XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben het niet eens over de nood aan een spaarsysteem of prijsvragen. Ik denk dat B&F nu al perfect zijn best doet, zowel qua productprijzen als extraatjes voor de klanten. In zekere zin is elke bestelling bij B&F een soort korting. Beter dat zij zo verder gaan, dan dat zij in problemen gaat komen met hun marges of aan kwaliteit moeten inboeten !

Niemand zegt ook dat het moet, het zijn alleen maar wat ideetjes van tevreden klanten.

Niemand heeft gezegd dat B&F niet zijn best doet, integendeel juist. :D

Ik dacht dat yohimbine verboden was? Maar jullie verkopen wel Lipo 6 Black, waar dat in zit ... ?

lipo6 black is waarschijnlijk een versie voor europa

Almighty B&F,

hoe is jack3d?
ik denk eraan om hem te proberen, wat zijn de reacties op dit supplement? :D

gr leget35

2 scoops en je staat op springen, en je moet weten dat ik op 1000mg cafeïne amper iets voel :D.

Ik kom even iets melden, de link van "Power straps M Double You" doet het niet, dan krijg je zo'n vermelding naar Google ;).
Edit: Die van FlexSports ook...

Ben het niet eens over de nood aan een spaarsysteem of prijsvragen. Ik denk dat B&F nu al perfect zijn best doet, zowel qua productprijzen als extraatjes voor de klanten. In zekere zin is elke bestelling bij B&F een soort korting. Beter dat zij zo verder gaan, dan dat zij in problemen gaat komen met hun marges of aan kwaliteit moeten inboeten !

Niemand zegt ook dat het moet, het zijn alleen maar wat ideetjes van tevreden klanten.

Niemand heeft gezegd dat B&F niet zijn best doet, integendeel juist. :D

We doen ons best! :thumbs:!

Zojuist weer ronde e-mails verstuurd voor de voeding adviezen mannen! :) Ik zal nu ook vaker gaan posten in de voedingtopics om mensen zoveel mogelijk te helpen.

De lipo6 betreft de EU-versie.

-Leon

Laatst bewerkt:
Laatste twee trainingen eens jullie nieuwe booster geprobeerd. Mja, het schuimt als een malle en het is niet te zuipen, dus was meteen onder de indruk haha.

Maar wel lekkere trainingen, geen rush ofzo, maar toch wel een drive. Ik ben de drives uit boosters stukken meer gaan waarderen dan de vroegere zoektocht voor de rush, uiteindelijk voegt het niet zo gek veel toe en door die rush merk je eigenlijk niet of het product echt wat doet.

Paar mooie PR's neer gezet, echter ben ik een beetje meer 'balls to the wall' gaan trainen en nu het winter is ook wat meer gaan eten en niet zo miepen over BF%. Dus of het echt door dhet product komt kan ik niet zeggen. Echter deed ik 3 weken geleden nog 3x130KG en afgelopen woensdag beetje '**** it' en 1x 150KG getrokken. Vandaag 6/6/6/5/4 chin ups ipv de usual 6/5/5/4/3. Ik zal maandag weer een sampletje pakken, kijken hoe schouders/borst gaat:cool:

Baas, dit is sick.. Gister om 17.45 een bestelling bij jullie gedaan en heb het vandaag al bezorgd gekregen!! Top!!

Gruwelijk dat er zoveel samples bij zaten baas.

Heb vnvd voor mijn training die sample van NOX ofzo geprobeerd, pre work out booster van Bsn volgens mij. Niet echt mijn ding alleen, m'n hart sloeg bijna m'n borstkas uit en m'n armen werden helemaal shaky van dat spul. Desalniettemin goed dat ik het uit heb kunnen proberen, weet ik iig dat dit niet mijn ding is.

Anyway, die Milk&Cookies Perfect Whey smaakt fantastisch!!

THNX!!

Wou gisteren een bestelling plaatsen, maar griep kwam om de hoek kijken, ben even gaan liggen en helemaal vergeten.
Voel mij een beetje belabberd. Anyway komt maandag wel.

Voor ik het vergeet: NICE WEEKEND HULKIES.:D

drank om krampen te voorkomen

Hoi,

wat ik nog mis bij jullie iegen merk is een supplement zoiets als van Hammer Nutrtion genaamd Heed of je hebt ook Carbboom.
Deze dranken helpen erg goed de verloren mineralen aan te vullen en nu had ik nogal veel krampen tijdens of na t trainen maar sinds ik deze drink geen last meer van en sneller herstel.
komt er nog zoiets van jullie eigen merk of maar dan beter :D

grtz Ro.

lipo6 black is waarschijnlijk een versie voor europa

Klopt:) Geen zorgen dus:D

---------- Toegevoegd om 15:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:33 ----------

Laatste twee trainingen eens jullie nieuwe booster geprobeerd. Mja, het schuimt als een malle en het is niet te zuipen, dus was meteen onder de indruk haha.

Maar wel lekkere trainingen, geen rush ofzo, maar toch wel een drive. Ik ben de drives uit boosters stukken meer gaan waarderen dan de vroegere zoektocht voor de rush, uiteindelijk voegt het niet zo gek veel toe en door die rush merk je eigenlijk niet of het product echt wat doet.

Paar mooie PR's neer gezet, echter ben ik een beetje meer 'balls to the wall' gaan trainen en nu het winter is ook wat meer gaan eten en niet zo miepen over BF%. Dus of het echt door dhet product komt kan ik niet zeggen. Echter deed ik 3 weken geleden nog 3x130KG en afgelopen woensdag beetje '**** it' en 1x 150KG getrokken. Vandaag 6/6/6/5/4 chin ups ipv de usual 6/5/5/4/3. Ik zal maandag weer een sampletje pakken, kijken hoe schouders/borst gaat:cool:

Ok, klinkt best goed:) hou ons maar op de hoogte!!

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:35 ----------

Baas, dit is sick.. Gister om 17.45 een bestelling bij jullie gedaan en heb het vandaag al bezorgd gekregen!! Top!!

Gruwelijk dat er zoveel samples bij zaten baas.

Heb vnvd voor mijn training die sample van NOX ofzo geprobeerd, pre work out booster van Bsn volgens mij. Niet echt mijn ding alleen, m'n hart sloeg bijna m'n borstkas uit en m'n armen werden helemaal shaky van dat spul. Desalniettemin goed dat ik het uit heb kunnen proberen, weet ik iig dat dit niet mijn ding is.

Anyway, die Milk&Cookies Perfect Whey smaakt fantastisch!!

THNX!!

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

Wou gisteren een bestelling plaatsen, maar griep kwam om de hoek kijken, ben even gaan liggen en helemaal vergeten.
Voel mij een beetje belabberd. Anyway komt maandag wel.

Voor ik het vergeet: NICE WEEKEND HULKIES.:D

:thumbs: Jij ook! en beterschap!:)

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

Hoi,

wat ik nog mis bij jullie iegen merk is een supplement zoiets als van Hammer Nutrtion genaamd Heed of je hebt ook Carbboom.
Deze dranken helpen erg goed de verloren mineralen aan te vullen en nu had ik nogal veel krampen tijdens of na t trainen maar sinds ik deze drink geen last meer van en sneller herstel.
komt er nog zoiets van jullie eigen merk of maar dan beter :D

grtz Ro.

Ok, ik zal er eens naar kijken:)

welke vezels raden jullie aan?

Hoe "nuchter" moet mijn maag zijn om een pre workout te nemen?

Hebben jullie niet meer de: Whey Perfection Fresh Berry Milkshake.

Komt er een bulk voordeel op Pre-Wo Power pill?

Zo! Dat is dan mijn tweede bestelling op 2 weekjes :D. Weer een lekker potje whey en pre-workout. :) (Als jullie nog aan die gratis samples doen, graag! :D 153498)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven