MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komt de chocoladeversie ooit weer binnen van de Mammoth eiwitreep? Ik had ze laatst weer eens besteld, maar ze waren nu in de peanutbutter smaak en ik vond die vorige smaak eigenlijk lekkerder.

Gr. Vars1ty

Daar adviseren ze fruit en groente aan mafkees...

Dat snap ik en niet gelijk met krachttermen gaan slingeren aub, dat is niet nodig. Het gaat hier om iemand die op het moment ziek is en moeite heeft met eten, vandaar.

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

Beste B&F,

Welk van jullie vitamine B-producten adviseren jullie bij haaruitval?

Met vriendelijke groet

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

En welke multivitaminepil adviseer je voor iemand die geen fruit en groente eet en een slechte weerstand heeft?

Met vriendelijke groet

Beste B&F?

Heey,

De samples die ik had besteld van de whey perfection waren erg lekker, lost goed op en ging makkelijk naar binnen.

Ik heb nu gelijk een grote pot besteld ( 10 LBS)
referentienummer:157776

Zou ik in plaats van een shakebeker wat samples kunnen krijgen die ik voor de training kan innemen (voor krachttoename of uithoudingsvermogen)?

Mvg

Nicky

@ B&F

Heb de Pre-workout power pill besteld
Samen met Caffeïne Anhydrous en de Beta-aline.

Maar zou het mogelijk zijn om wat tips te geven voor het innemen van deze supps.

Welke van deze supps moeten op nuchtere maag ingenomen worden?
En kan ik dan eventueel erna toch nog eten.
Dus een voorbeeld: de pre workout power pill op nuchtere maag 45 min voor training. en dan half uur voor training een proteine shake nemen.

Mijn voorkeur gaar uit naar Alive!:)

Excuses, voor de late reactie!

---------- Toegevoegd om 19:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

Heey,

De samples die ik had besteld van de whey perfection waren erg lekker, lost goed op en ging makkelijk naar binnen.

Ik heb nu gelijk een grote pot besteld ( 10 LBS)
referentienummer:157776

Zou ik in plaats van een shakebeker wat samples kunnen krijgen die ik voor de training kan innemen (voor krachttoename of uithoudingsvermogen)?

Mvg

Nicky

Dank je, voor het compliment en voor de bestelling:) Ik regel het voor je..

@ B&F

Heb de Pre-workout power pill besteld
Samen met Caffeïne Anhydrous en de Beta-aline.

Maar zou het mogelijk zijn om wat tips te geven voor het innemen van deze supps.

Welke van deze supps moeten op nuchtere maag ingenomen worden?
En kan ik dan eventueel erna toch nog eten.
Dus een voorbeeld: de pre workout power pill op nuchtere maag 45 min voor training. en dan half uur voor training een proteine shake nemen.

Dat kan inderdaad. Normaal gesproken zou ik alle supps voor de training nemen, maar caffeine en PW samen kan wel voor wat teveel energie zorgen hoor.Rustig opbouwen dus als je deze combinatie wilt gebruiken. :)

-Leon

Dat kan inderdaad. Normaal gesproken zou ik alle supps voor de training nemen, maar caffeine en PW samen kan wel voor wat teveel energie zorgen hoor.Rustig opbouwen dus als je deze combinatie wilt gebruiken. :)

-Leon

Dus voor het beste resultaat ze op een nuchtere maag innemen en erna pas eten?

net 2 potjes HMB besteld + TMS :D
@krimpie, ik had eerst iets van 4 uur niets gegeten, de pre workout sloeg echt slecht aan. Eerste keer dat ik mijn training niet af heb gemaakt en zat hele tijd met kotsneigingen enz.

Laatst bewerkt:
net 2 potjes HMB besteld + TMS :D
@krimpie, ik had eerst iets van 4 uur niets gegeten, de pre workout sloeg echt slecht aan. Eerste keer dat ik mijn training niet af heb gemaakt en zat hele tijd met kotsneigingen enz.

Daarom neem ik dergelijke pre-workout supps niet op nuchtere maag.

Als het er allemaal uitkomt, dan heeft het ook geen nut. ;)

Ik eet mijn laatste maaltijd 2,5u voor de training en dan half uurtje voor de training de PWP. Nooit ergens last van gehad, altijd lekkere trainingen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven