Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey b&f,

komt jullie perfect protien matrix nog binnen?

grtz

B&F! Heb 3 vraagjes over TMS:

- Wat is het voordeel van de dosering voor de training? Is een dosering na de training niet voldoende?
- Is bij gebruik van TMS, WMS nog noodzakelijk en zo ja; wat voegt het extra toe?
- Kun je TMS blijven gebruiken of raden jullie aan een pauze in te lassen als een pot leeg is?

Bestelling binnen. Thanks mannen, ook voor de shirt waar ik op vroeg. Wederom Top Service.. met hoofdletter T. Keep on going ;)

Allebeide geprobeerd, standaard had ik altijd de perfection, laatste maand (November) de 100% isolaat, nu sinds Dinsdag weer de perfection.

Whey perfection vs 100% whey isolaat

Gebruikt nu dus 2 dagen de perfection, nou ik moet heel erlijk zeggen geef mij maar standaard de 100% isolaat.
Loop alweer 2 dagen te ruften van de perfection, met de 100% isolaat nergens last van, ook ontlasting begint alweer papperig te worden, met 100% isolaat nergens last van. Vind het toch allemaal wat minder.

tja zal dus wel een pot 100% whey isolaat gaan aanschaffen en de perfection? Tja geef ik wel weg hier op dit forum.:(

hey b&f,

komt jullie perfect protien matrix nog binnen?

grtz

Yes:) Zal rond de kerst worden.

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------

Bestelling binnen. Thanks mannen, ook voor de shirt waar ik op vroeg. Wederom Top Service.. met hoofdletter T. Keep on going ;)

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 08:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------

B&F! Heb 3 vraagjes over TMS:

- Wat is het voordeel van de dosering voor de training? Is een dosering na de training niet voldoende?
- Is bij gebruik van TMS, WMS nog noodzakelijk en zo ja; wat voegt het extra toe?
- Kun je TMS blijven gebruiken of raden jullie aan een pauze in te lassen als een pot leeg is?

1. De werkzame ingredienten zijn effectief zowel voor als na je training. De totale dosering is dan het meest effectief al werkt alleen na ook.

2. Je kunt combineren met WMS. TMS bevat per dosering 16 gram, na je training zou je eventueel 35 gram WMS kunnen aanvullen.

3. TMS kun je in principe best lang gebruiken. wij adviseren 12 weken maar bv 6 maanden zou ook geen probleem zijn. Wel zou ik zoals eigenlijk met alles zo af en toe een pauze inlassen.

Allebeide geprobeerd, standaard had ik altijd de perfection, laatste maand (November) de 100% isolaat, nu sinds Dinsdag weer de perfection.

Whey perfection vs 100% whey isolaat

Gebruikt nu dus 2 dagen de perfection, nou ik moet heel erlijk zeggen geef mij maar standaard de 100% isolaat.
Loop alweer 2 dagen te ruften van de perfection, met de 100% isolaat nergens last van, ook ontlasting begint alweer papperig te worden, met 100% isolaat nergens last van. Vind het toch allemaal wat minder.

tja zal dus wel een pot 100% whey isolaat gaan aanschaffen en de perfection? Tja geef ik wel weg hier op dit forum.:(

Nergens last van bij whey perfection, hebben hebben hebben? :D

Zijn er eigenlijk nog samples over van Pre Workout Power ?

Gister voor 2de keer crack pre workout booster genomen, 2 scheppen dit keer, had alleen wel 15-25 minuten daarvoor flink zitten bunkeren. Heb er weinig van de crack gemerkt tot niks, heeft dit met het eten te maken? Hoelang van te voren moet je dan niet eten?

Advies is op lege maag, staat rond de 2uur voor.
Maar ik eet een uur van te voren nog en pre workouts werken prima zo :)

Gister voor 2de keer crack pre workout booster genomen, 2 scheppen dit keer, had alleen wel 15-25 minuten daarvoor flink zitten bunkeren. Heb er weinig van de crack gemerkt tot niks, heeft dit met het eten te maken? Hoelang van te voren moet je dan niet eten?

Dan had je beter nog 1,5 uur kunnen wachten met inname van je pre workout. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven