MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag nog de verschillende samples + shakebeker en vetmeter binnengekregen!

nette service!:thumbs:

Heey, vandaag me bestelling binnen gekregen en wou nog ff bedanken voor de extra samples 5 verschillende pre-workoutboosters echt top:)(Y) vorige keer kreeg ik al 5verschillende samples van whey.

Net een sample van Pre Workout Power op -smaak vruchten-. Voor een PWO erg lekker! Het is niet dat ik het lekker vind, maar dit is gewoon goed te drinken. I.t.t wat ik van bepaalde concurrenten heb mogen proeven. Goed bezig.

In wat voor verpakking zit de 20 Single Serving Variety Pack? Of worden de zakjes los geleverd?

Wat me opviel is dat die pre workout power nogal poederig is van smaak, zou dit op te lossen zijn door meer dan 250ml water te gebruiken?

Hopelijk morgen mijn bestelling binnen :D

Denk door het slechte weer geen levering of vertraging door TnT

Wat me opviel is dat die pre workout power nogal poederig is van smaak, zou dit op te lossen zijn door meer dan 250ml water te gebruiken?

Denk dat je hem niet goed genoeg gemixt hebt, want als ik de PWP gebruik, dan heb ik geen last van poedervorming/poedersmaak.
Ik gebruik vaak zelfs iets minder water, dit omdat als ik meerdere supps gebruik, mijn maag nogal vol wil raken met al dat water en/of melk. ;)

Hopelijk morgen mijn bestelling binnen :D

Denk door het slechte weer geen levering of vertraging door TnT

Vandaag heeft TNT gewoon iets afgeleverd hier, wel geen supplementen, maar dat moet verder niets uitmaken. :)
Door het slechte weer kan het wel voorkomen dat ze wat later zijn als normaal.

TNT babe kwam hier pas om 19:00 binnenvallen. :D

Laatst bewerkt:
Vraagje m.b.t. HMB,

Is het de bedoeling dat dit ook genomen wordt op niet-trainingsdagen? :)

Gr, Joeri

Denk dat je hem niet goed genoeg gemixt hebt, want als ik de PWP gebruik, dan heb ik geen last van poedervorming/poedersmaak.
Ik gebruik vaak zelfs iets minder water, dit omdat als ik meerdere supps gebruik, mijn maag nogal vol wil raken met al dat water en/of melk. ;)

Vandaag heeft TNT gewoon iets afgeleverd hier, wel geen supplementen, maar dat moet verder niets uitmaken. :)
Door het slechte weer kan het wel voorkomen dat ze wat later zijn als normaal.

TNT babe kwam hier pas om 19:00 binnenvallen. :D

Ik had ook wel dinsdag na 18u besteld. Maar vorige keer was dit ook en kreeg ik het na 2 dagen binnen.

Maar juist zag ik via de track & trace dat mijn pakje in het depot ligt. :D
Dus waarschijnlijk door de grote afstand en de sneeuw vertraging. :D

Maar mijn pakje van de sint komt dus toch nog altijd voor 6 december :D
(hopelijk) :D

Body en Fitshop, echt mijn complimenten. jullie handelen klachten altijd goed af + altijd minstens 2 samples. + Jullie reageren altijd lekker snel in dit topic;) Kan voor mij echt niet veel beter.

nog een vraagje:
Als ik TMS neem na het trainen, dan zou ik toch het beste eersts TMS nemen en dan halfuurtje later whey shake ?

Binnenkort nog een potje whey bestellen, niet omdat ik al resultaat zie, maar ik ben gewoon bang dat ik alleen maar 'chocomelk' na een maandje wel beu ben.

Net een sample van Pre Workout Power op -smaak vruchten-. Voor een PWO erg lekker! Het is niet dat ik het lekker vind, maar dit is gewoon goed te drinken. I.t.t wat ik van bepaalde concurrenten heb mogen proeven. Goed bezig.

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 09:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:15 ----------

Ik had ook wel dinsdag na 18u besteld. Maar vorige keer was dit ook en kreeg ik het na 2 dagen binnen.

Maar juist zag ik via de track & trace dat mijn pakje in het depot ligt. :D
Dus waarschijnlijk door de grote afstand en de sneeuw vertraging. :D

Maar mijn pakje van de sint komt dus toch nog altijd voor 6 december :D
(hopelijk) :D

OK, bel anders even met het depot. Misschien weten ze meer:)

---------- Toegevoegd om 09:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

Vraagje m.b.t. HMB,

Is het de bedoeling dat dit ook genomen wordt op niet-trainingsdagen? :)

Gr, Joeri

Dagelijks nemen. JA:D

---------- Toegevoegd om 09:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:17 ----------

In wat voor verpakking zit de 20 Single Serving Variety Pack? Of worden de zakjes los geleverd?

20 Sachets los verpakt in een doosje:)

De nieuwe Weekaanbiedingen!

No Xplode 1025 Gram

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1025 Gram voor 35,90 !

Lipo-6 X nutrex
120 capsules 34,90 !

Lipotropic Protein

1x 2300 Gram / 68 shakes 29,90 !

Mammoth Mass Combi

Per combi 29,90 !

Morgen Ilco, misschien ook een idee om de originele prijzen erbij zetten. Dan weten de mensen wat hun voordeel is ;)

Even kwijt dat B&F echt een topwinkel is.
Ze weten waarom :D
Geweldige service :thumbs:

hey bodyenfitshop
ik heb maandag via vooruitbetaling betaald maar ik heb nog steeds niks binnen gehad
kan je eens kijken aub waar mn pakje zit?
alvast bedankt
ref:157133

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven