Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
balen maar goed. jullie kunnen er niets aan doen dus moeten we maar evenn wachten tot het over is.

Bedankt voor de alweer supersnelle levering , gisteren besteld ,vandaag in huis en de berg samples !!:thumb:
Enkel jammer dat de Whey Perfection in strawberry milkshake werd geleverd ipv de gevraagde chocolate.

Bedankt voor de alweer supersnelle levering , gisteren besteld ,vandaag in huis en de berg samples !!:thumb:
Enkel jammer dat de Whey Perfection in strawberry milkshake werd geleverd ipv de gevraagde chocolate.

Dat is inderdaad niet erg snugger. Vind je het goed als ik dat goed maak bij een eventueel volgende bestelling?

Hoppa heb mijn bestelling weer binnen. Lekker snelle levering zoals altijd. Helaas geen pwo sampletjes ontvagen waar ik om gevraagd had maar dat maakt niks uit:)
ga zo door B&F

Ook mijn bestelling binnen, met 2 mooie samples :)
Wordt altijd zo blij van mijn postbode hehe.

Zo om 15 uur mooi de weightgainer proberen

Dank je.:)

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

Hoppa heb mijn bestelling weer binnen. Lekker snelle levering zoals altijd. Helaas geen pwo sampletjes ontvagen waar ik om gevraagd had maar dat maakt niks uit:)
ga zo door B&F

Dank je! doen we:)

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

Ook mijn bestelling binnen, met 2 mooie samples :)
Wordt altijd zo blij van mijn postbode hehe.

Zo om 15 uur mooi de weightgainer proberen

De post zet speciaal voor ons altijd extra mooie dames in:D

Hey ben bijna weer door mijn Whey Perfection heen...

Misschien een stommem vraag, maar heb het idee dat ik wat vast zit qua training en groei...Ik wil wel weer iets nieuw bestellen, maar hebben jullie suggesties?!

Gebruik voor en na mijn training al capsules met aminozuren van jullie.

Groetjes en alvast bedankt

Ik weet dat je in een supplementen topic zit, maar als je op 73kg bij 1m83 vast zit, dan moet je gewoon meer eten. Dat los je niet op met een supplementje, eerst de voeding op orde en dan dat beetje extra halen met de supplementen.

hey bf
aan mij hebben jullie weer een tevreden klant, weer 2 potten whey ontvangen en een berg samples. Keep up the good work!
Groetjes

Ja dat weet ik...kijk hier lang genoeg mee om de antwoorden die meestal worden gegeven te kennne, maar vreet me echt een slag in de rondte

Ik heb ook een kerel als postbode haha, maar wel echt een topgozer :)

Weight gainer smaakt goed, lekker dik.
Benieuwd of ik hier nog Brinta aan kan toevoegen, met 500ml melk is het al een flinke kluif :P

Had zondag besteld, gister niet bezorgd, vandaag wel maar was ik niet thuis :( nu dus pas morgen

Hey ben bijna weer door mijn Whey Perfection heen...

Misschien een stommem vraag, maar heb het idee dat ik wat vast zit qua training en groei...Ik wil wel weer iets nieuw bestellen, maar hebben jullie suggesties?!

Gebruik voor en na mijn training al capsules met aminozuren van jullie.

Groetjes en alvast bedankt

De calorie-inname moet omhoog:D Overdag meer eten:meal:Je zou voor- en zeker na de training Anabolic WMS kunnen nemen met aminozuren en 15-30 min later je Whey.

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

Ik heb ook een kerel als postbode haha, maar wel echt een topgozer :)

Weight gainer smaakt goed, lekker dik.
Benieuwd of ik hier nog Brinta aan kan toevoegen, met 500ml melk is het al een flinke kluif :P

Met brinta krijg je wel een topshake idd. Ik gok wel erg dik inderdaad. Zeker als je het even langer laat staan.

Net weer een bestelling gedaan.
1 whey perfection chocolate
1 whey perfection berry blast
1 perfect carbs
1 no xplode 10 servings pot
1 pillen doosje.

Extra's en leuke/unieke samples zou leuk zijn.

155694

groetjes

Laatst bewerkt:
Ik wou jullie wederom erg bedanken voor de snelle levering en vele en zeer leuke samples! Thanx! Ik kan nu weer lekkerrr lichaam bouwen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven