AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey Prince Vegeta ben je nu al door je 10 lbs Scivation heen :eek:

maar vraagje voor RYU of jouw hoe is je ervaring met Optimum producten vind qua prijs hoef je het niet te laten aleen BCAA is een beetje slecht gedoseerd als ik het met Pro lab BCAA's vergelijk. Dus is het een erg goed merk?

Heb alleen ervaring met choco whey van ON. Lekker spul. Had hem op aanraden van G-men gehaald. :)
 
hey Prince Vegeta ben je nu al door je 10 lbs Scivation heen :eek:

maar vraagje voor RYU of jouw hoe is je ervaring met Optimum producten vind qua prijs hoef je het niet te laten aleen BCAA is een beetje slecht gedoseerd als ik het met Pro lab BCAA's vergelijk. Dus is het een erg goed merk?


Nee hahaha, heb wel nog zon 3 kg liggen, maar wil deze meer voor de smaak :) had die extra 18 gwn rond liggen lol


ON whey is lekker! heb verschillende geprobeerd! maar heb geen ervaringen met andere producten van ON
 
Bedenk me trouwens dat ik vroeger van die grote zakken haalde van ON in de smaak aardbei. Prima spul. :)
 
Ik heb net besteld:

Vassive NO
Vassive CE
Lean dessert protein x1 banaan
shakebeker
pillenbox!

Pillenbox is zeker handig ja. Krijg je ook niet zoveel gezeur naar je hoofd als je elke dag met 4 potten pillen heen en weer loopt. :D
 
Pillenbox is zeker handig ja. Krijg je ook niet zoveel gezeur naar je hoofd als je elke dag met 4 potten pillen heen en weer loopt. :D

ik kreeg hem gratis erbij bij een bestelling hhaha maar mijn volgende bestelling gaat zijn zijn.

ON 100% whey aardbei
ON Casein Protein Vanillia
ON BCAA's 400 capsules
 
ik kreeg hem gratis erbij bij een bestelling hhaha maar mijn volgende bestelling gaat zijn zijn.

ON 100% whey aardbei
ON Casein Protein Vanillia
ON BCAA's 400 capsules

Als ik je een tip mag geven. Ga voor x-tend als het om BCAA's gaat. Kan je veel beter en hoger doseren. :)
 
Als ik je een tip mag geven. Ga voor x-tend als het om BCAA's gaat. Kan je veel beter en hoger doseren. :)

ipv van die BCAA's en als ik Xtend neem is 1 verpakking doe je daar een maandje mee en ik geloof dat je Xtend eerst inneemt he en dan 20 minuten later je Whey shake
 
Ja anders heb je dubbel BCAA's. En 1 serving is volgens mij 10 gram BCAA's? Probeer dat maar eens met caps te halen. :D
 
Ik nam mijn bcaa's btw tijdens de training. :)
 
ryu

nog een vraagje over Xtend: de 2 smaken die je heb zijn die goed weg te drinken en hoe lang doe je met 1 verpakking Xtend want neem ook aan dat je het op rustdagen moet nemen.
 
Had vandaag een email ontvangen van bodyenfit shop dat vassive ce niet meer op voorraad is, dus mocht ik kiezen uit 3 andere produkten

Heb gebeld om te vragen wat er gebeurd is en om te vragen als ik extra moet betalen als ik een andere moest kiezen!

Ik hoef geen extra te betalen en ik krijg Horse power van Ultimate nutrition!!

Top service!
 
nog een vraagje over Xtend: de 2 smaken die je heb zijn die goed weg te drinken en hoe lang doe je met 1 verpakking Xtend want neem ook aan dat je het op rustdagen moet nemen.

Ligt helemaal aan je voedigschema, training, verpakkingsformaat etc etc. Je moet mij wat meer details geven.

Had vandaag een email ontvangen van bodyenfit shop dat vassive ce niet meer op voorraad is, dus mocht ik kiezen uit 3 andere produkten

Heb gebeld om te vragen wat er gebeurd is en om te vragen als ik extra moet betalen als ik een andere moest kiezen!

Ik hoef geen extra te betalen en ik krijg Horse power van Ultimate nutrition!!

Top service!


Zoals het hoort. :thumbs:
 
Vandaag trouwens weer een mooie collectie opgehaald in Zwolle. Helaas wel een parkingticket erbij, maar dat mag de pret niet drukken. :D :D

Zal morgen even een leuke foto plaatsen van mijn nieuwe collectie. Ben heel benieuwd naar de vitargo van het eigen huismerk. Hij smaakte in iedergeval lekkerrrrrrr.
 
Vandaag trouwens weer een mooie collectie opgehaald in Zwolle. Helaas wel een parkingticket erbij, maar dat mag de pret niet drukken. :D :D

Zal morgen even een leuke foto plaatsen van mijn nieuwe collectie. Ben heel benieuwd naar de vitargo van het eigen huismerk. Hij smaakte in iedergeval lekkerrrrrrr.


Dope, ben je voor de Stack gegaan? Anabolic WMS + Pure Whey?

En wat gooi jij bij je WMS? Ik dacht zelf aan Xtend + een goede Creatine, wat denk je?
 
WMS en Nectar na de training en WMS alleen voor de training. Lekkah! :)

X-tend en creatine kan je erbij doen. X-tend heeft alleen wel een zware smaak van zichzelf. Maar dan kan je hem altijd nog ernaast doen. :)

Neem je ethyl of mono ?
 
is er maar een shop in zwolle? best ver van den haag...
 
is er maar een shop in zwolle? best ver van den haag...
Den Haag? Aight, Ik represent ook, sterker nog, vanaf volgende week gaat mn jaarabonnement bij de Kneet in :D

WMS en Nectar na de training en WMS alleen voor de training. Lekkah! :)

X-tend en creatine kan je erbij doen. X-tend heeft alleen wel een zware smaak van zichzelf. Maar dan kan je hem altijd nog ernaast doen. :)

Neem je ethyl of mono ?


Ben nog aan het twijfelen, wat raad je aan icm die WMS?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven