marcus 82
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
balen maar goed. jullie kunnen er niets aan doen dus moeten we maar evenn wachten tot het over is.
!!
Bedankt voor de alweer supersnelle levering , gisteren besteld ,vandaag in huis en de berg samples !!
Enkel jammer dat de Whey Perfection in strawberry milkshake werd geleverd ipv de gevraagde chocolate.
Dat is inderdaad niet erg snugger. Vind je het goed als ik dat goed maak bij een eventueel volgende bestelling?

Hoppa heb mijn bestelling weer binnen. Lekker snelle levering zoals altijd. Helaas geen pwo sampletjes ontvagen waar ik om gevraagd had maar dat maakt niks uit
ga zo door B&F

Ook mijn bestelling binnen, met 2 mooie samples
Wordt altijd zo blij van mijn postbode hehe.
Zo om 15 uur mooi de weightgainer proberen

Dank je.
De post zet speciaal voor ons altijd extra mooie dames in![]()

Hey ben bijna weer door mijn Whey Perfection heen...
Misschien een stommem vraag, maar heb het idee dat ik wat vast zit qua training en groei...Ik wil wel weer iets nieuw bestellen, maar hebben jullie suggesties?!
Gebruik voor en na mijn training al capsules met aminozuren van jullie.
Groetjes en alvast bedankt
Overdag meer eten
Je zou voor- en zeker na de training Anabolic WMS kunnen nemen met aminozuren en 15-30 min later je Whey.Ik heb ook een kerel als postbode haha, maar wel echt een topgozer
Weight gainer smaakt goed, lekker dik.
Benieuwd of ik hier nog Brinta aan kan toevoegen, met 500ml melk is het al een flinke kluif![]()