Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, cool dat hoopte ik al.
Ik zit alleen een beetje met de kcal, als 100 gram per dag neem, zijn dat 2 shakes neem ik aan. Kan ik die dan met melk en 50 gram brinta nemen zoals bij de whey perfection, of wordt het dan echt te dik en ranzig om weg te krijgen?
En welke smaak raad je aan??

Alles kan, maar het is denk ik de hoeveelheid melk die de dikheid bepaald.

Ik ga voor banaan of choco. :)

-Leon

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:44 ----------

Waarom zijn de pre work out power losse verpakkingen niet meer leverbaar? Ik bedoel 10 voor € 14?

Goede vraag. Even checken met Ilco. :)

Whey perfection, helpt dat ook mee aan vetverbranding, of raden jullie iets anders daarvoor aan (wat wel even effectief is als perfection)?

Whey perfection, helpt dat ook mee aan vetverbranding, of raden jullie iets anders daarvoor aan (wat wel even effectief is als perfection)?

Je vraagt of Whey perfection helpt voor vetverbranding... Maar als dat niet helpt, wil je wel iets wat even effectief is.. euhh wat wil je nou?..:rolleyes:

Dan heb ik zelf nog een vraag; er staat bij de Micellar Casein Superior "Meng na de training" is dit gebonden aan een tijd? Ik kan pas +- 30 min na de training dit nemen. Kan het niet voor de training anders? Dat schijnt toch ook te kunnen of vergis ik me nu?

:cool:

Ik heb ook een vraag over de Lean Gain: op jullie site staat dat die ook voor het slapen kan genomen worden. Kan ik die dan gebruiken in de plaats van de Micellar casein?

Ik heb ook een vraag over de Lean Gain: op jullie site staat dat die ook voor het slapen kan genomen worden. Kan ik die dan gebruiken in de plaats van de Micellar casein?

Ja hoor. Of je kan eventueel ook nog 1 scoop toevoegen als je de producten wil combineren of MC hoger wil doseren. :)

-Leon

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

Je vraagt of Whey perfection helpt voor vetverbranding... Maar als dat niet helpt, wil je wel iets wat even effectief is.. euhh wat wil je nou?..:rolleyes:

Dan heb ik zelf nog een vraag; er staat bij de Micellar Casein Superior "Meng na de training" is dit gebonden aan een tijd? Ik kan pas +- 30 min na de training dit nemen. Kan het niet voor de training anders? Dat schijnt toch ook te kunnen of vergis ik me nu?

Beide kan. Dan mix je MC met Whey en meeste mensen nemen deze 20 minuten na de training.

-Leon

Mm, ja een beetje krom geformuleerd van mijn kant. Op deze manier dan; bevatten whey's die vetverbranding stimuleren, evenveel eiwit, als diegene die dat niet doen?

ik dacht whey isolaat enzo dat die ook helpen voor vetverbranding.

Hoe meer spiermassa aanwezig is, hoe meer kcal verbrand wordt. Dus als je het zo bekijkt helpt een eiwitproduct (indirect) met de vetverbranding. Maar ik denk dat jullie een fatburner bedoelen?

:)

Ja hoor. Of je kan eventueel ook nog 1 scoop toevoegen als je de producten wil combineren of MC hoger wil doseren. :)

-Leon

OK, bedankt maar ik ga toch maar eerst jullie max gainer bestellen want die is goedkoper. Ik heb pas een pot Mis caseine in huis van jullie. Als die op is misschien de lean gainer.

ik dacht whey isolaat enzo dat die ook helpen voor vetverbranding.
Whey bevordert uberhaupt niet de vetverbranding. Punt met isolaat is dat er een verminderde hoeveelheid koolhydraten in zit wat vele bb'ers preferen bij een cut (denk aan carb cyclen/keto) ten opzichte van "normale" whey concentraat of de whey perfection blend.

Heb zelf dit weekend nog een pot Iso100 van Dymatize gehaald voor een mooie prijs uit de bodyenfit winkel in Zwolle voor me cut :)

Iemand hier bekend met de natabolic stack van LG science, zie op de site redelijk wat stacks, maar heb net een review over natadrol gelezen en interesse was gewekt voor deze stack.

Iemand hier ervaring mee.?

Whey is weer op:D
Dus hier weer mijn bestelling: 155209
Wil binnenkort eens een pwo bestellen dus als jullie een pwo sampletje erbij kunnen doen zou ik dat erg op prijs stellen
Groetjes:D

Net weer een flinke bestelling gedaan ref nr 155224
Hemorush
Aminocell
Anabolic Window
Perfect Protein Stack van B&F
Pam Spray

Nu maar hopen dat Ilco of Leon er wat leuke sampletjes bijdoen ;)
Shaker hoeft niet ;)

Net weer een flinke bestelling gedaan ref nr 155224
Hemorush
Aminocell
Anabolic Window
Perfect Protein Stack van B&F
Pam Spray

Nu maar hopen dat Ilco of Leon er wat leuke sampletjes bijdoen ;)
Shaker hoeft niet ;)
]]

Nice:D Dank je:) Ik ga het direct even doorgeven!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven