XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pakketje ontvangen, wat stinkt die ADAM zeg :P hahah bedankt :)

edit...al gevonden

Laatst bewerkt:
Ook maar weer eens een bestelling geplaatst. Whey perfection en wat omega 3 capsules. Als opmerking nog even vermeld dat ik graag een sample WP: banana milkshake zou ontvangen.

:D

Enig idee wnr superpump max gaat binnenkomen? En wnr Sizeon max perfance ook terug binnen is in orange smaak?

thx

Zou ik de special stack + pre workout power ook kunnen bestellen met BCAA's ipv EAA ??

me spullen zijn binnen jeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjj

1 pot whey perfection
1 pot caseine eiwit
1 pot perfect carbs (die emmer is veranderd he eerst was die groot nu is die klein veel beter)
1 box mammoth eiwit repen , jezus wat zijn die groot zeg ahhahah net 1 gegeten heerlijk
1 multi vit

top service weer met samples

Wat zou je kunnen nemen voor slijtage bij botten ?
Was dat nou Vitamine D complex of zit ik er zover naast :P

Enig idee wnr superpump max gaat binnenkomen? En wnr Sizeon max perfance ook terug binnen is in orange smaak?

thx

De Superpump Max is nog niet beschikbaar voor zover ik weet. Op het moment dat het kan kopen we direct in. Daar zijn we normaliter redelijk snel in.

Van de Size On Max konden we even alleen Berry krijgen. Daar deze ook veel beter loopt... Ik zal volgende keer weer orange erbij doen.

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

Zou ik de special stack + pre workout power ook kunnen bestellen met BCAA's ipv EAA ??

Ja:)

Bij opmerkingen dan dit erbij zetten graag;

Ipv EAA graag BCAA 500 gram. Afspraak ilco

Dan komt het weer goed!:D

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:23 ----------

Ontvangen! Zag er weer prima uit. Bedankt voor de sample.

Altijd goed:)

---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

me spullen zijn binnen jeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjj

1 pot whey perfection
1 pot caseine eiwit
1 pot perfect carbs (die emmer is veranderd he eerst was die groot nu is die klein veel beter)
1 box mammoth eiwit repen , jezus wat zijn die groot zeg ahhahah net 1 gegeten heerlijk
1 multi vit

top service weer met samples

:thumbs: Dank je. Zelfde inhoud - kleinere verpakking inderdaad

Mammoth Bars zijn een beste maaltijd!:D

....

Laatst bewerkt:
wat ik en beetje jammer vind is dat: er staat op de website: voor 18.00 besteld, volgende dag in huis. Ik bestel wel vaker hoor en dat gaat tot nu toe allemaal prima. Afgelopen vrijdag rond 17.55 besteld, nou zaterdag dus mooi niet binnen.

wat ik en beetje jammer vind is dat: er staat op de website: voor 18.00 besteld, volgende dag in huis. Ik bestel wel vaker hoor en dat gaat tot nu toe allemaal prima. Afgelopen vrijdag rond 17.55 besteld, nou zaterdag dus mooi niet binnen.

Zaterdag is ook geen werkdag, "Clown".

Nou ik krijg anders wel al me pakketjes ( die ik op vrijdag bestel ) op zaterdag binnen

Misschien staat jouw klok wel 5 minuten achter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven