Necros
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 19
En inmiddels alles netjes ontvangen

Heel erg bedankt voor alle extra's !!!!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Net mijn bestelling geplaatst
Referentie nummer: 71038 € 109,95
Zou ik er misschien wat samples bij mogen krijgen ?
Thanks !
wanneer krijgen jullie weer BCAA BLAST van SNI, smaak watermelon ??

Hey BodyenFitshop,
Ik heb hier een potje Power & Endurance caps (Beta Alanine) staan. Op de verpakking staat het volgende dosering aanbevolen:
1 dosering = 2 caps
Trainingsdagen:
- 1 dosering s'ochtends
- 2 doseringen 45 voor de training
Rustdagen:
- 1 dosering s'ochtend
- 1 dosering bij het avondeten
Op de site staat echter wat anders geadviseerd bij het aanbevolen gebruik. Daar staat dat 1 dosering 3 caps is ipv 2.
Dus wat is nou het beste om aan te houden?
En waarom moet je beta alanine ook in het ochtend en op rustdagen gebruiken? Ik dacht altijd dat beta alanine een pre workout supplement was.
@ bodyenfitshop.nl: Enig idee wanneer jullie Dark Rage binnen krijgen?En blijft de prijs van 45 euro gehandhaafd, aangezien XXL 57 euro oid vraagt?
Zo jah, dan koop ik enkele potten bij jullie ^^

Gisteren me 1e shake complex carb lain gainer genomen en ben goed tevreden hierover, smaak is goed(vanile) en de inhoud uiteraart ook. Alleen ik vind hem een beetje aan de dikke kant das ff wennen nou moet ik zeggen dat ik ook 3 scheppen inplaats van 2 maar ik heb ook meer melk gebruikt. Maar hijs is wel top![]()
Aanhouden zoals hierboven aangegeven.
Dit geeft een beter effect (hoger niveau in de spieren) als inname alleen voor de training.
---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------

weet je wat volgens mij een goed idee zou zijn...
goedkope smaakloze whey in zakken van vijf kilo en een lege emmer appart te koop voor een euro, of bij aankoop van meerdere zakken een emmer gratis

wanneer krijgen jullie weer BCAA BLAST van SNI, smaak watermelon ??

@bodyenfitshop
Ik heb een maandje geleden exclusive whey bij jullie gekocht, maar hij wil de laatste tijd niet erg makkelijk oplossen en ik moet er minstens een halve liter melk per schep bij gooien, is dit normaal, of bewaar ik het op een te vochtige plek of zoiets?
redmar

1 schep is toch maar ongeveer 28 gram? 23 gram eiwit. Lijkt mij vrij weinig.
Ik heb deze toevallig vandaag ook besteld maar zal eerder op 2 scheppen per dosis zitten.
Ik heb ice thea. Is goed te doen. Klopt dat je maar 8 shakes (2 scoops per shake ) eruit haalt, maar het is handig om in de auto te hebben of op werk. Anders moet ik steeds met zo 5 kilo zak heen en weer lopen. In de winkel is hij trouwens wel wat goedkoper. Meen 10 euro, maar weet dat niet zeker.