AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling ontvangen! Tnx voor de hemorush sample, preworkout die ik nog niet heb geprobeerd:)

Ben benieuwd naar de B&F kre-alkalyn caps. Heb er een aantal gekregen op de FIBO dit jaar van American EFX. Merkte gelijk dat ik veel meer kracht had. Kon elk setje voluit gaan :D

Gr Bakie

B&F kre-alkalyn caps = Kre-Alkalyn van All American EFX onder onze eigen label:) Het gepatenteerde prodcut, de reactie zal hetzelfde zijn:D

---------- Toegevoegd om 08:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:38 ----------

Ik vergelijk het altijd maar met Sinterklaas/Kerst. :thumbs:

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 08:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:38 ----------

Zojuist weer een bestelling geplaatst ref: 157340
Ik ben benieuwd, altijd leuk om een B&F pakketje binnen te krijgen!

Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Toegevoegd om 08:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:40 ----------

als je een oplaad fase met crea doet, zal je het ook sneller gaan merken.

Klopt helemaal:cool:

---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

Bestelling gearriveerd, bedankt voor de samples.:)
Bijkomend vraagje als ik aan de Creapure begin hoef/kan ik mijn EAA dan nog te nemen bij de training?
En de load fase is die best te respecteren? Vorige keer kreeg ik te horen dat dat ni echt hoefde.

Greetz

Het hoeft inderdaad niet. Echter wanneer je het wel doet dan bereik je sneller een hoog niveau.
Magic EAA en CrePure staat los van elkaar. Je kunt het zelfs mengen..

---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------

zo die pre workout power samples waren me geod bevallen, dus maar een bestellinkje geplaatst
ref:157281
mss heb je nog interessante samples ?

Dank je, voor de bestelling:) Ik het de vraag voor samples doorgegeven!

Toch maar eens Micellar Casein Superior bestellen zo, ben benieuwd.

Net Whey besteld, 3min later ontvang ik al een bevestiging dat mijn bestlling verzonden is. Dus waarschijnlijk staat de postbode morgen alweer aan mijn deur.

Als het weer iig niet nog slechter wordt.

Toch maar eens Micellar Casein Superior bestellen zo, ben benieuwd.

morgen in huis dan:D

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

Net Whey besteld, 3min later ontvang ik al een bevestiging dat mijn bestlling verzonden is. Dus waarschijnlijk staat de postbode morgen alweer aan mijn deur.

Als het weer iig niet nog slechter wordt.

We zijn snel:D Het weer zal wel goed komen:)

Mijn doos Whey Perfection (20 samples) elke smaak 2, net binnen :)
Op de factuur stond het volgende;

Sorry we hebben geen samples van een gainer!! 'pwo sample'.
Helaas, maar niks aan te doen ;) !!

super dat het alweer binnen is!

Zal me benieuwen welke nou het lekkerste smaakt :)

Hallo Bf, kan jullie weight gainer max ook dienen als een maaltijd met eiwitten na een training?

Ik had een vraagje over de creatine. Jullie zeggen
"Aanbevolen gebruik CreaPure creatine;
De eerste vijf dagen 4 maal daags 5 gram.
Daarna dagelijks 5 gram. Inname met water of vruchtensap."

Dus eerste 5 dagen 20 gram nemen?
Ik lees van de meeste mensen dat ze 2 of 3 keer 3gram nemen.
Kan je dit uitleggen?

Ik had een vraagje over de creatine. Jullie zeggen
"Aanbevolen gebruik CreaPure creatine;
De eerste vijf dagen 4 maal daags 5 gram.
Daarna dagelijks 5 gram. Inname met water of vruchtensap."

Dus eerste 5 dagen 20 gram nemen?
Ik lees van de meeste mensen dat ze 2 of 3 keer 3gram nemen.
Kan je dit uitleggen?

Bij Creatine is het zo dat ze een oplaadfase adviseren.

Dan neem je 4x per dag 5 gram creatine.

Erna neem je dan gewoon 5 gram voor of na je training.

Veel nemen dan zelfs 5 voor en 5 na.

Zojuist weer wat Whey besteld.

Referentie: 157487

Ik zocht trouwens naar een shirt van jullie maat M. Hebben jullie die nog? Als jullie die nog ergens hebben liggen... graag. Ik maak anders nog wel wat kosten over.

Net mijn bestelling binnen.

Had om samples gevraagd en kreeg 3 smaakjes whey perfection,ik had ook gevraagd om een t shirt ipv een shakebeker,die kreeg ik ook en shakebeker zat er ook nog eens bij.

Echt super service weer en ik blijf lekker bestellen bij jullie!:D

Zojuist weer wat Whey besteld.

Referentie: 157487

Ik zocht trouwens naar een shirt van jullie maat M. Hebben jullie die nog? Als jullie die nog ergens hebben liggen... graag. Ik maak anders nog wel wat kosten over.

Als we een M hebben dan krijg je die er Gratis bij:). Ik geef het door..

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

Net mijn bestelling binnen.

Had om samples gevraagd en kreeg 3 smaakjes whey perfection,ik had ook gevraagd om een t shirt ipv een shakebeker,die kreeg ik ook en shakebeker zat er ook nog eens bij.

Echt super service weer en ik blijf lekker bestellen bij jullie!:D

Dank je!

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

Hallo Bf, kan jullie weight gainer max ook dienen als een maaltijd met eiwitten na een training?

Ja, per 100 gram 23 gram eiwit en 68 gram carbs. Precies goed na de training.

Weight Gainer max

sweet :)

over 10 dagen (als mijn 20 whey perfection samples op zijn) de keuze maken welke smaak ik kies :).

hopelijk krijg ik ipv mijn zoveelste shakebeker hiervoor inplaats een tshirt haha.

Kan het zijn dat TNT nu iets langer doet over de bezorging? Had gisteren vroeg ik de middag besteld en heb vandaag nog niks verkregen..

Wellicht het weer?

Grote kans dat het door het weer komt.

Die T-Shirts vallen trouwens niet groot uit :D Eigenlijk had ik een maat groter moeten hebben

sweet :)

over 10 dagen (als mijn 20 whey perfection samples op zijn) de keuze maken welke smaak ik kies :).

hopelijk krijg ik ipv mijn zoveelste shakebeker hiervoor inplaats een tshirt haha.

Even aangeven bij "opmerkingen" dan komt het helemaal goed!:D

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

Grote kans dat het door het weer komt.

Die T-Shirts vallen trouwens niet groot uit :D Eigenlijk had ik een maat groter moeten hebben

Kleiner als de vorige inderdaad, daar kwamen we ook achter:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------

Kan het zijn dat TNT nu iets langer doet over de bezorging? Had gisteren vroeg ik de middag besteld en heb vandaag nog niks verkregen..

Wellicht het weer?

Mail anders het referentienummer even naar office@bodyenfitshop.nl dan check ik het morgenochtend direct even voor je.:)

Wellicht het weer?

Haha, fantastisch. Zonet 5 minuten geleden alsnog het pakket gekregen. Postbode zei dat vanwege de drukte en weer wat laat waren en dat er daarom nog 's avonds wordt bezorgd!

Helemaal toppie!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven