XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had ik nu mijn bestelling van gistermiddag nog maar 1 dagje opgeschoven naar vandaag. :eek:

Dan had ik deze 2 er ook meteen bijgenomen.

Maar goed, ik zie de TNT dame nu al bijna vaker dan dat ik mijn vrouw zie, dus deze super aanbiedingen laat ik nu maar even voorbij gaan. ;)

Wederom toppie aanbiedingen! :thumbs:

Zo'n mooie verschijning kun je nooit genoeg zien!:D

Dank je!!:)

Wat zijn de beste inname momenten voor magic eaa? Ik lees namelijk steeds verschillende inname methodes :D Ik doe nu 5 gram voor de training en 5 na, is dit goed, of kan ik beter gewoon 10 gram tijdens de training drinken?

Wat zijn de beste inname momenten voor magic eaa? Ik lees namelijk steeds verschillende inname methodes :D Ik doe nu 5 gram voor de training en 5 na, is dit goed, of kan ik beter gewoon 10 gram tijdens de training drinken?

normaliter 10 gram voor en 10 gram na.:)

Sample van PWP ontvangen, nogmaals bedankt!

Het is alweer zover: NICE WEEKEND HULKIES!:D

@ ELEO : you too bro! ;)

Jij ook, damocell. :)

-Leon

heeft iemand goeie ervaring met ' black cats'

net bestelling gedaan. Meteen paar zakjes No xplode besteld. eens kijken of dat wat voor me doet :)

Wat is de beste weightgainer van jullie eigen merk, lean gainer of weight gainer max?
En neem ik een weightgainer ter vervanging van mijn whey shake?

Ik heb van de week een pot whey besteld en ontvangen. Er zat een sample bij van whey met cookie dough smaak. damn wat was die lekker. Volgende keer bestel ik die smaak!

Wat is de beste weightgainer van jullie eigen merk, lean gainer of weight gainer max?
En neem ik een weightgainer ter vervanging van mijn whey shake?

Weight Gain Max is een betere versie van Mammoth.

Vergelijk de Lean Gain maar eens met willekeurig welke Gainer van welke aanbieder dan ook. Dan kom je tot de conclusie dat de Lean Gain zelfs momenteel echt het beste product verkrijgbaar is:)

---------- Toegevoegd om 08:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:35 ----------

Ik heb van de week een pot whey besteld en ontvangen. Er zat een sample bij van whey met cookie dough smaak. damn wat was die lekker. Volgende keer bestel ik die smaak!

Whey Perfection is lekker in elke smaak, Cookies is wel een favorietje. Voor mij persoonlijk vaak 's ochtends ipv koffie:D

Waarom zijn de pre work out power losse verpakkingen niet meer leverbaar? Ik bedoel 10 voor € 14?

Weight Gain Max is een betere versie van Mammoth.

Vergelijk de Lean Gain maar eens met willekeurig welke Gainer van welke aanbieder dan ook. Dan kom je tot de conclusie dat de Lean Gain zelfs momenteel echt het beste product verkrijgbaar is:)

---------- Toegevoegd om 08:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:35 ----------

Ok, cool dat hoopte ik al.
Ik zit alleen een beetje met de kcal, als 100 gram per dag neem, zijn dat 2 shakes neem ik aan. Kan ik die dan met melk en 50 gram brinta nemen zoals bij de whey perfection, of wordt het dan echt te dik en ranzig om weg te krijgen?
En welke smaak raad je aan??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven