Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou ik mijn bestelling nog kunnen veranderen?

Referentie nummer: 145496

Dit is mijn bestelling:
2x2,5kgr lean gainer 54,90 €

veranderen naar:
1x2000 gr Weigth Gainer Max 19,90 €
+
2x4000 gr Weigth Gainer Max 34,90 €

Ik heb al reeds 54,90€ betaald voor de bestelling.
De prijs komt op hetzelfde neer.

Is dit nog mogelijk?

Hopelijk ben ik niet te laat!

Alvast bedankt !!!

Ik heb u ook nog gemaild hierover.

Ja, prima. Ik geef het door:)

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

Bestelling vandaag ontvangen. Jammer genoeg was de bestelling niet verandert zoals ik gevraagd had.

B & F -shop, gaan jullie toevallig in de nabije toekomst T- shirten (etcetera) verkopen met jullie merk erop?

Vandaag me pakketje gevonden helaas geen samples erbij waar ik om vroeg. Maar wel een andere sample gekregen.
Bedankt voor de snelle levering.

Ben benieuwd naar jullie product "pump" ga hem morgen uitproberen.

Me interesse in Muscle & Pump Xtreme is zeer toegenomen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Misschien bestel ik het mee als ik weer wat eiwit moet bestellen.

Natural Test + Anabolic ZMA : dat zou een mooie stack zijn.

Zijn er plannen voor zo een stack?

Bestelling vandaag ontvangen. Jammer genoeg was de bestelling niet verandert zoals ik gevraagd had.

2x4000 voor 34,90?

---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------

B & F -shop, gaan jullie toevallig in de nabije toekomst T- shirten (etcetera) verkopen met jullie merk erop?

http://www.bodyenfitshop.nl/tijdens-de-training/body-fit-sportsnutrition/t-shirt-bf

Thanks Rotjoch! :)

Me interesse in Muscle & Pump Xtreme is zeer toegenomen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Misschien bestel ik het mee als ik weer wat eiwit moet bestellen.

B en F, wanneer is deze weer op voorraad?

En wanneer is de Nox Pump PerformanceUltra Life weer op voorraad?

Ik heb zojuist een kleine bestelling geplaatst (ref 146779). Zou het mogelijk zijn om een sample van Fresh Orange & Strawberry te krijgen van de Whey Perfection? Ik moet eerdaags weer wat inslaan maar kan niet kiezen :D Alvast bedankt!

Geloof me, is lekker hard gaan :D

:thumb: Result!

---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:50 ----------

Hebben jullie ook rpm samples?

Geef je naam en adres maar even via PM:)

---------- Toegevoegd om 09:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:50 ----------

Ik heb zojuist een kleine bestelling geplaatst (ref 146779). Zou het mogelijk zijn om een sample van Fresh Orange & Strawberry te krijgen van de Whey Perfection? Ik moet eerdaags weer wat inslaan maar kan niet kiezen :D Alvast bedankt!

doen we:)

---------- Toegevoegd om 09:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:53 ----------

B en F, wanneer is deze weer op voorraad?

En wanneer is de Nox Pump PerformanceUltra Life weer op voorraad?

De Nox Pump Performance is de lichtere versie, hier is niet veel vraag naar. Stoppen we dus mee. De Nox Pump Xtreme is volop op voorraad en leuk in prijs momenteel:)

De Muscle & Pump laat helaas nog 4 weken op zich wachten.

---------- Toegevoegd om 09:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:55 ----------

Natural Test + Anabolic ZMA : dat zou een mooie stack zijn.

Zijn er plannen voor zo een stack?

Kom er even niet aan toe.:D Zal het noteren en er volgende week werk van maken (wordt wel eind van de week)

---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:56 ----------

Vandaag me pakketje gevonden helaas geen samples erbij waar ik om vroeg. Maar wel een andere sample gekregen.
Bedankt voor de snelle levering.

Ben benieuwd naar jullie product "pump" ga hem morgen uitproberen.

Ok, laat even weten hoe het ging als je wilt:)
Samples maak ik volgende keer goed voor je;)

Bespreking van m'n bestelling bij B&F shop.

** Result! **
Chemische smaak, maar geen stomach bloating dus dat is alvast fijn.

** Primaforce Citrulline Malate **
Ik had een pump verwacht (gezien het toch een NO booster is), maar krijg er eerder een energiek gevoel van. Gebruik het nu elke ochtend tegen ochtendsufheid of als ik een dipje heb. Leuke ontdekking.

** Pre-Workout pills **
Normaal drink ik een Red Bull voor de training en dat werkt prima. In een pilletje zou meer caffeine moeten zitten dan een blikje, maar ik heb er toch niet zo veel van gemerkt. Heb er wel maar eentje genomen vlak na het eten een halfuur voor de training. Moet ik er nu volgende keer twee pakken of is het beter eentje te nemen op een lege maag? Hoelang voor de training pak je dit trouwens het best? Want het komt wel trager op gang dan andere pre-workout sups.

** Alive! Multivitamines **
Ik had eigenlijk Adam besteld van NOW Foods. Blijkbaar was die uitverkocht (staat wel niet op de website vermeld) dus ontving ik Alive! in de plaats. Ongeveer een gelijkaardige samenstelling, zelfde prijs voor het aantal pilletjes dus veel zal het niet uitmaken.

Laatst bewerkt:
Bespreking van m'n bestelling bij B&F shop.

** Result! **
Chemische smaak, maar geen stomach bloating dus dat is alvast fijn.
De smaak is minder, het resultaat des te beter:D

** Primaforce Citrulline Malate **
Ik had een pump verwacht (gezien het toch een NO booster is), maar krijg er eerder een energiek gevoel van. Gebruik het nu elke ochtend tegen ochtendsufheid of als ik een dipje heb. Leuke ontdekking.

** Pre-Workout pills **
Normaal drink ik een Red Bull voor de training en dat werkt prima. In een pilletje zou meer caffeine moeten zitten dan een blikje, maar ik heb er toch niet zo veel van gemerkt. Heb er wel maar eentje genomen vlak na het eten een halfuur voor de training. Moet ik er nu volgende keer twee pakken of is het beter eentje te nemen op een lege maag? Hoelang voor de training pak je dit trouwens het best? Want het komt wel trager op gang dan andere pre-workout sups.
Je mag er twee pakken, kort op het eten heeft inderdaad ook effect (minder). 45 minuten tevoren.

** Alive! Multivitamines **
Ik had eigenlijk Adam besteld van NOW Foods. Blijkbaar was die uitverkocht (staat wel niet op de website vermeld) dus ontving ik Alive! in de plaats. Ongeveer een gelijkaardige samenstelling, zelfde prijs voor het aantal pilletjes dus veel zal het niet uitmaken.
Alive! van natures way is een topper:)

---------- Toegevoegd om 16:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------

Spirodex van Gaspari is nieuw.

Verdere info volgt.

Ik neem ook altijd Adam, tevreden over :)

Volgende keer mss Optimen proberen. Ik lees alleen:

"Neem als aanvulling op de dagelijkse voeding totaal 3 tabletten Opti-Men verdeelt over de dag. "

Wat mij ervan weerhoudt, afgezien van de spelfout verdeelD :P , is dat ze 3 aanbevelen per dag. Beetje teveel for my taste.

Wanneer is onze oer-voorvader weer beschikbaar?

edit; hij is er weer, lees ik net :)

Laatst bewerkt:
@ Body En Fitshop
Nog een klein vraagje: Moet ik wachten tussen het innemen van citrulline malaat en m'n ochtendshake om de opname van de CM niet te verminderen?

@ eleo
Ik neem er normaal gezien ook maar eentje. Dat doe ik ook bij Alive! multivitamine.

Laatst bewerkt:
Ik kreeg mijn bestelling gisteren binnen (Jack3D en Whey Isolaat), maar bij Jack3D lag de 'cover' op de rand van het bakje (onder de deksel) - dus niet vast; het was dus niet gesealed. Kan ik dit wel vertrouwen?

Ik neem ook altijd Adam, tevreden over :)

Volgende keer mss Optimen proberen. Ik lees alleen:

"Neem als aanvulling op de dagelijkse voeding totaal 3 tabletten Opti-Men verdeelt over de dag. "

Wat mij ervan weerhoudt, afgezien van de spelfout verdeelD :P , is dat ze 3 aanbevelen per dag. Beetje teveel for my taste.

Wanneer is onze oer-voorvader weer beschikbaar?

edit; hij is er weer, lees ik net :)

De Zpelfout moet er even uit:D Weer beschikbaar: ADAM:)

---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------

Ik kreeg mijn bestelling gisteren binnen (Jack3D en Whey Isolaat), maar bij Jack3D lag de 'cover' op de rand van het bakje (onder de deksel) - dus niet vast; het was dus niet gesealed. Kan ik dit wel vertrouwen?

Kan komen door het vervooer. (lees; gooien met doos door de post:cool:) De buitenseal zat er toch wel om naar ik aanneem?
Dat is de 1e gebruikersgarantie, zoals ze dat noemen. Die zit erom omdat de innerseal nog wel eens niet 100% aanhecht bij dit soort poeders.

---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:12 ----------

@ Body En Fitshop
Nog een klein vraagje: Moet ik wachten tussen het innemen van citrulline malaat en m'n ochtendshake om de opname van de CM niet te verminderen?

@ eleo
Ik neem er normaal gezien ook maar eentje. Dat doe ik ook bij Alive! multivitamine.

Even een kwartiertje ertussen moet echt voldoende zijn.

Kan komen door het vervooer. (lees; gooien met doos door de post:cool:) De buitenseal zat er toch wel om naar ik aanneem?
Dat is de 1e gebruikersgarantie, zoals ze dat noemen. Die zit erom omdat de innerseal nog wel eens niet 100% aanhecht bij dit soort poeders.

I see, dat verklaart het. Ja, de buitenseal zat er wel omheen. Hoef me geen zorgen te maken dus :).

Vandaag mijn eerste Whey besteld bij jullie :) (Referentie nummer: 146989)
Ik ben gegaan voor de whey perfection en dan de smaak banaan. Ik hoop dat hij lekker is, maar dat zal wel goed zitten.

Ik had nu wel de volgende vragen:
Hier zit dus een gratis shake beker bij he? (stond erbij)
En zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om een sample van een andere smaak erbij te doen a.u.b? Zou het namelijk zonden vinden om de volgende keer een andere smaak te kopen en dan erachter komen dat ik het niks vind :). Alvast bedankt en ik kijk uit na het pakketje !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven