AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat ik en beetje jammer vind is dat: er staat op de website: voor 18.00 besteld, volgende dag in huis. Ik bestel wel vaker hoor en dat gaat tot nu toe allemaal prima. Afgelopen vrijdag rond 17.55 besteld, nou zaterdag dus mooi niet binnen.

Jaa jaa, lekker Body en Fitshop de schuld gaan geven. Lekker makkelijk is dat, als jij gewoon op tijd besteld krijg je je dingen ook ALTIJD op tijd binnen. Zo simpel is dat.

Sorry voor offtopic B&F, maar dit moest echt ff. Belachelijk gewoon.

@ BF, KEEP UP THE GOOD WORK AND SERVICE, WE ARE PROUD OF YOU GAPPIES! ;)

Laatst bewerkt:
@ BF, KEEP UP THE GOOD WORK AND SERVICE, WE ARE PROUD OF YOU GAPPIES! ;)[/QUOTE]

Thanks!:)

---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------

Nou ik krijg anders wel al me pakketjes ( die ik op vrijdag bestel ) op zaterdag binnen

Geef mij het referentienummer eens, dan check ik het even voor je bij deTNT:)

@ B&F

Ik wil even mijn waardering uitspreken voor de Result!. Wat een top product is dat zeg. Ik heb een super herstel tussen de sets, maar ook na de training. Ik oog voller en heb ook echt aantoonbaar meer kracht. Niet alleen in de gym merk ik dit, maar ook daarbuiten op een duurloop parcourtje, of een hindernisbaan. Goed product!:cool:

(Gebruik in combinatie met een pre wo (black cats) en de whey perfection)

Later,

Laatst bewerkt:
Hey Ilco,

wat raad jij aan? Superpump of preworkout Power van B&F?

Bestelling geplaatst; 148914
Gevraagd voor nieuwe bekers en samples zijn welkom :)

Zie het morgen wel verschijnen :D

@ B&F

Ik wil even mijn waardering uitspreken voor de Result!. Wat een top product is dat zeg. Ik heb een super herstel tussen de sets, maar ook na de training. Ik oog voller en heb ook echt aantoonbaar meer kracht. Niet alleen in de gym merk ik dit, maar ook daarbuiten op een duurloop parcourtje, of een hindernisbaan. Goed product!:cool:

(Gebruik in combinatie met een pre wo (black cats) en de whey perfection)

Later,

:thumbs: Dank je! We krijgen erg veel mensen die hun verbazing uitspreken over de werking van Result!

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:15 ----------

Bestelling geplaatst; 148914
Gevraagd voor nieuwe bekers en samples zijn welkom :)

Zie het morgen wel verschijnen :D

Dank je!

---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

Hey Ilco,

wat raad jij aan? Superpump of preworkout Power van B&F?
~

100% Pre-Workout Power - betere ingredienten, betere prijs!

hallo ik heb vrijdag besteling gedaan maar heb vandaag Nog altijd mijn pakket niet :(

referentienummer: 148301

hallo ik heb vrijdag besteling gedaan maar heb vandaag Nog altijd mijn pakket niet :(

referentienummer: 148301

25.10.2010:
Parcel out for delivery

Deze bestelling is vrijdag direct door ons verzonden en wordt vandaag aangeboden:)

een smaak isolaat en m'n beta alanine zijn bijna op dus maar nieuwe besteld

extra goodies zijn altijd welkom ;)
ref: 148960

~ @ B&F,

ik zit er al een tijdje aan te denken om een creatine te bestellen bij B&F, maar wat raad jij aan? CreaPure creatine, cellmass, Result! of Total muscle solution??

zijn teveel soorten en wil eigenlijk gewoon weten welke nou eigenlijk het beste voor me is :o

Greetz

ps; heb gehoord dat er zo nu en dan ook free samples verstuurd worden :o? :D
is dit mogelijk?

Laatst bewerkt:
net een nieuwe bestelling geplaatst, ik ga aan de weight gainer en de power pill :D
graag wat pre-workout samples erbij
Referentie nummer: 148969

~ @ B&F,

ik zit er al een tijdje aan te denken om een creatine te bestellen bij B&F, maar wat raad jij aan? CreaPure creatine, cellmass, Result! of Total muscle solution??

zijn teveel soorten en wil eigenlijk gewoon weten welke nou eigenlijk het beste voor me is :o

Greetz

ps; heb gehoord dat er zo nu en dan ook free samples verstuurd worden :o? :D
is dit mogelijk?

creapure is volgens mij zeer fijne monohydraat.

cellmass is een product met ook andere ingredienten zoals hmb, glutamine en wat fosfaten.

total muscle solution is een compleeet pre/post workout product (goede samenstelling)

en result is een combinatie van een aantal krachtige creatine esthers met nog wat cordycepsis synensis (schimmel die testosteron verhogend werkt).

Het is eigelijk meer wat je wilt.
Wil je een compleet product dan zou ik total muscle solution aanraden.

Wil je creatine een keertje proberen creapure.

En zelf ben ik heel tevreden over result wat naar mijn mening toch een sterke creatine is :)

Hoop dat dit een beetje helpt.

ik heb hier zeker wat aan!
ik ga voor creapure :), was toch al mijn voorkeur en heb hier goede verhalen over gehoord!

moet ik hier mijn referentie nummer neer zetten als ik samples erbij wil ofzo? zoals imperator ook deed? :o

creapure is volgens mij zeer fijne monohydraat.

cellmass is een product met ook andere ingredienten zoals hmb, glutamine en wat fosfaten.

total muscle solution is een compleeet pre/post workout product (goede samenstelling)

en result is een combinatie van een aantal krachtige creatine esthers met nog wat cordycepsis synensis (schimmel die testosteron verhogend werkt).

Het is eigelijk meer wat je wilt.
Wil je een compleet product dan zou ik total muscle solution aanraden.

Wil je creatine een keertje proberen creapure.

En zelf ben ik heel tevreden over result wat naar mijn mening toch een sterke creatine is :)

Hoop dat dit een beetje helpt.

:thumb: Dank je voor de nette uitleg.

---------- Toegevoegd om 16:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:28 ----------

ik heb hier zeker wat aan!
ik ga voor creapure :), was toch al mijn voorkeur en heb hier goede verhalen over gehoord!

moet ik hier mijn referentie nummer neer zetten als ik samples erbij wil ofzo? zoals imperator ook deed? :o

Bij opmerkingen als je bestelt:)

je zal zowiezo wel een preworkout sample krijgen denk ik, maar als je snel bent met je ref in dit topic heb je wel eens geluk met wat extra's ;)

Wat is eigenlijk het verschil tussen de pre workout power pill en fast diet?De hoeveelheid aan Geranamine?
Heb daarstraks dus sample pre workout power(poedervorm) getest op volle maag.Gelukkig volle maag want hij was me nog iets te sterk, draaide zelfs even weg in de fitness.Heb dit nog al voorgehad met nox pump en crack(laatste versie).De volgende keer ga ik de pilvorm eens proberen, zit toch 5mg geranamine minder in zie ik

Zo, mijn bestelling is gedaan!

Graag zou ik wat samples erbij willen ontvangen.

mijn referentienummer is: 148979

Alvast bedankt!

Wat is eigenlijk het verschil tussen de pre workout power pill en fast diet?De hoeveelheid aan Geranamine?
Heb daarstraks dus sample pre workout power(poedervorm) getest op volle maag.Gelukkig volle maag want hij was me nog iets te sterk, draaide zelfs even weg in de fitness.Heb dit nog al voorgehad met nox pump en crack(laatste versie).De volgende keer ga ik de pilvorm eens proberen, zit toch 5mg geranamine minder in zie ik

Per capsules zit er weinig verschil in. Uit m'n hoofd iets minder in de Fast Diet. De Pilvorm doet het leuk. De Pre-Workout Power bevat natuurlijk veel meer:)

---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

Zo, mijn bestelling is gedaan!

Graag zou ik wat samples erbij willen ontvangen.

mijn referentienummer is: 148979

Alvast bedankt!

Geef ik direct door:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven