Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Beste B&F.
Ook ik heb een bestelling gedaan. Whey Perfection.
Indien mogelijk zou ik er graag wat samples bij hebben.
Referentie nr: 148555
Groeten,
W.

Beste B&F.
Ook ik heb een bestelling gedaan. Whey Perfection.
Indien mogelijk zou ik er graag wat samples bij hebben.
Referentie nr: 148555
Groeten,
W.
De bestelling is direct verzonden. Morgen in huis! Samples kun je ook bij "opmerkingen" aanvragen als je bestelt, dan zien ze dit direct. Dank je!
hallo BF, zojuist een bestelling Whey perfection geplaatst. Ik heb al verschillende smaken gehad en ik heb dus nu ook al genoeg shakers. Graag een sample meer in de plaats als dat kan?
Ik zou graag willen weten hoe de sunny peach en sweet apple proeven.
Referentie: 149082

hallo BF, zojuist een bestelling Whey perfection geplaatst. Ik heb al verschillende smaken gehad en ik heb dus nu ook al genoeg shakers. Graag een sample meer in de plaats als dat kan?
Ik zou graag willen weten hoe de sunny peach en sweet apple proeven.
Referentie: 149082

Dacht van die bestelling blijft maar weg, bleek hij dus bij de overburen te zitten!![]()
Bedankt voor de pre-workout sample, dacht al tijdje over dit te proberen dus dit komt zeker goed uit!![]()
Betere een goede buur...Heb juist een bestelling geplaatst (refnr 149028), zou je hier nog een paar samples kunnen bijleveren van interessante producten?
Dank U.
Groet![]()

Een mix van Micellar, Whey Concentrate, Whey Isolate, Casein, Egg. Kortom voor 's ochtends, tussen de maaltijden en 's avonds. Eigenlijk geschikt op elk tijdstip. Kwaliteit en de smaken zijn echt perfect.Is dat wel nodig een stuk of 6 verschillende van die proteine shakes van eigen merk, jullie hadden toch ook al perfect matrix?

Dacht van die bestelling blijft maar weg, bleek hij dus bij de overburen te zitten!![]()
Bedankt voor de pre-workout sample, dacht al tijdje over dit te proberen dus dit komt zeker goed uit!![]()

Is dat wel nodig een stuk of 6 verschillende van die proteine shakes van eigen merk, jullie hadden toch ook al perfect matrix?

Zo, nog even snel CreaPure Creatine besteld.
goodnight.

Welke smaken komen bij de Whey Perfection dan ?
Toch niet zoals die Lay's he met patatje joppie en babi pangang ?
Die nieuwe blend ziet er ook netjes uit.
Huismerk B&F, beste in mijn ogen![]()

Welke smaken komen bij de Whey Perfection dan ?
Toch niet zoals die Lay's he met patatje joppie en babi pangang ?
Die nieuwe blend ziet er ook netjes uit.
Huismerk B&F, beste in mijn ogen![]()