En je schema + aanpassingen is terug gestuurd.

-Leon
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nieuw bij Body En Fitshop
Vanaf nu kunnen leden van DBB gratis voeding- en supplementen advies op maat krijgen bij Leon! Door een brede praktijkkennis van zaken gecombineerd met de juiste diploma's hebben wij besloten om deze service speciaal voor DBB members aan te bieden.
Hoe werkt het?
Stuur een p.m naar ons met ''Leon-voeding'' in het onderwerp. Op deze manier kunnen we de aanvragen op de juiste manier sorteren en krijg je zo snel mogelijk feedback op je schema.
Wat kost het?
NIKS !
Moet ik gelijk Body en Fitshop supplementen erbij nemen?
Nee. Wij zullen zo persoonlijk mogelijk schema maken en zullen bekijken wat jouw budget toelaat. Dit zorgt voor een goed en betaalbaar schema, waarbij de keuze helemaal bij de klant ligt.![]()

Leon, nieuwe website ziet er goed uit... voor hoeveel kan ik deze collectie supjes overnemen?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Top van jullie man!
Denk dat veel mensen hier HEEL VEEL profijt aan zullen hebben, daar diet de key is voor vooruitgang.

Leon / ilco,
Is Lean Gain (2) http://www.bodyenfitshop.nl/weight-gainers/body-fit-sportsnutrition/lean-gain een goede keuze als w-gainer?
Prima keuze.Valt niet veel aan toe te voegen.
![]()
-Leon

De verhoudingen
Kcal 389
Kj 1634
Eiwit (+vrije aminozuren) 39,75 gram
Koolhydraten 49,00 gr
Vet 3,50 gr
Zijn dus prima te om te combineren met mijn voeding? wil gewoon net dat beetje extra per dag om te gainen in gewicht
bvd

Net m'n tweede bestelling bij jullie geplaatstmet referentie 146647.
Zouden jullie er een maatbeker (die ik nu heb begint te stinken) en evt. een sample van een andere smaak Isolaat er bij willen doen? Hoop het morgen te mogen verwelkomen
![]()
Regel ikDe beste Gainer qua samenstelling en ingredienten op dit moment
Kun je met echt alles vergelijken.. (suikervrij)
-ilco

Hahah, 2 kamelen en een schaap.![]()
Tenzij je serieus bent natuurlijk, dan moet je even p.m sturen.
-Leon
En dat vinden wij nu ook! Dagelijks geven de verkopers van onze winkels al advies aan tientallen mensen. Dus waarom niet deze mogelijkheid bieden voor onze online klanten?
-Leon
---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------

Omdat 't veel geld kost
Als je zo'n service zou inhuren, vooral voor een langere periode (3mnd ofzo) ben je al gauw een paar honderd euries lichter
Ik hoop maar dat 't een goeie carry-over effect heeft op jullie sales![]()
Leon krijgt het nog druk
Bedankt voor je reactie Ilco, ik ga het morgen maar even bestellen.
Hoef niet om iets extra's te vragen, weet toch wel dat ik weer verwend zal worden haha![]()

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------
[/COLOR]
Dank jeRegel ik
-ilco
. Komende tijd zal ik nog een bestelling plaatsen.. heb zeker nog wat Isolaat nodig
.ZO, swat gaat aan de result. Potje besteld 146677
is kijken wat het result is na een potje
Gr

Mass & Muscle .Super! Zie dat mijn bestelling al vertrokken is. Komende tijd zal ik nog een bestelling plaatsen.. heb zeker nog wat Isolaat nodig
.
Oke, omdat hij niet bij weight gainers stond. Wat is eigenlijk het verschil tussen die 2 nox pumps, zijn ze allebei van dorian yates?

ZO, swat gaat aan de result. Potje besteld 146677
is kijken wat het result is na een potje
Gr