Mijn buurvrouw kwam met mijn potje result! aanzetten :-p
Het smaakte in elk geval erg lekker. De result! trouwens ook
Thanks voor de PWP sample!
SWAT
Graag gedaan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SWAT

Hij is binnen
Blijft leuk de doos openen, net of sinterklaas vroeg komt dit jaar![]()

SWAT
Gisteravond mijn eerste pot besteld. Ben hier ff aan het lezen, maar het wordt me niet helemaal duidelijk. Als je niet aangeeft dat je er een gratis shakebeker bij wilt, wordt deze dan niet meegestuurd?

Toen ik whey perfection bestelde kreeg ik het er gewoon bij zonder te vragen.
Staat ook in de advertentie dat je er een shake beker bij krijgt![]()

Result is idd zeer goed van smaak,vooral omdat het een zuiver creatine produkt(zonder toevoeging van koolhydraten).Proeft een beetje naar sinaasappel en citroen,lekker!
Result is echt om van te kotsen, maar boeit me geen fl**ker want het is echt ****ing hardcore !

Als result al om van te kotsen is, hoe vind jij dan CEE smaken?
Nuja,smaken verschillen uiteraard![]()
Ik vind bv de EAA ook om van te kotsen, maarja, boeit niet echt zoveel

Vind ik ook walgelijk,maar doet voor de rest goed zen werk![]()

Toen ik whey perfection bestelde kreeg ik het er gewoon bij zonder te vragen.
Staat ook in de advertentie dat je er een shake beker bij krijgt![]()
Hey Body & Fit
Vandaag bestelling ontvangen met ref. 147310
gratis-shakebaker, pillendoosje en sample van Preworkout Power echt top!
Enkel... ik had Perfect Protein Matrix Vanilla Ice Cream besteld, maar die werd vlg mij per ongeluk vervangen door Micellar Casein Superior. Is er een manier om dit op te lossen? Alvast bedankt!
Al een idee wanneer de Ultra-Micronized BCAA's van jullie huismerk beschikbaar zal zijn?

Ey,
Lekker!Ey,
Result! in cobinatie met black catsLekker!
Maarre even een vraagje mannen. Ben lekker aan het trainen enzo, dus ook lekker aan het eten. Ik kom echter vrijveel vet aan. Ik cardio redelijk wat, hardlopen mountainbiken hiba en dergelijke. Vet inname ligt onder gemiddeld, koolhydraat iname op 50% denk ik. Is er iets wat ik kan nemen (en werkt) tegen de opbouw van vet? Las iets over CLA, maar of het werkt is kennelijk nog maar de vraag? Transform van B&F? Wie heeft raad?
Thanks,
SWAT ..OUT!

http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/sportpharma/just-creatine-creapure
Is ook creapure creatine maar dan 1 euro goedkoper
Heb hem helaas niet gevonden ook niet na uitgebreid graafwerk
Een theelepel kan ook wel op zich, maar dat vind ik wel jammer want ik ben liever wat preciezer, anders ben ik zo snel door die pot heen.
Maar is 5gr dan een afgestreken theelepel of helemaal vol? En wat voor een lepel valt onder de noemer theelepel? Wij hebben hier 1 kleine lepel met een blad van ongeveer 2,5 vingers lang en 1 kleine (iets grotere) lepel met een blad van ongeveer 3,5 vingers lang (totale oppervlakte ong. 3x zo groot), dat maakt dus wel veel uit. Sorry voor deze warrige vragen, hoop dat jullie het antwoord weten.