Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste B&F.

Ook ik heb een bestelling gedaan. Whey Perfection.

Indien mogelijk zou ik er graag wat samples bij hebben.
Referentie nr: 148555

Groeten,

W.

Just to say: :hello:

• Like
Waarderingen: B&F
super! hardstikke bedankt man ! :)

• Like
Heb juist een bestelling geplaatst (refnr 149028), zou je hier nog een paar samples kunnen bijleveren van interessante producten?

Dank U.
Groet:D

• Like
Dacht van die bestelling blijft maar weg, bleek hij dus bij de overburen te zitten! :D
Bedankt voor de pre-workout sample, dacht al tijdje over dit te proberen dus dit komt zeker goed uit! :D

• Like
hallo BF, zojuist een bestelling Whey perfection geplaatst. Ik heb al verschillende smaken gehad en ik heb dus nu ook al genoeg shakers. Graag een sample meer in de plaats als dat kan?

Ik zou graag willen weten hoe de sunny peach en sweet apple proeven.

Referentie: 149082

• Like
Beste B&F.

Ook ik heb een bestelling gedaan. Whey Perfection.

Indien mogelijk zou ik er graag wat samples bij hebben.
Referentie nr: 148555

Groeten,

W.

Reactie aan de late kant:D De bestelling is direct verzonden. Morgen in huis! Samples kun je ook bij "opmerkingen" aanvragen als je bestelt, dan zien ze dit direct. Dank je!:)

hallo BF, zojuist een bestelling Whey perfection geplaatst. Ik heb al verschillende smaken gehad en ik heb dus nu ook al genoeg shakers. Graag een sample meer in de plaats als dat kan?

Ik zou graag willen weten hoe de sunny peach en sweet apple proeven.

Referentie: 149082

Geef ik direct door:)

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

Dacht van die bestelling blijft maar weg, bleek hij dus bij de overburen te zitten! :D
Bedankt voor de pre-workout sample, dacht al tijdje over dit te proberen dus dit komt zeker goed uit! :D

:D Betere een goede buur...

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

Heb juist een bestelling geplaatst (refnr 149028), zou je hier nog een paar samples kunnen bijleveren van interessante producten?

Dank U.
Groet:D

Geef ik direct door:)

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

Straks hebben we 13 smaken in Whey Perfection:zuip:

Daarnaast krijgen we een nieuwe Blend. Protein Perfection Mix:) Een mix van Micellar, Whey Concentrate, Whey Isolate, Casein, Egg. Kortom voor 's ochtends, tussen de maaltijden en 's avonds. Eigenlijk geschikt op elk tijdstip. Kwaliteit en de smaken zijn echt perfect.

Is dat wel nodig een stuk of 6 verschillende van die proteine shakes van eigen merk, jullie hadden toch ook al perfect matrix?

• Like
Heb vandaag een pot whey bestelt nummer is: 149023

Kunnen daar alsjeblieft wat samples bij?

Bedankt,

Maurice.

• Like
Is dat wel nodig een stuk of 6 verschillende van die proteine shakes van eigen merk, jullie hadden toch ook al perfect matrix?

Voor ieder wat wils. :)

Okee, en we houden graag van showen... :D

-Leon

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

Als je buurman dus in 1 maand erg groot is dat weet je genoeg. :D

Succes en laat ons weten wat je van de pre-workout sample vindt. :)

-Leon

Zo, nog even snel CreaPure Creatine besteld:rolleyes:.
:knipoog:goodnight.

• Like
Welke smaken komen bij de Whey Perfection dan ?
Toch niet zoals die Lay's he met patatje joppie en babi pangang ? :P
Die nieuwe blend ziet er ook netjes uit.
Huismerk B&F, beste in mijn ogen:thumbs:

• Like
Standaard spulletjes halen bij BnF in Aarsfoort. Heeft bijna altijd wat ik wil hebben met zeer nette prijzen. En ff gezellig ouwehoeruhh met Pat :D

• Like
Welke smaken komen bij de Whey Perfection dan ?
Toch niet zoals die Lay's he met patatje joppie en babi pangang ? :P
Die nieuwe blend ziet er ook netjes uit.
Huismerk B&F, beste in mijn ogen:thumbs:

Whey Perfection Pindasaus? ;)

Vandaag is het weer tijd voor een mooi Body en Fitshop Karma rondje voor de trouwe lezers van dit topic! Ik ga daar maar eens een vast ritueel van maken. :D

-Leon

Body&fitshop de beste en de gekste woeeeeeeeeee :D!!

als dat geen karma waard is.. :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven