fat Caliper, krijgen jullie die nog binnen binnenkort? Of is het wijzer niet te wachten en die Accu-fitness te kopen (helaas wel wat duurder) ?
direct leverbaar dus!
Zijn er misschien nog samples te verkrijgen van andere pre-workout producten ? Ik wil er namelijk eentje bestellen maar wil mijn geld niet "verspillen" aan eentje die niet werkt.
Ik heb nu twee keer een normale dosis Pre-Workout Power gebruikt en allebei de keren voelde ik na een half uur wat tintelingen in m'n bovenrug, borst en schouders. Is dit normaal? Ik weet nog niet zeker of het echt goed bij me werkt; ik gebruik het voor de trainingen samen met TMS. Een pomp voel ik wel (maar misschien is dat wel alleen van de TMS), maar qua extra kracht, energie of uithoudingsvermogen ben ik er nog niet helemaal uit. Op de Pre-Workout Power Pill reageer ik wel altijd sterk (gebruik het nu 3 maandjes), volgens mij meer dan op de Pre-Workout Power..

Ik heb een tijdje geleden wat whey perfection besteld, snelle en correcte service. Precies wat je verwacht en wil, mooi dus! Als ik weer eens iets nodig heb weet ik jullie te vinden. Wel jammer dat ik net nu met een schouderblessure thuis zit.