MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Positief advies is altijd welkom, daar is denk ik iedereen bij gebaat:)

Aha dus jij bent nu de brutez van B&F.:rolleyes:

Brutez? You lost me there......

Ik ben gewoon een positief ingesteld persoon, en ik ben daarnaast erg te spreken over B&F en haar producten.

Was het een andere webshop geweest, dan had ik precies hetzelfde gedaan.

En nee, ik werk niet voor/bij B&F
Ik slijm niet, toch? :p
Who the **** is Brutez?

Positief advies is altijd welkom, daar is denk ik iedereen bij gebaat:)

Dat bedoel ik. :)

Laatst bewerkt:
Ik bestel regelmatig bij B&F store. Zeer tevreden, altijd snelle levering.

Ben nu alleen aan het twijfelen over welke pre-workout supp te pakken. De Pillen of het poeder van B&F zelf.

Iemand ervaringen?

Ben nu alleen aan het twijfelen over welke pre-workout supp te pakken. De Pillen of het poeder van B&F zelf.

Iemand ervaringen?

De Pre-Workout Power (poeder dus) is veel sterker / meer veelzijdig qua werking. De Pre-Workout Power Pilll is puur het energieke deel. Pre-workout Power bevat ook alle ingredienten voor prestaties, kracht, uithoudingsvermogen, herstel ect..

Iemand ervaringen?

Ikzelf maak gebruik van de poeder, voor mijn gevoel word deze sneller opgenomen en is krachtiger dan de pil vorm. :)

De pre workout power(poedervorm) ben ik wel goed over te spreken.
Energie die je daarvan krijgt is heerlijk en langdurig, ook geen crash achteraf wat je bij sommige preworkouts wel hebt(crash is opeens erg moe enzo).

B&F,

Een vriend van mij heeft bij jullie wat spullen besteld omdat ik hem wijs had gemaakt dat jullie goed zijn wat ook zeker is :D

Hij had ook dextrose besteld, maar kreeg iets anders. Heeft het gewoon dezelfde werking?

B&F,

Een vriend van mij heeft bij jullie wat spullen besteld omdat ik hem wijs had gemaakt dat jullie goed zijn wat ook zeker is :D

Hij had ook dextrose besteld, maar kreeg iets anders. Heeft het gewoon dezelfde werking?

Wat heeft hij dan?

B&F,

Als erop staat Mammoth 2500 is het niet hetzelfde

Komt volgens mij op hetzelfde neer.
Beide zijn snelle koolhydraten bedoeld voor na de training.

Weet iemand als TNT vandaag gereden heeft? :p

Of tot hoe laat ze leveren? Dan weet ik als ik vandaag eventueel nog mijn bestelling ga ontvangen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven