tommieee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vandaag nog de verschillende samples + shakebeker en vetmeter binnengekregen!
nette service!![]()

Wat me opviel is dat die pre workout power nogal poederig is van smaak, zou dit op te lossen zijn door meer dan 250ml water te gebruiken?

Hopelijk morgen mijn bestelling binnen
Denk door het slechte weer geen levering of vertraging door TnT

Denk dat je hem niet goed genoeg gemixt hebt, want als ik de PWP gebruik, dan heb ik geen last van poedervorming/poedersmaak.
Ik gebruik vaak zelfs iets minder water, dit omdat als ik meerdere supps gebruik, mijn maag nogal vol wil raken met al dat water en/of melk.
Vandaag heeft TNT gewoon iets afgeleverd hier, wel geen supplementen, maar dat moet verder niets uitmaken.
Door het slechte weer kan het wel voorkomen dat ze wat later zijn als normaal.
TNT babe kwam hier pas om 19:00 binnenvallen.![]()

Kan voor mij echt niet veel beter.nog een vraagje:
Als ik TMS neem na het trainen, dan zou ik toch het beste eersts TMS nemen en dan halfuurtje later whey shake ?
Net een sample van Pre Workout Power op -smaak vruchten-. Voor een PWO erg lekker! Het is niet dat ik het lekker vind, maar dit is gewoon goed te drinken. I.t.t wat ik van bepaalde concurrenten heb mogen proeven. Goed bezig.

Ik had ook wel dinsdag na 18u besteld. Maar vorige keer was dit ook en kreeg ik het na 2 dagen binnen.
Maar juist zag ik via de track & trace dat mijn pakje in het depot ligt.
Dus waarschijnlijk door de grote afstand en de sneeuw vertraging.
Maar mijn pakje van de sint komt dus toch nog altijd voor 6 december
(hopelijk)![]()

Vraagje m.b.t. HMB,
Is het de bedoeling dat dit ook genomen wordt op niet-trainingsdagen?
Gr, Joeri

In wat voor verpakking zit de 20 Single Serving Variety Pack? Of worden de zakjes los geleverd?

Morgen Ilco, misschien ook een idee om de originele prijzen erbij zetten. Dan weten de mensen wat hun voordeel is![]()
Even kwijt dat B&F echt een topwinkel is.
Ze weten waarom
Geweldige service![]()