MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb geen samples ontvangen ondanks dat ik bericht kreeg dat ze verstuurd gingen worden :sad:

gisteren mijn Perfect Protein Stack binnegekregen. ik superblij. nu stond ik daarstrx op en zag dat er weer een pakketje van jullie was binnegekomen. wederom een Perfect Protein Stack,met dezelfde smaken. nu zit ik hier met 10 kilo eiwitten voor 58 euro. ik wist niet dat kerstmis zo vroeg viel :)

De Testforce die jullie verkopen, is dat Testforce 1 of Testforce 2?

Alvast bedankt.

Testforce 1

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

gisteren mijn Perfect Protein Stack binnegekregen. ik superblij. nu stond ik daarstrx op en zag dat er weer een pakketje van jullie was binnegekomen. wederom een Perfect Protein Stack,met dezelfde smaken. nu zit ik hier met 10 kilo eiwitten voor 58 euro. ik wist niet dat kerstmis zo vroeg viel :)

Welk referentienummer was het?

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

Ik heb geen samples ontvangen ondanks dat ik bericht kreeg dat ze verstuurd gingen worden :sad:

Briefpost naar BE wil wel eens even duren. Wat was je naam en adres (via PM)?

---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

Wat zijn jullie beste protein bars?

We hebben er veel die vrij dicht bij elkaar liggen en met specifieke eigenschappen.

Zelf neem ik de Carbrite Bars veel.

de lekkerste - Oh Yeah Bars ISS
de beste - Zero Impact Bars (niet lekker)
veel eiwit en calorien - Mammoth Bars
Low Carb - Low carb Bars interactive

145246

Bestelling 146113 Whey binnengekregen, helaas zonder andere samples (had er voor ge-PM'd, misschien te laat), volgende keer beter wel lekker weer de volgende dag in huis :)

De Defender Body Fat Caliper, krijgen jullie die nog binnen binnenkort? Of is het wijzer niet te wachten en die Accu-fitness te kopen (helaas wel wat duurder :P ) ?

Dank je:), ga ik even uitzoeken.

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Bestelling 146113 Whey binnengekregen, helaas zonder andere samples (had er voor ge-PM'd, misschien te laat), volgende keer beter wel lekker weer de volgende dag in huis :)

De Defender Body Fat Caliper, krijgen jullie die nog binnen binnenkort? Of is het wijzer niet te wachten en die Accu-fitness te kopen (helaas wel wat duurder :P ) ?

Ze waren vanmorgen al binnen:D direct leverbaar dus!

Defender

edit;
zending was inderdaad al vertrokken

Vandaag een sample van Pre-Workout Power binnengehad... voelde er spijtig genoeg NIKS van :( Zijn er misschien nog samples te verkrijgen van andere pre-workout producten ? Ik wil er namelijk eentje bestellen maar wil mijn geld niet "verspillen" aan eentje die niet werkt.

Ik hoop echt uit et diepste van mijn hart dat ik niet een van de mensen ben die ongevoelig zijn aan pre-workouters :(

Laatst bewerkt:
Wou vragen of ref 145099 al onderweg is thxx

Ik heb nu twee keer een normale dosis Pre-Workout Power gebruikt en allebei de keren voelde ik na een half uur wat tintelingen in m'n bovenrug, borst en schouders. Is dit normaal? Ik weet nog niet zeker of het echt goed bij me werkt; ik gebruik het voor de trainingen samen met TMS. Een pomp voel ik wel (maar misschien is dat wel alleen van de TMS), maar qua extra kracht, energie of uithoudingsvermogen ben ik er nog niet helemaal uit. Op de Pre-Workout Power Pill reageer ik wel altijd sterk (gebruik het nu 3 maandjes), volgens mij meer dan op de Pre-Workout Power..

Ik heb nu twee keer een normale dosis Pre-Workout Power gebruikt en allebei de keren voelde ik na een half uur wat tintelingen in m'n bovenrug, borst en schouders. Is dit normaal? Ik weet nog niet zeker of het echt goed bij me werkt; ik gebruik het voor de trainingen samen met TMS. Een pomp voel ik wel (maar misschien is dat wel alleen van de TMS), maar qua extra kracht, energie of uithoudingsvermogen ben ik er nog niet helemaal uit. Op de Pre-Workout Power Pill reageer ik wel altijd sterk (gebruik het nu 3 maandjes), volgens mij meer dan op de Pre-Workout Power..

Dat kan kloppen. Dat komt door de beta- alanine. :)

-Leon

Ik heb een tijdje geleden wat whey perfection besteld, snelle en correcte service. Precies wat je verwacht en wil, mooi dus! Als ik weer eens iets nodig heb weet ik jullie te vinden. Wel jammer dat ik net nu met een schouderblessure thuis zit.

Ik heb een tijdje geleden wat whey perfection besteld, snelle en correcte service. Precies wat je verwacht en wil, mooi dus! Als ik weer eens iets nodig heb weet ik jullie te vinden. Wel jammer dat ik net nu met een schouderblessure thuis zit.

Dank je wel! Dit horen wij graag!

Natuurlijk niet van je blessure! Rustig aan en daarna weer knallen! :thumbs:

-Leon

Kleine bestelling 146515.
Samples mogen altijd :)

Mooie prijs voor de Humapro,

meteen ff besteld.. een week op alleen vast voer & HP proberen..

durf het wel aan na al die goede berichten..

Nieuw bij Body En Fitshop

Vanaf nu kunnen leden van DBB gratis voeding- en supplementen advies op maat krijgen bij Leon! Door een brede praktijkkennis van zaken gecombineerd met de juiste diploma's hebben wij besloten om deze service speciaal voor DBB members aan te bieden.

Hoe werkt het?

Stuur een p.m naar ons met ''Leon-voeding'' in het onderwerp. Op deze manier kunnen we de aanvragen op de juiste manier sorteren en krijg je zo snel mogelijk feedback op je schema.

Wat kost het?

NIKS ! :D

Moet ik gelijk Body en Fitshop supplementen erbij nemen?

Nee. Wij zullen zo persoonlijk mogelijk schema maken en zullen bekijken wat jouw budget toelaat. Dit zorgt voor een goed en betaalbaar schema, waarbij de keuze helemaal bij de klant ligt. :)

pm verstuurd :D

Klantenservice word wel steeds beter bij jullie, respect daarvoor.
Binnenkort ook maar pm sturen, al is het maar om te weten of ik op de goede weg ben qua kennis :).

Alles voor de klant. :thumbs:

Dank jullie wel! :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven