XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Spreek alleen names de bulk. Geen idee of de coach het mij laat gebruiken in de cut. :)

Net even met B & F shop gebeld. Die vinden het erg geschikt voor in de cut. Maarja, heb vandaag voor het eerst bij ze besteld dus geen idee of hij alleen wou verkopen of goed advies geven;)

Als ik hun huismerk whey wil kopen. 2 stuks voor 59,90 euro staat er nergens een keuze om 2 verschillende smaken te kiezen. Klopt dat? Of lees ik hier overheen?

Als ik vandaag nog bestel zal het er dan zaterdag zijn?

Deze dus: http://www.bodyenfitshop.nl/Body-en-Fit-Sportsnutrition/1618-PURE-WHEY-BLEND.html

Heb B&F dus net gesproken en op de site is dit op het moment niet mogelijk. Maar als je je keuze even doorgeeft per telefoon is dit natuurlijk geen probleem.
Over 2 weken komen ze met een nieuwe site en dan zijn er veel meer mogelijkheden.
Ik heb mijn Whey in iedergeval morgen binnen als het goed is:meal:

• Topic Starter Topic Starter
Probeer eens 6 caps Muscle , 2 caps Beta en 4 caps CEE en 200 mg Asperine 20 a 30 minuten voor de training. Neem het met wat suikers. :)

Probeer eens 6 caps Muscle , 2 caps Beta en 4 caps CEE en 200 mg Asperine 20 a 30 minuten voor de training. Neem het met wat suikers. :)

6 caps beta staat op het etiket. 200 mg aspirine is maar een halve toch? zal 's proberen.

ja maar niet 6 voor de training. Begin maar met 2 en daarna opbouwen naar 4 als je wilt.

Nee nog niet , wel al positieve reacties gehoord :D

Vraag...

Waarom staat er geen prijs bij de nitrocore van ON?

Heb zojuist een mailtje ontvangen van Bodyenfitshop met de mededeling van 2 nieuwe produkten. Namelijk, "Constant Muscle Growth Protein" en "Mass Shake". 2 nieuwe proteine produkten. Ben benieuwd wat het is, moet wel weer een nieuw proteine produkt bestellen. 'S zien of ik 1 van deze produkten ga proberen. Heb de afgelopen 1,5 maand "Whey Protein" van XXL Nutrition gebruikt maar ben niet tevreden over de "Chocolade" smaak die ik van dat produkt heb, ga toch weer eens wat anders proberen. Ook heb ik "Synta 6" en "Stacker W eiwit" geprobeerd en ben nog het meeste tevreden over de "Stacker W eiwitten".

Iemand misschien nog ervaring met een ander eiwit produkt dat aan te raden is?

Mitsj

Laatst bewerkt:
Zelf gebruik ik Nectar en Dymatize. Ik wissel wel af met smaken, om verveling te voorkomen. :D

Top producten alle 2. :)

Gewoon een huismerk van de etos volgens mij. Maakt niet zoveel uit , zolang het maar asperine is.

Het werkt zelfs licht vetverbrandend. ;)

Ik heb net besteld:

Vassive NO
Vassive CE
Lean dessert protein x1 banaan
shakebeker
pillenbox!

Ik heb net besteld:

Vassive NO
Vassive CE
Lean dessert protein x1 banaan
shakebeker
pillenbox!

hey Prince Vegeta ben je nu al door je 10 lbs Scivation heen :eek:

maar vraagje voor RYU of jouw hoe is je ervaring met Optimum producten vind qua prijs hoef je het niet te laten aleen BCAA is een beetje slecht gedoseerd als ik het met Pro lab BCAA's vergelijk. Dus is het een erg goed merk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven