XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
wanneer krijgen jullie weer BCAA BLAST van SNI, smaak watermelon ??

Hey BodyenFitshop,

Ik heb hier een potje Power & Endurance caps (Beta Alanine) staan. Op de verpakking staat het volgende dosering aanbevolen:

1 dosering = 2 caps
Trainingsdagen:
- 1 dosering s'ochtends
- 2 doseringen 45 voor de training

Rustdagen:
- 1 dosering s'ochtend
- 1 dosering bij het avondeten

Op de site staat echter wat anders geadviseerd bij het aanbevolen gebruik. Daar staat dat 1 dosering 3 caps is ipv 2.

Dus wat is nou het beste om aan te houden?

En waarom moet je beta alanine ook in het ochtend en op rustdagen gebruiken? Ik dacht altijd dat beta alanine een pre workout supplement was.

@ bodyenfitshop.nl: Enig idee wanneer jullie Dark Rage binnen krijgen? :) En blijft de prijs van 45 euro gehandhaafd, aangezien XXL 57 euro oid vraagt? :) Zo jah, dan koop ik enkele potten bij jullie ^^

Net mijn bestelling geplaatst :)

Referentie nummer: 71038 € 109,95

Zou ik er misschien wat samples bij mogen krijgen ?

Thanks !

Dank je. Zal even kijken of ik nog iets kan regelen.
Excuses, voor de late reactie!

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

Ik denk nog deze week.
Woensdag/donderdag.... komt eraan.:D

gaat deze topic over de body&fit shop winkel in zwolle?
of gewoon een online winkel waar je dingen kan bestellen?

Hey BodyenFitshop,

Ik heb hier een potje Power & Endurance caps (Beta Alanine) staan. Op de verpakking staat het volgende dosering aanbevolen:

1 dosering = 2 caps
Trainingsdagen:
- 1 dosering s'ochtends
- 2 doseringen 45 voor de training

Rustdagen:
- 1 dosering s'ochtend
- 1 dosering bij het avondeten

Op de site staat echter wat anders geadviseerd bij het aanbevolen gebruik. Daar staat dat 1 dosering 3 caps is ipv 2.

Dus wat is nou het beste om aan te houden?

En waarom moet je beta alanine ook in het ochtend en op rustdagen gebruiken? Ik dacht altijd dat beta alanine een pre workout supplement was.

Aanhouden zoals hierboven aangegeven.
Dit geeft een beter effect (hoger niveau in de spieren) als inname alleen voor de training.

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------

@ bodyenfitshop.nl: Enig idee wanneer jullie Dark Rage binnen krijgen? :) En blijft de prijs van 45 euro gehandhaafd, aangezien XXL 57 euro oid vraagt? :) Zo jah, dan koop ik enkele potten bij jullie ^^

Geen idee. deze zou al 3x binnenkomen echter nog steeds niet gezien.
Ik weet nu al dat de Dark Rage ook deze week niet komt. De reden is mij onbekend.

Gisteren me 1e shake complex carb lain gainer genomen en ben goed tevreden hierover, smaak is goed(vanile) en de inhoud uiteraart ook. Alleen ik vind hem een beetje aan de dikke kant das ff wennen nou moet ik zeggen dat ik ook 3 scheppen inplaats van 2 maar ik heb ook meer melk gebruikt. Maar hijs is wel top;)

Gisteren me 1e shake complex carb lain gainer genomen en ben goed tevreden hierover, smaak is goed(vanile) en de inhoud uiteraart ook. Alleen ik vind hem een beetje aan de dikke kant das ff wennen nou moet ik zeggen dat ik ook 3 scheppen inplaats van 2 maar ik heb ook meer melk gebruikt. Maar hijs is wel top;)

:thumb:

Aanhouden zoals hierboven aangegeven.
Dit geeft een beter effect (hoger niveau in de spieren) als inname alleen voor de training.

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------

Oke bedankt voor je reactie!

Ik zie dat jullie weer wat lekkers nieuw in het assortiment hebben, AAKG voor een mooie prijs :)

Die ga ik zeker een keer bestellen.

Laatst bewerkt:
weet je wat volgens mij een goed idee zou zijn...
goedkope smaakloze whey in zakken van vijf kilo en een lege emmer appart te koop voor een euro, of bij aankoop van meerdere zakken een emmer gratis

weet je wat volgens mij een goed idee zou zijn...
goedkope smaakloze whey in zakken van vijf kilo en een lege emmer appart te koop voor een euro, of bij aankoop van meerdere zakken een emmer gratis

Smaakloze Whey Isolaat komt eraan samen met de smaken Tropical en Perzik mango... begin volgende week.
In Whey Blend krijgen we ook Naturel. Ik denk over een week of 2-3. Zijn we ook druk mee aan de gang. We krijgen in de Whey Blend daarnaast in nog meer smaken. :D

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------

Vanaf morgen weer direct leverbaar!!:D:D

@bodyenfitshop

Ik heb een maandje geleden exclusive whey bij jullie gekocht, maar hij wil de laatste tijd niet erg makkelijk oplossen en ik moet er minstens een halve liter melk per schep bij gooien, is dit normaal, of bewaar ik het op een te vochtige plek of zoiets?

redmar

@bodyenfitshop

Ik heb een maandje geleden exclusive whey bij jullie gekocht, maar hij wil de laatste tijd niet erg makkelijk oplossen en ik moet er minstens een halve liter melk per schep bij gooien, is dit normaal, of bewaar ik het op een te vochtige plek of zoiets?

redmar

Exclusive Whey is niet instant. Dit maakt voor de werking/kwaliteit niet uit maar lost wel iets lastiger op. 250 ml water/melk in de shakebeker en even goed schudden zou wel voldoende moeten zijn.
1 schep per shake is trouwens voldoende. (anders neem je teveel per keer)

1 schep is toch maar ongeveer 28 gram? 23 gram eiwit. Lijkt mij vrij weinig.
Ik heb deze toevallig vandaag ook besteld maar zal eerder op 2 scheppen per dosis zitten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ice thea. Is goed te doen. Klopt dat je maar 8 shakes (2 scoops per shake ) eruit haalt, maar het is handig om in de auto te hebben of op werk. Anders moet ik steeds met zo 5 kilo zak heen en weer lopen. In de winkel is hij trouwens wel wat goedkoper. Meen 10 euro, maar weet dat niet zeker.

Ik heb ice thea. Is goed te doen. Klopt dat je maar 8 shakes (2 scoops per shake ) eruit haalt, maar het is handig om in de auto te hebben of op werk. Anders moet ik steeds met zo 5 kilo zak heen en weer lopen. In de winkel is hij trouwens wel wat goedkoper. Meen 10 euro, maar weet dat niet zeker.

Aah, oke Dat klinkt heel handig ja. Misschien beter than 3 of zo shakers naar je werk brengen heh.

Cheers,
FF

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven