Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net mijn bestelling geplaatst :D

Referentienummer: 157541

Extra samples of eventueel goodies zijn altijd welkom :D

Edit: als je toevallig een sample van Hemo Rage Black Ultra Concentrated zou dat super zijn :thumbs:

BTW: http://www.bodyenfitshop.nl/energie-producten/natrol/gaurana

Volgens mij heeft er iemand de A en de U van plaats veranderd :p

Laatst bewerkt:
Ik kreeg een keer bij een bestelling een Free Sample:

Pre-Workout Stack by Fusion Supplements
- Geranamine (kleine rode capsule)
- Phenylethylamine (iets grotere gele capsule)

Ik kan echt op jullie site die stack niet terugvinden. Ook niet via de zoekfunctie. Kunnen jullie mij even een link geven naar dit product?

Vandaag bestelling binnen, whey smaak sample en pwo sample, bedankt! Binnenkort pwo ff testen, wanneer ik weer fit ben :).

Thanks guys!

Beste B&F,

Welk van jullie vitamine B-producten adviseren jullie bij haaruitval?

Met vriendelijke groet

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

En welke multivitaminepil adviseer je voor iemand die geen fruit en groente eet en een slechte weerstand heeft?

Met vriendelijke groet

Daar adviseren ze fruit en groente aan mafkees...

vandaag dan eindelijk mijn pakketje binnen na meer dan een week gewacht te hebben door een fout... Er zouden wat samples van verschillende smaken bij worden gedaan als goedmaker maar die zaten er niet bij. Ik ben niet heel erg te spreken over B&F dus

1 week wachten is lang, maar niet dramatisch verder imo..
Ik zou ook verder ook niet oordelen op samples, maar wel op het gekozen product.

vandaag dan eindelijk mijn pakketje binnen na meer dan een week gewacht te hebben door een fout... Er zouden wat samples van verschillende smaken bij worden gedaan als goedmaker maar die zaten er niet bij. Ik ben niet heel erg te spreken over B&F dus

Fouten maken is menselijk, toch?
Om daar nu meteen een negatief oordeel over te gaan geven, als er 1 bestelling fout loopt, lijkt me ook wat voorbarig.

Als je de berichten in dit topic er op naleest, dan zie je dat het echt een uitzondering is als er door B&F een fout gemaakt word.
En mocht het zijn dat er iets fout gaat, dan word dat altijd zeer correct opgelost.

Ik zou zeggen, stuur B&F even een pm hierover, of mail ze via de site, dan ben ik er zeker van dat het netjes opgelost word.

En nee, ik werk niet bij/voor Body en Fitshop.
Ik ben gewoon een 100% tevreden klant :thumbs:

Ik had betaald met een overschrijvingskaart.

Ligt het laat arriveren van je bestelling niet daaraan?
Het kan namelijk voorkomen dat het langer duurt omdat je bank deze overschrijvingskaart niet snel genoeg verwerkt.

Zeker als het betalingsverkeer tussen 2 verschillende banken loopt, dan kan het inderdaad zijn dat het langer duurt.

Je kunt het B&F dan niet kwalijk nemen als de bestelling pas de deur uitgaat als de betaling binnen is.
Bestellen via overschrijving e.d. duurt nu eenmaal langer dan bv. via IDeal e.d.

correct me if i am wrong <== ;)
En nee, ook na dit stukje werk ik niet bij/voor Body en Fitshop.
Maar ben ik nog steeds een 100% tevreden klant. :thumbs:

Laatst bewerkt:
Fouten maken is menselijk, toch?
Om daar nu meteen een negatief oordeel over te gaan geven, als er 1 bestelling fout loopt, lijkt me ook wat voorbarig.

Als je de berichten in dit topic er op naleest, dan zie je dat het echt een uitzondering is als er door B&F een fout gemaakt word.
En mocht het zijn dat er iets fout gaat, dan word dat altijd zeer correct opgelost.

Ik zou zeggen, stuur B&F even een pm hierover, of mail ze via de site, dan ben ik er zeker van dat het netjes opgelost word.

En nee, ik werk niet bij/voor Body en Fitshop.
Ik ben gewoon een 100% tevreden klant :thumbs:

Ligt het laat arriveren van je bestelling niet daaraan?
Het kan namelijk voorkomen dat het langer duurt omdat je bank deze overschrijvingskaart niet snel genoeg verwerkt.

Zeker als het betalingsverkeer tussen 2 verschillende banken loopt, dan kan het inderdaad zijn dat het langer duurt.

Je kunt het B&F dan niet kwalijk nemen als de bestelling pas de deur uitgaat als de betaling binnen is.
Bestellen via overschrijving e.d. duurt nu eenmaal langer dan bv. via IDeal e.d.

correct me if i am wrong <== ;)
En nee, ook na dit stukje werk ik niet bij/voor Body en Fitshop.
Maar ben ik nog steeds een 100% tevreden klant. :thumbs:

nee ik had ING gebeld B&F had het geld al een week binnen;)
maar goed zo een ramp is het ook weer niet hoor ik koop vast nog wel eens iets daar:)

nee ik had ING gebeld B&F had het geld al een week binnen;)
maar goed zo een ramp is het ook weer niet hoor ik koop vast nog wel eens iets daar:)

Ik denk dat Ilco van B&F hier nog wel op terug zal komen. ;)

En anders kun je ze hierover altijd een mailtje en/of pm sturen.

Ik denk dat Ilco van B&F hier nog wel op terug zal komen. ;)

En anders kun je ze hierover altijd een mailtje en/of pm sturen.

ik had ze al ge-emaild van de week. er was dus een foutje gemaakt waardoor mijn bestelling niet verstuurd was, diezelfde dag hebben ze hem nog verstuurd dus dat was netjes

Vandaag voor het eerst Pre-workout power sample genomen.
Smaak viel tege, maar daar neem je het niet voor.
30 min na inname aangekomen in de gym, begon net met omkleden en ja hoor het ging in ze werking!
Werd een beetje vaag ervan ook beetje duizelig, ik ff paar slokjes van me water met perfect carbs genomen toen ging het weer perfect was maar 10 sec duizelig maar toch.

De training benen en shouders waren vandaag aan de beurt.
Het heeft duidelijk geholpen heb 10kg meer kunnen squatten met zelfde reps.
Schouders gingen ook goed zag een nice pomp:D.

ik hen mog 2 sample zakjes zal ik de komende tijd gaan gebruiken bij andere spiergroepen.
Lijkt een goed pre-workout supp voor mij.
Goed product B&F!

Haha, fantastisch. Zonet 5 minuten geleden alsnog het pakket gekregen. Postbode zei dat vanwege de drukte en weer wat laat waren en dat er daarom nog 's avonds wordt bezorgd!

Helemaal toppie!!!

Nette service:)

---------- Toegevoegd om 09:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:05 ----------

Net mijn bestelling geplaatst :D

Referentienummer: 157541

Extra samples of eventueel goodies zijn altijd welkom :D

Edit: als je toevallig een sample van Hemo Rage Black Ultra Concentrated zou dat super zijn :thumbs:

BTW: http://www.bodyenfitshop.nl/energie-producten/natrol/gaurana

Volgens mij heeft er iemand de A en de U van plaats veranderd :p

A-U kijk ik even naar. We hebben geen Rage samples. We doen er wel war leuks bij:) Dank je, voor de bestelling!!

---------- Toegevoegd om 09:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:07 ----------

Ik kreeg een keer bij een bestelling een Free Sample:

Pre-Workout Stack by Fusion Supplements
- Geranamine (kleine rode capsule)
- Phenylethylamine (iets grotere gele capsule)

Ik kan echt op jullie site die stack niet terugvinden. Ook niet via de zoekfunctie. Kunnen jullie mij even een link geven naar dit product?

:D Vreemd. Hebben we helaas niet in het assortiment.

---------- Toegevoegd om 09:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:08 ----------

:eek: Niet de bedoeling! hier ga ik zelf direct naar kijken. Wat is het referentienummer?

---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------

Vandaag voor het eerst Pre-workout power sample genomen.
Smaak viel tege, maar daar neem je het niet voor.
30 min na inname aangekomen in de gym, begon net met omkleden en ja hoor het ging in ze werking!
Werd een beetje vaag ervan ook beetje duizelig, ik ff paar slokjes van me water met perfect carbs genomen toen ging het weer perfect was maar 10 sec duizelig maar toch.

De training benen en shouders waren vandaag aan de beurt.
Het heeft duidelijk geholpen heb 10kg meer kunnen squatten met zelfde reps.
Schouders gingen ook goed zag een nice pomp:D.

ik hen mog 2 sample zakjes zal ik de komende tijd gaan gebruiken bij andere spiergroepen.
Lijkt een goed pre-workout supp voor mij.
Goed product B&F![/QUOTE]

Dat zijn mooie resultaten!! Dank je, voor het compliment:)

Pre-Workout Power

hee even een vraagje, klopt dit?
postal post workout recovery bevat bij 2 scoops 52 gram:
134 kcal - 10g eiwitten - 13 koolh. g - 0 g vet.

Klopt dit ivm met mijn voedingsschema

hee even een vraagje, klopt dit?
postal post workout recovery bevat bij 2 scoops 52 gram:
134 kcal - 10g eiwitten - 13 koolh. g - 0 g vet.

Klopt dit ivm met mijn voedingsschema

Ja. (losse aminozuren worden niet als volledige eiwtten gedeclareerd)

ligt het dan lager of zijn deze gewoon niet mee gerekend?

bestelling geplaatst:) Ref nummer 157656 Samples zijn altijd welkom:) en had een vraagje IVM tnt post zijn er nog stakingen of kan ik morgen mijn pakketje al verwachten:)?

Mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven