MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke dankje, Ik neem het ochtends en na de training...is dat ochtends wel goed?

Perfect, na uren van slaap heeft je lichaam het 's ochtends hard nodig.

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:15 ----------

Nog maar eens een bestelling geplaatst(ref 147553) :

1x wp choco
1x wp banana
1x revolutions super protein
1x Transform

Die Pot choco is voor een collega op het werk die ook met proteineshake's wil beginnen, heb uiteraard deze aangeraden ;)
De rest is voor mezelf, ben wel benieuwd naar die super protein en de banaan whey perfection

:thumbs: Versturen we direct. Dank je!

Vraag van vorige pagina,
Vraagje over de B&F Special Stack, zag dat je pre workout pill erbij kon nemen tegen leuk prijsje.
Gaat dit ook voor de Pre Workout Power komen ?.
Dus de combi special stack + preworkoutpower.
Wil dit graag snel gaan bestellen dus misschien iets te ongeduldig :P

vraagje, als ik gewoon creatine monohydraat wil, welk product moet hebben? voorbaat dank,

sil

Vraag van vorige pagina,
Vraagje over de B&F Special Stack, zag dat je pre workout pill erbij kon nemen tegen leuk prijsje.

Hmmm das goed idee. Maar eens met Ilco over hebben. :D

Laatst bewerkt:
Vraag van vorige pagina,

Op jouw verzoek:)

B&F Special Stack + Pre-Workout Power 900 gram 104,90

Inhoud
Whey Perfection
Total Muscle Solution
Magic EAA
Pre-Workout Power

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------

vraagje, als ik gewoon creatine monohydraat wil, welk product moet hebben? voorbaat dank,

sil

Het beste: Creapure

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wow dat is snel en mooi prijsje :D
Bestelling geplaatst.
Ref: 147608

Dank je dat jullie het een goed idee vonden:thumbs:

Wow dat is snel en mooi prijsje :D
Bestelling geplaatst.
Ref: 147608

Dank je dat jullie het een goed idee vonden:thumbs:

Dank je:) Zeker een goed idee, wij staan altijd open voor suggesties ed.
Als het mogelijk is dan volgen we dit ook zo snel mogelijk op. De klant is koning!:)

Lol, laat nou net toevallig mijn echte naam ook Koning betekenen:cool:
Maar nu even zonder dollen, service is echt top:thumbs:

hey b&f,
ik ga over 2 weekjes weer wat bestellen maar nu had ik nog een vraag over het product Glycergrow van controlled labs.
is dit een goed product?
heb er al een aantal keer naar gekeken maar eigelijk nooit besteld.
komen je spieren hier mooi vol van te staan? en wat zijn de voor en nadelen? of wordt je gewoon een opgeblazen vochtbal aangezien het vocht vast houd.
ben eigelijk heel benieuwd als ik zo de beschrijving lees maar heb er nog nooit een review over gelezen. heb afgelopen 3 maanden flink gecut en heb onder de 10% gestaan. hierdoor ook veel kracht verloren. nu wil ik rond de 10-12% blijven in de winter en toch weer wat kracht terug winnen. wat is jullie mening over dit product en wat is hiermee een goede combo? dacht zelf misschien creatine en total muscle solution en amino's.
mvgr mistermx

hey b&f,
ik ga over 2 weekjes weer wat bestellen maar nu had ik nog een vraag over het product Glycergrow van controlled labs.
is dit een goed product?
heb er al een aantal keer naar gekeken maar eigelijk nooit besteld.
komen je spieren hier mooi vol van te staan? en wat zijn de voor en nadelen? of wordt je gewoon een opgeblazen vochtbal aangezien het vocht vast houd.
ben eigelijk heel benieuwd als ik zo de beschrijving lees maar heb er nog nooit een review over gelezen. heb afgelopen 3 maanden flink gecut en heb onder de 10% gestaan. hierdoor ook veel kracht verloren. nu wil ik rond de 10-12% blijven in de winter en toch weer wat kracht terug winnen. wat is jullie mening over dit product en wat is hiermee een goede combo? dacht zelf misschien creatine en total muscle solution en amino's.
mvgr mistermx

Het wordt vrij hoog gewaardeerd ondanks de zeer slechte oplosbaarheid van het product.

Amino's (EAA) en Total Muscle Solution is een heel goede combi.

reviews

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:25 ----------

Lol, laat nou net toevallig mijn echte naam ook Koning betekenen:cool:
Maar nu even zonder dollen, service is echt top:thumbs:

:) Dank je!

Zo, de eerste bestelling bij jullie is een feit :). Is met vooruitbetaling, dus hopelijk ontvangen jullie het vlug.

2x1500 micellar casein (1x vanilla ice, 1x strawberry smoothie).

Bestelnummer 147622.

Ik ben benieuwd. Sampels zijn meer dan welkom :).

Vraagje: er staat +gratis shakebeker. Krijg ik nu 2 shakebekers?

Groeten

Zijn de pre workout power samples op? Hij zat niet bij de bestelling die ik vandaag binnen kreeg.

Wat kan je precies merken van het effect van EAA, iets van pomp of vollerheid of iets dergelijks??

Hey Body & Fit

Vandaag bestelling ontvangen met ref. 147310

gratis-shakebaker, pillendoosje en sample van Preworkout Power echt top!
Enkel... ik had Perfect Protein Matrix Vanilla Ice Cream besteld, maar die werd vlg mij per ongeluk vervangen door Micellar Casein Superior. Is er een manier om dit op te lossen? Alvast bedankt!

Zaterdag mijn eerste whey besteld, had gehoopt dat hij vandaag binnen zou komen voor het trainen, maar helaas :( kzal TNT maar eens op hun fl**ker geven :p

Hey Body & Fit
ik zouw graag een vitamines suplementen wilen nemen.
dus dacht ik aan NOW Foods ADAM of weten jullie een beter suplementen?
al vast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven