XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb zojuist een kleine bestelling geplaatst (ref 146779). Zou het mogelijk zijn om een sample van Fresh Orange & Strawberry te krijgen van de Whey Perfection? Ik moet eerdaags weer wat inslaan maar kan niet kiezen :D Alvast bedankt!

Pakketje is binnen! Rond 00:30 besteld en hier gevraagt voor wat specifieke samples, 08:30 al verzonden en vandaag bezorgt incl samples!. Super service, waar kom je dat nou nog tegen?! nogmaals bedankt :bow:

Laatst bewerkt:
Ik heb net een bestelling geplaatst, maar per ongeluk voor vooruitbetalen gekozen en ik wil graag gewoon dat jullie afschrijven. Nummer vorige bestelling is 147040 (vooruitbetalen), nummer deze bestelling 147043 (afschrijven). Bestelling 147040 hoef ik dus niet meer (maar de bestelling wordt toch zobiezo pas actief nadat je vooruitbetaald hebt? Gaat gewoon om 1 potje creatine, en ik wil er dus geen 2 hebben ;)

O nog 1 vraag: hebben jullie ook een maatschepje voor creatine? Dan zou ik al helemaal gelukkig worden :D

I see, dat verklaart het. Ja, de buitenseal zat er wel omheen. Hoef me geen zorgen te maken dus :).

Nope:)

---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------

Ik heb net een bestelling geplaatst, maar per ongeluk voor vooruitbetalen gekozen en ik wil graag gewoon dat jullie afschrijven. Nummer vorige bestelling is 147040 (vooruitbetalen), nummer deze bestelling 147043 (afschrijven). Bestelling 147040 hoef ik dus niet meer (maar de bestelling wordt toch zobiezo pas actief nadat je vooruitbetaald hebt? Gaat gewoon om 1 potje creatine, en ik wil er dus geen 2 hebben ;)

O nog 1 vraag: hebben jullie ook een maatschepje voor creatine? Dan zou ik al helemaal gelukkig worden :D

Ok:D De scoop zit in de verpakking..

---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

Pakketje is binnen! Rond 00:30 besteld en hier gevraagt voor wat specifieke samples, 08:30 al verzonden en vandaag bezorgt incl samples!. Super service, waar kom je dat nou nog tegen?! nogmaals bedankt :bow:

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

Vandaag mijn eerste Whey besteld bij jullie :) (Referentie nummer: 146989)
Ik ben gegaan voor de whey perfection en dan de smaak banaan. Ik hoop dat hij lekker is, maar dat zal wel goed zitten.

Ik had nu wel de volgende vragen:
Hier zit dus een gratis shake beker bij he? (stond erbij)
En zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om een sample van een andere smaak erbij te doen a.u.b? Zou het namelijk zonden vinden om de volgende keer een andere smaak te kopen en dan erachter komen dat ik het niks vind :). Alvast bedankt en ik kijk uit na het pakketje !

De bestelling is al verwerkt. Een shakebeker zit er automatisch bij:), qua sampling kan ik nu niet meer checken. Dank je, voor de bestelling!

Nieuw bij Body En Fitshop

Vanaf nu kunnen leden van DBB gratis voeding- en supplementen advies op maat krijgen bij Leon! Door een brede praktijkkennis van zaken gecombineerd met de juiste diploma's hebben wij besloten om deze service speciaal voor DBB members aan te bieden.

Hoe werkt het?

Stuur een p.m naar ons met ''Leon-voeding'' in het onderwerp. Op deze manier kunnen we de aanvragen op de juiste manier sorteren en krijg je zo snel mogelijk feedback op je schema.

Wat kost het?

NIKS ! :D

Moet ik gelijk Body en Fitshop supplementen erbij nemen?

Nee. Wij zullen zo persoonlijk mogelijk schema maken en zullen bekijken wat jouw budget toelaat. Dit zorgt voor een goed en betaalbaar schema, waarbij de keuze helemaal bij de klant ligt. :)

Top gedaan.:thumbs:

Donderdagmiddag whey Protein Revolution besteld en de volgende dag al in huis!
Super snel dus.

Alleen de smaak van vanille icecream valt me wel erg tegen...het is meer bitter dan vanille.

Smaak maakt mij niet zoveel uit want het is vaak weg voordat ik het geproefd heb maar vraag me af of het wel zo hoort.

Dank je!

Donderdagmiddag whey Protein Revolution besteld en de volgende dag al in huis!
Super snel dus.

Alleen de smaak van vanille icecream valt me wel erg tegen...het is meer bitter dan vanille.

Smaak maakt mij niet zoveel uit want het is vaak weg voordat ik het geproefd heb maar vraag me af of het wel zo hoort.

Ik kies altijd voor Berry Blast en Orange, maar smaak is wel persoonsgebonden. Dat Vanille erg bitter is was mij niet opgevallen.

-Leon

Merk net dat Whey Isolaat van B&F Nutrition ook Cookies n Cream heeft. Ik wil al lang een cookies n cream smaak proberen.

Hoe valt deze smaak mee? Is het te vergelijken met Cookies n Cream ijscrème of Oreo's? Is de smaak straf genoeg?

Dank je!

Ik kies altijd voor Berry Blast en Orange, maar smaak is wel persoonsgebonden. Dat Vanille erg bitter is was mij niet opgevallen.

-Leon

Ik las dit in een ander topic over Whey Perfection:

De smaak van Protein Revolution kan echt niet beter. Ik vindt echter wel dat het soms wordt overdreven. De shakes zijn echt prima te doen, de smaak is iets meer bitter vanwege de toegevoegde aminozuren maar daar koop je het product ook voor

Dit verklaard dus ook waarom het wat bitterder is dan ik gewend ben.

Nog 2 vragen:
1. Wat is het verschil tussen Whey Perfection en Whey Revolution?

Ik neem iig elke ochtend whey Revolution naast mijn ontbijt en wil dan nog 1x voor of na de training, dus niet voor EN na de training.
2. Kan ik Whey Revolution het beste voor de training of na de training nemen? En hoe laat dan vooraf?

Laatst bewerkt:
Net een PM gestuurd voor mijn schema :D

Echt een super service is dit :D

P.S. Je Pre Workout Power is zalig :D

Merk net dat Whey Isolaat van B&F Nutrition ook Cookies n Cream heeft. Ik wil al lang een cookies n cream smaak proberen.

Hoe valt deze smaak mee? Is het te vergelijken met Cookies n Cream ijscrème of Oreo's? Is de smaak straf genoeg?

Ja, wel lekker. De smaak is prima aanwezig:)

Beste DBB Leden,

Bedankt voor alle reacties op de nieuwe voeding- supplementen ''schema op maat'' service ! Het loopt als een trein dus wees niet bang en stuur mij een p.m met je schema en ik kom er zo snel mogelijk op terug!

Bedankt! :)

-Leon

Ik heb de cookies 'n cream besteld. Ik hoop dat de smaak me aangenaam verrast. :)

Ik las dit in een ander topic over Whey Perfection:

De smaak van Protein Revolution kan echt niet beter. Ik vindt echter wel dat het soms wordt overdreven. De shakes zijn echt prima te doen, de smaak is iets meer bitter vanwege de toegevoegde aminozuren maar daar koop je het product ook voor

Dit verklaard dus ook waarom het wat bitterder is dan ik gewend ben.

Nog 2 vragen:
1. Wat is het verschil tussen Whey Perfection en Whey Revolution?

Ik neem iig elke ochtend whey Revolution naast mijn ontbijt en wil dan nog 1x voor of na de training, dus niet voor EN na de training.
2. Kan ik Whey Revolution het beste voor de training of na de training nemen? En hoe laat dan vooraf?

Hebben jullie nog antwoord op bovenstaande vragen? Of moet ik wat doen aan mijn geduld? :D

Hebben jullie nog antwoord op bovenstaande vragen? Of moet ik wat doen aan mijn geduld? :D
Heb even op de site gekeken. Maar bij whey revolutions staat niets van uitleg mbt tot inhoud. Aantal gr eiwitten, koolhydraten en vetten. Ook staat niets over het aminozuurprofiel. Misschien een idee body&fitshop om dit toe te voegen, zodat er beter een keuze gemaakt kan worden?

Ik heb de cookies 'n cream besteld. Ik hoop dat de smaak me aangenaam verrast. :)

:zuip:

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

De Protein Revolution bevat meer bcaa/eaa/leucine als normaal in whey. Deze aminozuren zijn extra toegevoegd.
Hierdoor krijg je per 100 gram:
BCAA 34.350 gr
L-Leucine 16.260 gr
EAA 55.130 gr
Vandaar ook de meer bittere smaak.

Aanbevolen tijdstippen;
voor- en direct na de training.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Even een kort vraagje.. is de PAM Cooking Spray binnenkort weer leverbaar? Hij staat nu al een tijdje op uitverkocht vandaar de vraag

Mvg,

Vraagje over de B&F Special Stack, zag dat je pre workout pill erbij kon nemen tegen leuk prijsje.
Gaat dit ook voor de Pre Workout Power komen ?.
Dus de combi special stack + preworkoutpower.

:zuip:

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

De Protein Revolution bevat meer bcaa/eaa/leucine als normaal in whey. Deze aminozuren zijn extra toegevoegd.
Hierdoor krijg je per 100 gram:
BCAA 34.350 gr
L-Leucine 16.260 gr
EAA 55.130 gr
Vandaar ook de meer bittere smaak.

Aanbevolen tijdstippen;
voor- en direct na de training.

Oke dankje, Ik neem het ochtends en na de training...is dat ochtends wel goed?

Nog maar eens een bestelling geplaatst(ref 147553) :

1x wp choco
1x wp banana
1x revolutions super protein
1x Transform

Die Pot choco is voor een collega op het werk die ook met proteineshake's wil beginnen, heb uiteraard deze aangeraden ;)
De rest is voor mezelf, ben wel benieuwd naar die super protein en de banaan whey perfection

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven