Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb mijn PreWorkout Power sample nog niet ontvangen? Beetje jammer, verwachtte hem afgelopen Zaterdag. Wilde 'm graag nogmaals proberen, zeker omdat 'ie nu in de weekaanbieding is..

Hallo Ilco, Leon

Wou vandaag bestellen maar:

1) ik wou thisilyn cleanse van natures way bestellen maar staat op uitverkocht, wanneer is dit product weer leverbaar?

Ik heb mijn PreWorkout Power sample nog niet ontvangen? Beetje jammer, verwachtte hem afgelopen Zaterdag. Wilde 'm graag nogmaals proberen, zeker omdat 'ie nu in de weekaanbieding is..

Aangezien het gaat over een gratis sample sturen ze het met de gewone post. Daardoor duurt het langer. En misschien ligt het aan mij maar ik vind het al een super gebaar dat je deze nog opgestuurd kreeg. Dus beetje geduld :D

Ben er zeker van dat hij wel komt :D

Referentie nummer: 154169

Kan je deze opvolgen aub ;-)

btw: mooie kassakorting! super!

Nog nooit getraind met shakies of iets dergelijke nu mijn eerste pot TMS besteld bij B & F shop.
Het resultaat nog geen idee want gebruik het nog geen week.
Wel zeer tevreden over de service bestellen en binnen 2 daagjes in huis :thumbs:

heb vandaag voor het eerst iets bij body en fitshop besteld.
hiervoor heb ik alleen een potje creatine van de tuinen gebruikt maar dat hielp volgens mij niet zo, nu whey perfection besteld om een keer te kijken hoe dat werkt.
de pre workout power sample ook nog geprobeert twee weken terug maar daar voelde ik helaas niets van.
kijk er naar uit om de whey te proberen, hopelijk komt die morgen al binnen :D

gr.

de pre-workout werkte werkte ook niet echt voor mij, wel voelde ik wat kriebels in mijn gezichtstreek.

Whey Perfection is een zeer goed product, smaakt prima. Drie scoops met water dan heb je het lekker romig.

Aangezien het gaat over een gratis sample sturen ze het met de gewone post. Daardoor duurt het langer. En misschien ligt het aan mij maar ik vind het al een super gebaar dat je deze nog opgestuurd kreeg. Dus beetje geduld :D

Ben er zeker van dat hij wel komt :D

Moet inderdaad 1 deze dagen verschijnen. :)

Referentie nummer: 154169

Kan je deze opvolgen aub ;-)

btw: mooie kassakorting! super!

Komt voor de bakker! :thumbs:

Nog nooit getraind met shakies of iets dergelijke nu mijn eerste pot TMS besteld bij B & F shop.
Het resultaat nog geen idee want gebruik het nog geen week.
Wel zeer tevreden over de service bestellen en binnen 2 daagjes in huis :thumbs:

:D

heb vandaag voor het eerst iets bij body en fitshop besteld.
hiervoor heb ik alleen een potje creatine van de tuinen gebruikt maar dat hielp volgens mij niet zo, nu whey perfection besteld om een keer te kijken hoe dat werkt.
de pre workout power sample ook nog geprobeert twee weken terug maar daar voelde ik helaas niets van.
kijk er naar uit om de whey te proberen, hopelijk komt die morgen al binnen :D

gr.

de pre-workout werkte werkte ook niet echt voor mij, wel voelde ik wat kriebels in mijn gezichtstreek.

Whey Perfection is een zeer goed product, smaakt prima. Drie scoops met water dan heb je het lekker romig.

Whey Perfection is altijd :thumbs:

Jammer van de Pre-Workout, maar dat is helaas vaak persoonsgebonden. :)

-Leon

Ben hard aan het twijfelen tussen Jack3D of White Flood te bestellen. Zijn er misschien samplers te verkrijgen ? :D

Geen idee, we versturen altijd direct. Misschien vandaag?

---------- Toegevoegd om 10:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------

Ben hard aan het twijfelen tussen Jack3D of White Flood te bestellen. Zijn er misschien samplers te verkrijgen ? :D

Van beide zijn er helaas geen samples:cool:

---------- Toegevoegd om 10:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------

Hallo Ilco, Leon

1) ik wou thisilyn cleanse van natures way bestellen maar staat op uitverkocht, wanneer is dit product weer leverbaar?

Gaat helaas 3-4 weken duren.

Hallo Ilco, Leon

Nou dan ga ik mijzelf maar van een antwoord voorzien, want Ilco of Leon zien mijn vraag niet.

Oke, damocell het is momenteel niet leverbaar en het is ook niet bekend wanneer het weer op voorraad is! en nou niet meer zeuren.
Dank je wel Damocell voor het snelle antwoorden, kan ik misschien nu een bestelling doen.

OT: Ha toch antwoord jammer 3 tot 4 weken? Oke niets aan te doen, thanx. was wel gelijktijdig dat antwoorden.

Laatst bewerkt:
is er nog ergens een gebruiksaanwijzing te vinden voor de whey perfection?

gebruik je het alleen op trainingsdagen en hoeveel etc.?

Nou dan ga ik mijzelf maar van een antwoord voorzien, want Ilco of Leon zien mijn vraag niet.

Oke, damocell het is momenteel niet leverbaar en het is ook niet bekend wanneer het weer op voorraad is! en nou niet meer zeuren.
Dank je wel Damocell voor het snelle antwoorden, kan ik misschien nu een bestelling doen.

OT: Ha toch antwoord jammer 3 tot 4 weken? Oke niets aan te doen, thanx. was wel gelijktijdig dat antwoorden.

:D Ik was een beetje laat & blind!

Heb even op mijn pot gekeken voor je.

Aanbevolen gebruik:
Mix 1 maatschep Whey Perfection met 250 ml. water

Neem als aanvulling op de dagelijkse voeding 1-3 shakes per dag

Is altijd naar behoefte natuurlijk maar op trainingsdagen 2-3 shakes en op rustdagen 1-2 shakes is voldoende normaliter.
Goede momenten zijn 's ochtends, voor- en na de training.

Gebruiksaanwijzing staat er overigens bij, ook op de verpakking.

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:07 ----------

Heb even op mijn pot gekeken voor je.

Aanbevolen gebruik:
Mix 1 maatschep Whey Perfection met 250 ml. water

Neem als aanvulling op de dagelijkse voeding 1-3 shakes per dag

:thumbs:

Ik had een emmer caseine choco gehad welke meer naar banaan smaakte dan naar choco. Als dubbelblind test 2 mensen laten proeven, beide ervaarde hetzelfde. Vervolgens na wat mailtjes met de heren van B&F een nieuwe emmer ontvangen zonder enig gezeur. Erg fijn om te zien dat jullie nette service verlening hoog in het vaandel houden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven