XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ice thea. Is goed te doen. Klopt dat je maar 8 shakes (2 scoops per shake ) eruit haalt, maar het is handig om in de auto te hebben of op werk. Anders moet ik steeds met zo 5 kilo zak heen en weer lopen. In de winkel is hij trouwens wel wat goedkoper. Meen 10 euro, maar weet dat niet zeker.

De kleine potjes zijn helaas op... waren wel handig idd

Gaan net op.. staan nu op uitverkocht.

---------- Toegevoegd om 10:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ----------

What the..? You're out of the most awesome amino and protein supp in existence again! Ik wil heel graag weten wanneer je dit produkt weer in the assortiment heb :D

Dankje,
Petteri

---------- Toegevoegd om 10:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ----------

Uni-Liver is vanmorgen weer binnen gekomen, hoor ik net:D

• Topic Starter Topic Starter
De kleine potjes zijn helaas op... waren wel handig idd

In zwolle ook al ? :eek:

Kijk, mannen. Zo populair is BnF nou. :D

Btw, gaat BnF eigenlijk ooit nog eens tanning producten of iets dergelijks verkopen? Ik kon mij herinneren dat heeeeel lang geleden ( jaar of 6 a 7 ) er in Zwolle nog een enkel potje protan stond. Daarna nooit meer gezien. :P

In zwolle ook al ? :eek:

Kijk, mannen. Zo populair is BnF nou. :D

Btw, gaat BnF eigenlijk ooit nog eens tanning producten of iets dergelijks verkopen? Ik kon mij herinneren dat heeeeel lang geleden ( jaar of 6 a 7 ) er in Zwolle nog een enkel potje protan stond. Daarna nooit meer gezien. :P

Oops, sorry. In Zwolle hebben we er inderdaad nog een paar..:D:D
Tanning producten zal ik even naar kijken voor je, heb je een merk in gedachte?

• Topic Starter Topic Starter
Is de pure pomp (akg poeder) ook al in het filiaal in Amersfoort te koop?

En niet toevallig nog zo'n klein potje Whey in Amersfoort :D

Is de pure pomp (akg poeder) ook al in het filiaal in Amersfoort te koop?

En niet toevallig nog zo'n klein potje Whey in Amersfoort :D

Pure Pump in ieder geval vanaf volgende week in Amersfoort.
Voor de Whey zou ik even bellen (weet ik niet uit m'n hoofd): 033-4779909

body en fit shop

heb horse power besteld bij de body en fitshop besteld was er binnen 2 dagen.
heeft er iemand ervaring mee want het is niet te drinken al met van alles geprobeerd

Perzik mango... hahaha.. waar halen jullie de inspiratie toch vandaan?? :D Komen jullie binnenkort ook met Bigger is Better hemdjes?? ;)

Om heel eerlijk te zijn; onze leverancier kwam ermee, waarschijnlijk net als bij jullie.
We vonden de smaak heel goed dus hebben we deze genomen. Net als nog een 5-6 tal andere nieuwe smaken die er de komende weken bij komen.
Goede smaken en Perzik/Mango is er inderdaad 1 van..

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

heb horse power besteld bij de body en fitshop besteld was er binnen 2 dagen.
heeft er iemand ervaring mee want het is niet te drinken al met van alles geprobeerd

Klopt, niet echt lekker om het voorzichtig uit te drukken.
Daarentegen is het wel 1 van de betere en meest volledige producten.

Pure Pump in ieder geval vanaf volgende week in Amersfoort.
Voor de Whey zou ik even bellen (weet ik niet uit m'n hoofd): 033-4779909

Oke anders was ik nu nog ff gegaan (koopavond).

Maar dan bestel ik die Pure Pomp wel ff op de site als die pas volgende week in A'foort op voorraad is.

ik heb de fruit punch van horse power is niet weg te krijgen heeft iemand een tip

Oke anders was ik nu nog ff gegaan (koopavond).

Maar dan bestel ik die Pure Pomp wel ff op de site als die pas volgende week in A'foort op voorraad is.

Dank je, versturen we morgenochtend direct.

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

ik heb de fruit punch van horse power is niet weg te krijgen heeft iemand een tip

Klinkt misschien een beetje kort door de bocht maar in 1x achterover slaan is de beste oplossing...

Om heel eerlijk te zijn; onze leverancier kwam ermee, waarschijnlijk net als bij jullie.
We vonden de smaak heel goed dus hebben we deze genomen. Net als nog een 5-6 tal andere nieuwe smaken die er de komende weken bij komen.
Goede smaken en Perzik/Mango is er inderdaad 1 van.

Aah, da's wel héél toevallig.. Zo'n aparte smaak.. Zeker net zo toevallig als de slechte ripoff van Complex carb gainer, en toevoegingen als AAKG, Nightprotein, Kre alkalyn en Carnitine.. ;)

Naja, het is in ieder geval leuk om te zien dat XXL zo'n toonaangevende webshop is :D

Aah, da's wel héél toevallig.. Zo'n aparte smaak.. Zeker net zo toevallig als de slechte ripoff van Complex carb gainer, en toevoegingen als AAKG, Nightprotein, Kre alkalyn en Carnitine.. ;)

Naja, het is in ieder geval leuk om te zien dat XXL zo'n toonaangevende webshop is :D

Dude kijk eens op bodybuilding.com naar de supplementen sectie.

Bijna alles wat van het XXL en Body & Fitshop huismerk te koop is wordt door andere merken al verkocht.

En de transform was er eerder dan de Carnitine van XXL.

Bedankt om de snelle reactie, BnF :D I zal zeker een potje of twee van de Uni-Liver bestellen :D Oh yeah, wanneer heb jullie de Cytolean van Gaspari binnen? Omdat ik wil het gebruiken na mijn Mitotropin :D

Cheers,
FF

Bedankt om de snelle reactie, BnF :D I zal zeker een potje of twee van de Uni-Liver bestellen :D Oh yeah, wanneer heb jullie de Cytolean van Gaspari binnen? Omdat ik wil het gebruiken na mijn Mitotropin :D

Cheers,
FF

De Cytolean komt als het goed is binnen in de nieuwe versie. Precies wanneer weet ik echter nog niet. Zodra deze er is dan laat ik het direct weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven