XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister bestelling gedaan, 20 Single Serving Variety Pack (elke smaak 2) Whey Perfection :D zal me benieuwen welke smaak het lekkerste is :)

Dat is lastig kiezen...:D

Zit net zelf als een shake Sweet Apple!

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

Was het vergeten er bij te zetten, maar graag nog een B&F PwP sample! :D

ref: 157178

direct doorgegeven:)

@Whey wel of niet op trainingsdagen;

Oke, en op trainingsdagen na m'n training, en op niet trainingsdagen dan niet?

Dat is lastig kiezen...:D

Zit net zelf als een shake Sweet Apple!

de lijkt mij ook wel zeer fijn =), en de berry ook!
kom er als 't goed is morgen wel achter :)

heb bij de opmerkingen doorgegeven dat ik geen shake beker erbij hoef, maar ipv daarvan een weight gain-sample bij kan.. is dit mogelijk??

Mijn referentie nummer is: 157080

;)

Laatst bewerkt:
de lijkt mij ook wel zeer fijn =), en de berry ook!
kom er als 't goed is morgen wel achter :)

heb bij de opmerkingen doorgegeven dat ik geen shake beker erbij hoef, maar ipv daarvan een weight gain-sample bij kan.. is dit mogelijk??

Mijn referentie nummer is: 157080

;)

Deze is al verwerkt. als het erbij heeft gestaan dan komt het goed!:D

De sneeuw is weer in het land, laten we hopen dat de dames/heren van TNT kunnen blijven rijden met onze pakketten. :D

Al wat meer bekend over de eventuele toevoeging van Noxipro aan het assortiment ?

B&F,

Ik heb Kre-Alkalyn besteld bij jullie. Nu is mijn vraag kan ik creatine monohdyraat erbij gebruiken? Dus 5 gram cre monohydraat en 1 capsule voor trainen en 1 capsule na trainen?

alvast bedankt

Kan, maar waarom zou je dat willen vraag ik mij af??

Ik heb vandaag voor het eerst mijn pot total muscle solution en pre workout power geopend en gebruikt. Moet ik naast total muscle solution nog creatine nemen of is die 1,5 gram per dosering genoeg?

Vind trouwens de smaak van beide erg goed! Nog nooit zon lekkere pre workout geproeft!

Al wat meer bekend over de eventuele toevoeging van Noxipro aan het assortiment ?

Ik heb ze een mail gezonden. No reply:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:44 ----------

Ik heb vandaag voor het eerst mijn pot total muscle solution en pre workout power geopend en gebruikt. Moet ik naast total muscle solution nog creatine nemen of is die 1,5 gram per dosering genoeg?

Vind trouwens de smaak van beide erg goed! Nog nooit zon lekkere pre workout geproeft!

Beide bevatten Creatine. Wanneer je op rustdagen 1 serving TMS neemt dan zou je eventueel een beetje mono kunnen toevoegen. Op trainingsdagen krijg je dan genoeg binnen.:)

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

Dank je!:)

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------

De sneeuw is weer in het land, laten we hopen dat de dames/heren van TNT kunnen blijven rijden met onze pakketten. :D

Ja, het is wel een enorme chaos op de weg!!:rolleyes:

Bestelling ontvangen! Tnx voor de hemorush sample, preworkout die ik nog niet heb geprobeerd:)

Ben benieuwd naar de B&F kre-alkalyn caps. Heb er een aantal gekregen op de FIBO dit jaar van American EFX. Merkte gelijk dat ik veel meer kracht had. Kon elk setje voluit gaan :D

Gr Bakie

B&F,

Ik heb Kre-Alkalyn besteld bij jullie. Nu is mijn vraag kan ik creatine monohdyraat erbij gebruiken? Dus 5 gram cre monohydraat en 1 capsule voor trainen en 1 capsule na trainen?

alvast bedankt

Dat is dan 1500 mg Alkalyn en 5 gram Mono. Wat bovenstaand wordt bedoeld is dat het wel 2x Crea is dus niet echt meerwaarde zal geven maar de dosering kan op zich prima.

Wat een lijers dat ze niet reageren :eek:
Hoe durven ze :mad:

zo die pre workout power samples waren me geod bevallen, dus maar een bestellinkje geplaatst
ref:157281
mss heb je nog interessante samples ?

Bestelling gearriveerd, bedankt voor de samples.:)
Bijkomend vraagje als ik aan de Creapure begin hoef/kan ik mijn EAA dan nog te nemen bij de training?
En de load fase is die best te respecteren? Vorige keer kreeg ik te horen dat dat ni echt hoefde.

Greetz

Bestelling gearriveerd, bedankt voor de samples.:)
Bijkomend vraagje als ik aan de Creapure begin hoef/kan ik mijn EAA dan nog te nemen bij de training?
En de load fase is die best te respecteren? Vorige keer kreeg ik te horen dat dat ni echt hoefde.

Greetz
als je een oplaad fase met crea doet, zal je het ook sneller gaan merken.

Zojuist weer een bestelling geplaatst ref: 157340
Ik ben benieuwd, altijd leuk om een B&F pakketje binnen te krijgen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven