Krimpie
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 79
Zojuist weer een bestelling geplaatst ref: 157340
Ik ben benieuwd, altijd leuk om een B&F pakketje binnen te krijgen!
Ik vergelijk het altijd maar met Sinterklaas/Kerst.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bestelling ontvangen! Tnx voor de hemorush sample, preworkout die ik nog niet heb geprobeerd
Ben benieuwd naar de B&F kre-alkalyn caps. Heb er een aantal gekregen op de FIBO dit jaar van American EFX. Merkte gelijk dat ik veel meer kracht had. Kon elk setje voluit gaan
Gr Bakie
Het gepatenteerde prodcut, de reactie zal hetzelfde zijn
Ik vergelijk het altijd maar met Sinterklaas/Kerst.![]()

als je een oplaad fase met crea doet, zal je het ook sneller gaan merken.

Bestelling gearriveerd, bedankt voor de samples.
Bijkomend vraagje als ik aan de Creapure begin hoef/kan ik mijn EAA dan nog te nemen bij de training?
En de load fase is die best te respecteren? Vorige keer kreeg ik te horen dat dat ni echt hoefde.
Greetz
zo die pre workout power samples waren me geod bevallen, dus maar een bestellinkje geplaatst
ref:157281
mss heb je nog interessante samples ?
Ik het de vraag voor samples doorgegeven!Toch maar eens Micellar Casein Superior bestellen zo, ben benieuwd.

Net Whey besteld, 3min later ontvang ik al een bevestiging dat mijn bestlling verzonden is. Dus waarschijnlijk staat de postbode morgen alweer aan mijn deur.
Als het weer iig niet nog slechter wordt.
Het weer zal wel goed komen
Ik had een vraagje over de creatine. Jullie zeggen
"Aanbevolen gebruik CreaPure creatine;
De eerste vijf dagen 4 maal daags 5 gram.
Daarna dagelijks 5 gram. Inname met water of vruchtensap."
Dus eerste 5 dagen 20 gram nemen?
Ik lees van de meeste mensen dat ze 2 of 3 keer 3gram nemen.
Kan je dit uitleggen?
Zojuist weer wat Whey besteld.
Referentie: 157487
Ik zocht trouwens naar een shirt van jullie maat M. Hebben jullie die nog? Als jullie die nog ergens hebben liggen... graag. Ik maak anders nog wel wat kosten over.
Zojuist weer wat Whey besteld.
Referentie: 157487
Ik zocht trouwens naar een shirt van jullie maat M. Hebben jullie die nog? Als jullie die nog ergens hebben liggen... graag. Ik maak anders nog wel wat kosten over.
. Ik geef het door..Net mijn bestelling binnen.
Had om samples gevraagd en kreeg 3 smaakjes whey perfection,ik had ook gevraagd om een t shirt ipv een shakebeker,die kreeg ik ook en shakebeker zat er ook nog eens bij.
Echt super service weer en ik blijf lekker bestellen bij jullie!![]()
Hallo Bf, kan jullie weight gainer max ook dienen als een maaltijd met eiwitten na een training?
hopelijk krijg ik ipv mijn zoveelste shakebeker hiervoor inplaats een tshirt haha.

sweet
over 10 dagen (als mijn 20 whey perfection samples op zijn) de keuze maken welke smaak ik kies.
hopelijk krijg ik ipv mijn zoveelste shakebeker hiervoor inplaats een tshirt haha.

Grote kans dat het door het weer komt.
Die T-Shirts vallen trouwens niet groot uitEigenlijk had ik een maat groter moeten hebben

Kan het zijn dat TNT nu iets langer doet over de bezorging? Had gisteren vroeg ik de middag besteld en heb vandaag nog niks verkregen..
Wellicht het weer?

Kan het zijn dat TNT nu iets langer doet over de bezorging? Had gisteren vroeg ik de middag besteld en heb vandaag nog niks verkregen..
Wellicht het weer?