MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb zondagavond Ultra mass stacker 2 besteld.
Heb nog steeds niets ontvangen.. is dit normaal? :)

Bestelling vandaag aangekomen,dat was weer eens snel!Helaas zat er geen pre workout power sample in.Is deze op ofzo?Was nochthans erg benieuwd hiernaar.Wel 3 bekers erin die ik ondertussen bij de rest van de verzameling heb gezet :D

Had gister bestelling geplaatst en netjes de mail ontvangen met track&trace.
Alleen kan die helemaal niks vinden, normaal vanaf 10uur in de avond op dag van de bestelling heb je al melding dat die op depot is aangekomen.
Weet ook toevallig dat 9 van de 10 keer op dit tijdstip er al staat dat pakket met de koerier mee is voor bezorgen.
Weten jullie hier meer over of kunnen jullie dit misschien zien ?

Ja, heb ze op de lijst gezet:)

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:13 ----------

Heb het al gevraagd in een PM, over paar dagen doen ze een bestelling en als het goed is, bestellen ze die mee.

Yes:) al gedaan, nu even afwachten of het erbij zit..

jullie hebben geloof ik geen dipriem riem in het assorti klopt dat? ik ben een aan het kijken voor 1 en kwam uiteindelijk bij fitness seller maar daar kom ik niet verder dan de dipriem in het winkelmandje gooien. werkte (gister in elk geval) helemaal niet

Hey Body & Fit
ik zouw graag een vitamines suplementen wilen nemen.
dus dacht ik aan NOW Foods ADAM of weten jullie een beter suplementen?
al vast bedankt

ADAM en Alive! zijn beide heel goed. Beide met verschillende extra's. ADAM is puur op mannen gericht terwijl Alive weer extra enzymen, groente-extracten ed bevat..

---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:19 ----------

Heb zondagavond Ultra mass stacker 2 besteld.
Heb nog steeds niets ontvangen.. is dit normaal? :)

Geef mij het referentienummer maar even.

---------- Toegevoegd om 11:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:19 ----------

Bestelling vandaag aangekomen,dat was weer eens snel!Helaas zat er geen pre workout power sample in.Is deze op ofzo?Was nochthans erg benieuwd hiernaar.Wel 3 bekers erin die ik ondertussen bij de rest van de verzameling heb gezet :D

PM het referentienummer even. ik stuur je dan een sample per post:)

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:20 ----------

Had gister bestelling geplaatst en netjes de mail ontvangen met track&trace.
Alleen kan die helemaal niks vinden, normaal vanaf 10uur in de avond op dag van de bestelling heb je al melding dat die op depot is aangekomen.
Weet ook toevallig dat 9 van de 10 keer op dit tijdstip er al staat dat pakket met de koerier mee is voor bezorgen.
Weten jullie hier meer over of kunnen jullie dit misschien zien ?

Geef het referentienummer eens..check ik het voor je:)

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

jullie hebben geloof ik geen dipriem riem in het assorti klopt dat? ik ben een aan het kijken voor 1 en kwam uiteindelijk bij fitness seller maar daar kom ik niet verder dan de dipriem in het winkelmandje gooien. werkte (gister in elk geval) helemaal niet

Deze hebben we niet in het assortiment.

Ref: 147608
Net weer gekeken en krijg zelfde bericht nog helaas.
Alvast bedankt voor het kijken

Ik heb een paar vragen:
- hoe verpakken jullie je eiwitshakes? Is de verpakking een beetje discreet, of zie je meteen dat het van bodyenfitshop.nl komt? Ik wil namelijk liever niet dat iedereen komt te weten dat ik eiwitshakes of andere dingen op internet zit te bestellen..
- Is het mogelijk om een paar samples aan te vragen? Ik train al een tijdje zonder supplementen, en ik ben dus benieuwd wat voor effect eiwitshakes hebben op mijn eiwitbehoefte, en daarnaast zou ik graag een paar smaken willen proberen om uit te testen of het wat is.

Alvast bedankt voor een antwoord!

Ref: 147608
Net weer gekeken en krijg zelfde bericht nog helaas.
Alvast bedankt voor het kijken

De bestelling is hier 100% weg. Het even contact gehad met TNT. De Trace zou al moeten werken maar wacht even tot morgenochtend, omdat de bestelling van gistermiddag is. Ze kunnen deze ook best evengoed vandaag komen brengen.

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------

Ik heb een paar vragen:
- hoe verpakken jullie je eiwitshakes? Is de verpakking een beetje discreet, of zie je meteen dat het van bodyenfitshop.nl komt? Ik wil namelijk liever niet dat iedereen komt te weten dat ik eiwitshakes of andere dingen op internet zit te bestellen..
- Is het mogelijk om een paar samples aan te vragen? Ik train al een tijdje zonder supplementen, en ik ben dus benieuwd wat voor effect eiwitshakes hebben op mijn eiwitbehoefte, en daarnaast zou ik graag een paar smaken willen proberen om uit te testen of het wat is.

Op alles staat ons logo:D Dozen, tape...

Je kunt eventueel via PM een paar Whey Perfection samples aanvragen.

Ik vind dat jullie ook echte weekaanbiedingen moeten hebben :joint:

Ik heb een paar vragen:

:scratch: zo erg is dat toch niet?

Hmm ok, net weer even gekeken.
Krijg nog steeds zelfde bericht dus zal geduld moeten hebben tot morgen.
In ieder geval bedankt voor het kijken :)

Vraagje,

over pre workouts, maakt het wat uit of je een pot neemt of losse sachets?
Ik bedoel dan of als je de pot neemt het naar verloop van tijd minder sterk wordt omdat er wat stoffen kunnen vervliegen?

Vraagje,

Ik bedoel dan of als je de pot neemt het naar verloop van tijd minder sterk wordt omdat er wat stoffen kunnen vervliegen?

De werking wordt minder sterk, omdat je er gewend aan raakt.
Je zou bv verschillende pre workout supps kunnen afwisselen om dit te helpen voorkomen.

Ook raadt men aan een paar weken tussentijds te stoppen, om gewenning tegen te gaan.

Vraagje,

nee, werking blijft het zelfde.. zakjes zijn alleen makkenlijker om te vervoeren in je tas bv. pot is normaal gezien ook voordeliger

Vandaag mn whey (banaan) gekregen! Nu snap ik waar het 3 werkdagen duurde van heereveen na helemaal het zuiden :)

Ik heb het meteen geproefd en vond het erg lekker. Top!

pm verstuurd :D

Ja, zal ik doen.
Vind het ook vreemd, kan hem nog steeds niet vinden:(
Hopelijk vind die hem morgen wel, anders pm ik.
Klote TNT.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven