- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m57
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 26%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebben jullie niet meer de: Whey Perfection Fresh Berry Milkshake.

Zo! Dat is dan mijn tweede bestelling op 2 weekjes. Weer een lekker potje whey en pre-workout.
(Als jullie nog aan die gratis samples doen, graag!
153498)
Ik had bij 't opruimen (moet ook gebeuren) ff de facturen van BnF van de laatste 2 maanden ofzo gezien. Voor dat geld had ik naar Hawai kunnen vliegen
Verder wel tevreden hoor![]()

is die chocolade perfection beetje lekker? En is er iets wat je me nog kan aanraden tegen acne door hoge eiwit inname, naast zink?![]()
Bu hecht ik meer waarde aan een lekkere drive en kracht toename, pomp en al die andere dingen, leuk maar niet nodig.
Hehe, that's the way

Binnen hoeveel tijd merk je verschil met die dingen? Ik heb ze toevallig gisteren nog gekocht

Binnen hoeveel tijd merk je verschil met die dingen? Ik heb ze toevallig gisteren nog gekocht![]()

Oh, maar als je aan de roa zit dan heb je het sowieso wel erger dan dat ik het heb. Ik heb het niet echt heel erg, alleen op mn voorhoofd vaak kleine mee eters die eigenlijk nauwelijks opvallen. Toch vind ik het irritant, heel soms wordt er een wel echt een puistje maar ik kan er ook nooit van afblijven. Let daar wel op de laatste tijd. Maar goed, thx, ik zal eens kijken of het wat uithaalt.Binnen de 2-3 weken zie je wel verschil, maar is niet helemaal weg. Ik zit nu al een jaar aan de roa![]()
Oh, maar als je aan de roa zit dan heb je het sowieso wel erger dan dat ik het heb. Ik heb het niet echt heel erg, alleen op mn voorhoofd vaak kleine mee eters die eigenlijk nauwelijks opvallen. Toch vind ik het irritant, heel soms wordt er een wel echt een puistje maar ik kan er ook nooit van afblijven. Let daar wel op de laatste tijd. Maar goed, thx, ik zal eens kijken of het wat uithaalt.
.**** yeah

Heb je er een idee van wanneer geranamine als losstaand supplement verkrijgbaar is bij jullie?
Dan kan ik het eventueel bij mijn volgende bestelling begin december plaatsen.
Grts
Heb er daarnet een PM voor gestuurd, ze verwachten het over 2 weken ongeveer.

Oj, weet niet wat het is. Gisteren NO Xplode NT geprobeerd, maar had de hele dag al 2l energie drank op. Voelde me wel even wat vaag 10min na inname haha, niet eens op een nuchtere maag.Zaterdag nog mn bestelling opgehaald. 10 servings pot van NO Xplode NT. Ik heb weleens een sample gehad, vond het toen niet zo boeiend maar toen was ik nog zo'n junk die van alles strak wilde staanBu hecht ik meer waarde aan een lekkere drive en kracht toename, pomp en al die andere dingen, leuk maar niet nodig.
Wat zit er een enorme schep in het Creapure potje! Klopt dit wel? Op mijn keukenweegschaal woog een volle schep (dus 1 dosering wanneer ik de verpakking mag geloven) 12 gram (minus gewicht schepje). Is dit niet wat teveel van het goede?
Geen idee, de schepjes zijn van Creapure. Zal eens kijken