Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had een emmer caseine choco gehad welke meer naar banaan smaakte dan naar choco. Als dubbelblind test 2 mensen laten proeven, beide ervaarde hetzelfde. Vervolgens na wat mailtjes met de heren van B&F een nieuwe emmer ontvangen zonder enig gezeur. Erg fijn om te zien dat jullie nette service verlening hoog in het vaandel houden.

Dank je:)

De nieuwe zak is al binnen!
Top service, bedankt!

• Like
Waarderingen: B&F
die van mij is ook binnen, kreeg er nog een gratis sample bij ook altijd welkom natuurlijk haha

wat is trouwens de verhouding gram in vergelijking met ml water?
want ik heb een schepje van 5 ML water en dan kan ik daarmee hopelijk de 28 gram whey afwegen als je begrijpt wat ik bedoel ;) heb namelijk geen goeie weegschaal

Laatst bewerkt:
die van mij is ook binnen, kreeg er nog een gratis sample bij ook altijd welkom natuurlijk haha

wat is trouwens de verhouding gram in vergelijking met ml water?
want ik heb een schepje van 5 ML water en dan kan ik daarmee hopelijk de 28 gram whey afwegen als je begrijpt wat ik bedoel ;) heb namelijk geen goeie weegschaal

Er zit als het goed is een scoop in je pot. :)

-Leon

Ik zie zojuist dat de perfect protein matrix uitverkocht is. Komt deze nog terug?

Heb je toevallig enige datum hiervoor? Wilde eigenlijk net een pot bij mijn bestelling meenemen. Heb nog voor ongeveer 2 weken liggen.

Anders MC nemen en zelf een mix maken met Whey Perfection. Zijn beide C&C smaken een beetje vergelijkbaar?

We hebben nog geen exacte datum. Zodra ik het weet geef ik het door:)
Persoonlijk vindt ik de smaak in Whey Perfection veel lekkerder als in MC maar dat is eigenlijk altijd zo.

Hallo Body en fitshop,

ik heb vrijdag mijn bestelling van Whey isolaat en M. caseine goed ontvangen. Waarvoor dank!

Ik heb wel een vraagje. De choco Mis. caseine is bijlange niet te vergelijken met de whey. Het roert veel slechter op en de chocosmaak is ook niet wat het moet zijn. Het smaakt echt naar poeder. :(

Is dat normaal zo met caseineshakes? Zoja, gewoon binnenzwelgen dan :-)
(ik ben wellicht bedorven door de lekkere wheyshakes).:D

Hallo Body en fitshop,

ik heb vrijdag mijn bestelling van Whey isolaat en M. caseine goed ontvangen. Waarvoor dank!

Ik heb wel een vraagje. De choco Mis. caseine is bijlange niet te vergelijken met de whey. Het roert veel slechter op en de chocosmaak is ook niet wat het moet zijn. Het smaakt echt naar poeder. :(

Misschien een shaker gebruiken i.p.v. roeren, ik heb het probleem met de poederige smaak niet.
Shaken lost volgens mij de poeder beter op dan roeren.

Maar goed, het is maar een idee. ;)

Ik heb de whey perefction ook, maar hij is goed te doen, heb geen last van klonten.
Hij is nu bijna op en heb nu de protein matrix besteld, omdat die in de aanbieding is en goed waardes heeft.
Wat is het verschil eigenlijk tussen de whey perfection en de perfect protein matrix, kwa waardes zijn ze bijna hetzelfde.

---------- Toegevoegd om 00:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:09 ----------

Doe de whey perfection altijd samen met banaan en 100 gram havermout in een shaker, niks geen last van klonten!!!

Hallo Body en fitshop,

Micellar Casein heeft een totaal andere structuur als Whey, dit is inderdaad een eigenschap van het product. De shake wordt ook veel dikker/lobbiger. De smaak is minder. We verkopen de hoogste kwaliteit Micellar die er uberhaupt is. 90% eiwit en nagenoeg geen vet en carbs. Omdat veel mensen de Micellar ook voor slapen nemen is dit gewenst. We kunnen ook kiezen voor een Micellar met meer vet en carbs zoals sommige andere merken doen. Dan wordt de smaak iets beter en de prijs zelfs nog iets lager maar de kwaliteit wel minder. Daar we op elk vlak alleen het allerbeste willen aanbieden hebben we voor deze gekozen.:)

---------- Toegevoegd om 08:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ----------

Misschien een shaker gebruiken i.p.v. roeren, ik heb het probleem met de poederige smaak niet.
Shaken lost volgens mij de poeder beter op dan roeren.

Maar goed, het is maar een idee. ;)

Een shaker gebruik is met Micellar inderdaad wel gewenst.:)

---------- Toegevoegd om 08:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:30 ----------

Ik heb de whey perefction ook, maar hij is goed te doen, heb geen last van klonten.
Hij is nu bijna op en heb nu de protein matrix besteld, omdat die in de aanbieding is en goed waardes heeft.
Wat is het verschil eigenlijk tussen de whey perfection en de perfect protein matrix, kwa waardes zijn ze bijna hetzelfde.

---------- Toegevoegd om 00:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:09 ----------

Doe de whey perfection altijd samen met banaan en 100 gram havermout in een shaker, niks geen last van klonten!!!

De Whey Perfection is ons Paradepaardje:) De meest verkochte Whey in Nederland momenteel en dat is niet voor niets:)

De Perfect Protein Matrix is een blend. Deze wordt binnenkort opgevolgd door de Protein Perfection Mix, deze kun je heel goed nemen bv tussen de maaltijden en voor slapen. Een perfecte combi met Whey Perfection en net zo lekker. Zoals ik al zei we willen alleen nog het allerbeste!:)

---------- Toegevoegd om 08:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------

Profiteer nog 1 dag van onze weekaanbieding met Pre-Workout Power!

Al hebben vele dat al gedaan!!:D

Micellar Casein heeft een totaal andere structuur als Whey, dit is inderdaad een eigenschap van het product. De shake wordt ook veel dikker/lobbiger. De smaak is minder.

Ik vind de smaak/dikheid van Miceller Casein juist lekker.

Het is inderdaad wel even wat wennen in vergelijking met bv. Whey Perfection, maar ik vind hem super.

Maar goed, smaken verschillen. ;)

Zeker met een product als Whey Perfection, zijn onze smaakpapillen te veel verwend. :p

Is die fat% meter echt accuraat? Heeft iemand ervaring ermee? Ik wilde net een pot whey gaan bestellen, maar voor deze prijs is zo'n meter toch wel leuk, vooral om de vooruitgang te zien.

Is die fat% meter echt accuraat? Heeft iemand ervaring ermee? Ik wilde net een pot whey gaan bestellen, maar voor deze prijs is zo'n meter toch wel leuk, vooral om de vooruitgang te zien.

We hebben ze net binnen:D Volgend mij staan ze in de US heel goed bekend. Misschien even checken in Google:)

Mm okikidoki. Ik denk dat ik er voor de lol maar eens een mee bestel, €12,95 is echt geen geld en misschien heeft de rest hier er ook wat aan.

Edit, welke 3 of 4 punten moet je eigenlijk meten als man zijnde?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven