5 min geleden besteld, dus nu mag je hem versturen
(Referentie nummer: 71661)
Reeds ingepakt + extra's

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
5 min geleden besteld, dus nu mag je hem versturen
(Referentie nummer: 71661)

hey B&F,
Hebben jullie een eiwit shake die goed mixd met brinta pap. Heb de exclusive whey en alle brinta blijft op de bodem zitten en krijg het maar niet door me strot. Had eerst complex carb gainer en dat mixte echt perfect met brinta, hebben jullie ook zoiets in het assoritment met veel eiwitte, cal en carbs wat goed mixd met brinta. Wil dit in de ochtend drinken, want krijg geen hap brood of pap door me keel in de ochend.
hey B&F,
Hebben jullie een eiwit shake die goed mixd met brinta pap. Heb de exclusive whey en alle brinta blijft op de bodem zitten en krijg het maar niet door me strot. Had eerst complex carb gainer en dat mixte echt perfect met brinta, hebben jullie ook zoiets in het assoritment met veel eiwitte, cal en carbs wat goed mixd met brinta. Wil dit in de ochtend drinken, want krijg geen hap brood of pap door me keel in de ochend.

Het lichaam is dan niet in staat om de gevraagde brandstof (koolhydraten) te leveren en zal daarvoor je waardevolle spieren afbreken om aan aminozuren te komen. Er worden dan in het bijzonder drie aminozuren vrijgemaakt. Deze drie aminozuren worden samen de BCAA’s genoemd.
Beetje meer melk mischien? Of eerst de whey mixen en paar minuten later de brinta drbij.
!!!doe er toch ruim 500 ml melk bij dit moet genoeg zijn
hahaha kan best, maar denk het niet. De complex carb gainer van xxl mixte wel goed, maar bestel me artikelen liever bij B&F. Vandaar me vraag of hun ook zoiets in het assortiment hadden
?
:Hey B&F,
Ik heb al 2 heerlijke trainingen achter de rug met de nieuwe 'pure pump'. Momenteel neem ik 5 gram Arginine AKG zo'n 30 min voor het trainen i.c.m. 3 gram beta alanine.
Top spul
Ik ben momenteel aan het cutten en eet geen zuivel meer. Nu ben ik op zoek naar een mineralen product dat mij de benodigde calcium kan geven.
De volgende 2 producten komen daarvoor in aanmerking:
http://bodyenfitshop.nl/vit-min-opbouwpakketten/now-foods/calcium-magnesium-and-zinc
http://bodyenfitshop.nl/vit-min-opbouwpakketten/now-foods/minerals-full-spectrum
Ze zijn exact even duur, maar de mineralen die in het 1e product zitten, zitten ook in het 2e product. Maar in het 2e product zit zelfs iets meer zinc en nog een boel andere mineralen. Dus wat is de catch?
Owjah en dan nog het volgende. Mijn medebewoonsters in dit huis worden gek van de eierenlucht omdat ik elke dag eitjes sta te koken. Daarom mag ik op hun kosten dit product kopen:
http://bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/optimum-nutrition/100-instant-egg-protein
Is dat product nou echt een goede vervanger voor gekookte ei-eiwitten zoals beweerd wordt?

Ben op zoek nr eiwitrepen om mee te nemen op vakantie. Enige probleempje : ze zouden heel de tijd in een rugzak moeten zitten dus liefst zonder chocolade errond want deze smelt dan. Poeders zijn ook niet echt een goed alternatief want neemt teveel plaats en gewicht in.
Zag wel al op aanraden van iemand die vloeibare aminos in tubes van Dymatize. Is dat wat om je dagelijkse behoeften aan eiwitten uit te halen?