Lockon
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan ik Panax Ginseng van Now Foods bij jullie verkrijgen ?
Heb net een bestelling gedaan maar ik zal het onthouden.Ook maar weer eens een bestelling geplaatst. Whey perfection en wat omega 3 capsules. Als opmerking nog even vermeld dat ik graag een sample WP: banana milkshake zou ontvangen.
![]()
Morgen in huis.Nog nietHeb net een bestelling gedaan maar ik zal het onthouden.

Wat zou je kunnen nemen voor slijtage bij botten ?
Was dat nou Vitamine D complex of zit ik er zover naast![]()
Enig idee wnr superpump max gaat binnenkomen? En wnr Sizeon max perfance ook terug binnen is in orange smaak?
thx
Zou ik de special stack + pre workout power ook kunnen bestellen met BCAA's ipv EAA ??

Ontvangen! Zag er weer prima uit. Bedankt voor de sample.

me spullen zijn binnen jeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjj
1 pot whey perfection
1 pot caseine eiwit
1 pot perfect carbs (die emmer is veranderd he eerst was die groot nu is die klein veel beter)
1 box mammoth eiwit repen , jezus wat zijn die groot zeg ahhahah net 1 gegeten heerlijk
1 multi vit
top service weer met samples

wat ik en beetje jammer vind is dat: er staat op de website: voor 18.00 besteld, volgende dag in huis. Ik bestel wel vaker hoor en dat gaat tot nu toe allemaal prima. Afgelopen vrijdag rond 17.55 besteld, nou zaterdag dus mooi niet binnen.
wat ik en beetje jammer vind is dat: er staat op de website: voor 18.00 besteld, volgende dag in huis. Ik bestel wel vaker hoor en dat gaat tot nu toe allemaal prima. Afgelopen vrijdag rond 17.55 besteld, nou zaterdag dus mooi niet binnen.

Nou ik krijg anders wel al me pakketjes ( die ik op vrijdag bestel ) op zaterdag binnen