Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deel 1 van mijn bestelling geplaatst.. (aan het eind van mn geld hou ik altijd een maand over-probleem ;p) :D
155346

& Al over die sample-pagina nagedacht? ;)

Gr!

Deel 1 van mijn bestelling geplaatst.. (aan het eind van mn geld hou ik altijd een maand over-probleem ;p) :D
155346

& Al over die sample-pagina nagedacht? ;)

Gr!

Ja, we krijgen een complete update van de website daar ben ik nu stampens druk mee. Als dat voor elkaar is en het even iets rustiger is dan ga ik ermee bezig.

Heb net een bestelling geplaatsts en betaald met i/deal.
Normaal gesproken krijg je dan direct 2 mails, o.a. een met track&trace nummer.
Zoniet deze keer, er is niks mis gegaan hoop ik?

Edit: Laat maar, mailtje komt net binnen.Tnx.

Laatst bewerkt:
Heb net een bestelling geplaatsts en betaald met i/deal.
Normaal gesproken krijg je dan direct 2 mails, o.a. een met track&trace nummer.
Zoniet deze keer, er is niks mis gegaan hoop ik?

Edit: Laat maar, mailtje komt net binnen.Tnx.

Heb je een referentienummer? Zo niet, bel dan even zo: 0513-683068.

Weightgainer besteld, benieuwd hoe het me bevalt :D

hey B&F

net weer een bestelling geplaatst, zouden jullie er wat samples van pre-workout power en mss enkele andere whey smaken bij kunnen gooien? Leuk voor sinterklaas surprises haha !!

ref nummer: 155370

Groetjess!

Zojuist meer even een bestelling gedaan: 155427.

Hopen dat de pot Pre-Workout Power net zo goed bevalt als de sample! :D

Graag zou ik indien mogelijk een shakebekertje krijgen, die bekers van mij verdwijnen hier als sneeuw voor de zon :P

Ik heb zojuist geprobeerd een bestelling te plaatsen en te betalen met mister cash.

Dit lukte weeral niet, de 3e keer nu al:mad:. Telkens ik op ok klik om de betaling met mister cash te starten, krijg ik een wit scherm met de tekst "id is verloren".

Ik gebruik firefox en dacht dat het mss hier aan kon liggen, maar met internet explorer lukt het ook niet...
Een tijd geleden had ik hetzelfde probleem hier ook al gemeld en toen werd gezegd dat het opgelost was.

Het probleem ligt volgens mij niet bij mezelf, aangezien ik regelmatig aankopen doe online en met mister cash betaal, ik heb enkel problemen bij jullie site.

Klinkt misschien raar, maar komt er soms een whey met kaas-smaak :D?

Klinkt misschien raar, maar komt er soms een whey met kaas-smaak :D?

Hahhaahhahahaha!

Uh... Ilco? :D

-Leon

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Weightgainer besteld, benieuwd hoe het me bevalt :D

Komt goed! :thumbs:

hey B&F

net weer een bestelling geplaatst, zouden jullie er wat samples van pre-workout power en mss enkele andere whey smaken bij kunnen gooien? Leuk voor sinterklaas surprises haha !!

ref nummer: 155370

Groetjess!

Ilco trekt zijn pak aan en doet de baard om! :D

Graag zou ik indien mogelijk een shakebekertje krijgen, die bekers van mij verdwijnen hier als sneeuw voor de zon :P

Dat kan je aangeven bij het afronden van je bestelling. Had je dat al gedaan? :)

Ik heb zojuist geprobeerd een bestelling te plaatsen en te betalen met mister cash.

Dit lukte weeral niet, de 3e keer nu al:mad:. Telkens ik op ok klik om de betaling met mister cash te starten, krijg ik een wit scherm met de tekst "id is verloren".

Ik gebruik firefox en dacht dat het mss hier aan kon liggen, maar met internet explorer lukt het ook niet...
Een tijd geleden had ik hetzelfde probleem hier ook al gemeld en toen werd gezegd dat het opgelost was.

Het probleem ligt volgens mij niet bij mezelf, aangezien ik regelmatig aankopen doe online en met mister cash betaal, ik heb enkel problemen bij jullie site.

He, dat is vervelend. Ik kan hier niet zo 1 2 3 zien wat het probleem is omdat ik thuis zit, maar Ilco kan hier zo naar kijken en geef ons anders morgen even een belletje. Dan komt het helemaal goed! :thumbs:

-Leon

OK, bedankt maar ik ga toch maar eerst jullie max gainer bestellen want die is goedkoper. Ik heb pas een pot Mis caseine in huis van jullie. Als die op is misschien de lean gainer.

Voila, is zopas besteld samen met een OrbiTape Body Mass Tape Measure.
Ref:155467

Iemand hier bekend met de natabolic stack van LG science, zie op de site redelijk wat stacks, maar heb net een review over natadrol gelezen en interesse was gewekt voor deze stack.

Iemand hier ervaring mee.?

Had deze vraag al eerder gesteld maar nog geen reacties op gehad, so I try again:)

k*tprobleem, volgens b&f of tnt post is mijn pakket de 17de al geleverd maar heb totaal niets ontvangen noch gehandtekend?! ik heb gelezen dat de 16de gestaakt werd bij tnt post ?? hoop dat ik toch nog mijn pakketje ontvang :((

Bestelling geplaatst! refnr:155524, evt samples zijn welkom!

:D Ik heb het doorgegeven.
Dank je, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------

k*tprobleem, volgens b&f of tnt post is mijn pakket de 17de al geleverd maar heb totaal niets ontvangen noch gehandtekend?! ik heb gelezen dat de 16de gestaakt werd bij tnt post ?? hoop dat ik toch nog mijn pakketje ontvang :((

Geef mij het referentienummer even. De melding is overigens van de post. De handtekening kan ik opvragen. Ik zoek het wel uit..

---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------

Bestelling geplaatst! refnr:155524, evt samples zijn welkom!

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 08:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------

Iemand hier bekend met de natabolic stack van LG science, zie op de site redelijk wat stacks, maar heb net een review over natadrol gelezen en interesse was gewekt voor deze stack.

Iemand hier ervaring mee.?

Had deze vraag al eerder gesteld maar nog geen reacties op gehad, so I try again:)

De Formadrol & Natadrol zijn al een tijdje hardlopers, de Ghenerate sluit er goed op aan. Een echte hardcore combi.

---------- Toegevoegd om 08:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:58 ----------

Voila, is zopas besteld samen met een OrbiTape Body Mass Tape Measure.
Ref:155467

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 09:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:58 ----------

Het vreemde is dat er volop gebruik wordt gemaakt van Mistercash. Misschien dat er toch ergens iets onstaat. Ik heb je bericht nu ddorgegeven aan onze webbouwer. Met de vraag of ze dit helemaal willen uitzoeken. Excuses!!

he b&f ik wilde iets bestellen maar ik krijg geen betaal scherm bij ideal is er storing of doe ik iets fout gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven