XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aah, da's wel héél toevallig.. Zo'n aparte smaak.. Zeker net zo toevallig als de slechte ripoff van Complex carb gainer, en toevoegingen als AAKG, Nightprotein, Kre alkalyn en Carnitine.. ;)

Naja, het is in ieder geval leuk om te zien dat XXL zo'n toonaangevende webshop is :D

En maar zeiken over alles wat niet van XXL komt.... Get a life dude
Ik bestel van XXL en van B&F shop en sommige dingen ook van UK sites , het maakt me geen reet uit vanwaar het komt , zolang ze maar de beste prijzen hebben.

Ik zou voor de Full Spectrum Minerals gaan, een meer volledig product. Optimum staat garant voor kwaliteit, kun je dus rustig doen. Al is een eitje op z'n tijd inderdaad ook best lekker.:D

Oke die 2 supps komen bij mijn volgende bestelling ;)

Hoelang bedraagt de levertijd als ik betaal d.m.v. een eenmalige machtiging?
(Normaal betaal ik via ideal)

Edit: Laat maar, ik betaal morgen gewoon via ideal.

Laatst bewerkt:
Oke die 2 supps komen bij mijn volgende bestelling ;)

Hoelang bedraagt de levertijd als ik betaal d.m.v. een eenmalige machtiging?
(Normaal betaal ik via ideal)

Edit: Laat maar, ik betaal morgen gewoon via ideal.

Ok, alvast bedankt voor je bestelling.:)

• Topic Starter Topic Starter
Zeg baas, wanneer komen jullie eens met wat leuke tanktops voor de mannen en topjes voor de dames? :D

Ik zie dat jullie nu de Cytolean V2 in stock hebben :bow:

EDIT: Vraagje, denk jullie dat ik Crack kan nemen met Mitotropin en/of Cytolean?

Cheers,
FF

Laatst bewerkt:
Ik zie dat jullie nu de Cytolean V2 in stock hebben :bow:

EDIT: Vraagje, denk jullie dat ik Crack kan nemen met Mitotropin en/of Cytolean?

Cheers,
FF

:D
Kan wel, alleen een beetje de dosering in de gaten houden en de Mito/CytoV2 niet te dicht op de Crack zetten, qua inname.

---------- Toegevoegd om 08:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:31 ----------

Zeg baas, wanneer komen jullie eens met wat leuke tanktops voor de mannen en topjes voor de dames? :D

:D:D Tanktops (heren) hebben we wel, heb jij er nog geen van ons dan? Als dat zo is dan moeten we ons schamen en ga ik dit direct regelen;)

:D
Kan wel, alleen een beetje de dosering in de gaten houden en de Mito/CytoV2 niet te dicht op de Crack zetten, qua inname.

---------- Toegevoegd om 08:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:31 ----------

:D:D Tanktops (heren) hebben we wel, heb jij er nog geen van ons dan? Als dat zo is dan moeten we ons schamen en ga ik dit direct regelen;)

Zweep erover! :D

:janken:

Smaken update Whey Proteines:

De Whey Proteine Isolate is vanaf nu verkrijgbaar in 7 heerlijke smaken:
Perzik Mango, Bosvruchten, Aardbei, Banaan, Vanilla, Tropical (fris!) en Naturel (smaakloos).

Pure Whey Blend is vanaf nu verkrijgbaar in 9 heerlijke smaken:
Banana , Vanilla Ice, Strawberry Pure, Chocolate Ice, Tropical Fruit (Fris!), Berry Blast (Bosvruchten), Perzik/Mango, Naturel (smaakloos) en Strawberry/ Banana

Gisterenmiddag om 15 uur besteld , vandaag om 12 uur al bezorgd in België. Bestellen onder rembours rocks :thumb:
Wel jammer dat er geen samples bijzaten maarja ;)

Bestelling weer netjes binnen een dag ontvangen :)

De voedingswaarde die bij jullie op de site staan vermeld van 100% egg protein van ON kloppen niet. Op de site staan de voedingswaarde van de vanille smaak. In de chocolade zitten iets meer koolhydraten en vetten.

Krijgen jullie de Vanille wel weer binnen?

Bestelling weer netjes binnen een dag ontvangen :)

De voedingswaarde die bij jullie op de site staan vermeld van 100% egg protein van ON kloppen niet. Op de site staan de voedingswaarde van de vanille smaak. In de chocolade zitten iets meer koolhydraten en vetten.

Krijgen jullie de Vanille wel weer binnen?

Klopt, choco bevat altijd iets meer vet en carbs.
De Vanilla zat niet bij onze bestelling, op dit moment alleen choco dus..

Baas, Ik zie bij de gewone vitargo geen smaken staan? ( Blauwe potten ) Zijn die allemaal smaakloos? Citrus was altijd vet lekker.

Baas, Ik zie bij de gewone vitargo geen smaken staan? ( Blauwe potten ) Zijn die allemaal smaakloos? Citrus was altijd vet lekker.

Niet smaakloos, citrus of orange, ik weet niet precies uit m'n hoofd welke smaken we hebben staan, ik kijk morgenochtend direct even voor je welke smaken er zijn.

Smaken update Whey Proteines:

De Whey Proteine Isolate is vanaf nu verkrijgbaar in 7 heerlijke smaken:
Perzik Mango, Bosvruchten, Aardbei, Banaan, Vanilla, Tropical (fris!) en Naturel (smaakloos).

Pure Whey Blend is vanaf nu verkrijgbaar in 9 heerlijke smaken:
Banana , Vanilla Ice, Strawberry Pure, Chocolate Ice, Tropical Fruit (Fris!), Berry Blast (Bosvruchten), Perzik/Mango, Naturel (smaakloos) en Strawberry/ Banana

Hmm , als ik dit gisteren had geweten had ik die perzik/mango eens meebesteld , is pure whey blend eigenlijk waterachtig of eerder romig?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven