AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
overigens, waar mixen jullie altijd je whey mee?

Als ik wakker word, neem ik een whey perfection shake (1 maatschep whey perfection+2.5gr creatine), en mix dit met 250ml water of 250ml melk.. en dan gewoon schudden, klaar...

en na de training (in de sportschool zelf nog), 250 ml water.. maar met water komt de smaak niet echt goed naar voren imo..

enige ideeën wat ik hier aan kan veranderen?

overigens, waar mixen jullie altijd je whey mee?

Als ik wakker word, neem ik een whey perfection shake (1 maatschep whey perfection+2.5gr creatine), en mix dit met 250ml water of 250ml melk.. en dan gewoon schudden, klaar...

en na de training (in de sportschool zelf nog), 250 ml water.. maar met water komt de smaak niet echt goed naar voren imo..

enige ideeën wat ik hier aan kan veranderen?

Een extra scoop of minder water. Dan wordt de smaak wat voller ;)

Inderdaad. Minder water kan wonderen doen, of i.p.v. toch melk nemen. :)

okee.. minder water dus..
zie mezelf nog niet echt lopen met een literpak melk en een shakebeker met wat whey poeder, inschenken en shaken, ineenvollekleedkamer :o ..

zal wel een eurotje of 30 kosten gok ik zo ofnie..

Een euro of 10.
Ik heb er hier ook een staan voor het geval dat ik eens geen tijd heb om een shake te maken.

Alles kun je er in doen, en wanneer je het nodig hebt, effe shaken, en klaar is kees.

Je hebt alles al bij in je shaker, werkt super. :D

krijgen jullie da product ook binnen maximize v2 van i force nutrition

hahahahahahah stelletje gekken bij B&F shop!! ik vraag om andere samples dan whey perfection/ PWP
Krijg ik: 1x crack sample, 2x hemorush sample, 1x PWP sample + whey perfection sample. DAT IS GEWOON 5 SAMPLES~!!! Ik ben echt super blij met mijn pakketje :D
top service B&F shop!!!

hee!

ik wil volgende week weer een bestelling doen met mischeien Ultimate Creatine ( http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/body-fit-sportsnutrition/ultimate-creatine ) en sowieso een grote pot whey perfection

maar kan je creatine nou het beste in pil vorm of poedervorm nemen?

Creatine in poedervorm lijkt me het beste.
Dit omdat dit in mijn optiek sneller opgenomen word dan pilvorm.

De nieuwe Ultimate Creatine lijkt me een topper, dus een goede keuze. :thumbs:

hahahahahahah stelletje gekken bij B&F shop!! ik vraag om andere samples dan whey perfection/ PWP
Krijg ik: 1x crack sample, 2x hemorush sample, 1x PWP sample + whey perfection sample. DAT IS GEWOON 5 SAMPLES~!!! Ik ben echt super blij met mijn pakketje :D
top service B&F shop!!!

Sinterklaas is vroeg dit jaar. :D

Laatst bewerkt:
Beste B&F shop

toch maar weer een bestelling geplaatst
dit maal whey + wat caffeine tabs!

Zou er misschien wat samples bij kunnen? ( het liefst geen whey samples!)

Ref. Nummer: 158277

Mvg Tobias

top service B&F shop!!!

Graag gedaan!:)

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:01 ----------

Hebben jullie crack samples :D?

Misschien nog een paar:cool: Kan het maandag wel even voor je checken.:)

---------- Toegevoegd om 23:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:01 ----------

Beste B&F shop

toch maar weer een bestelling geplaatst
dit maal whey + wat caffeine tabs!

Zou er misschien wat samples bij kunnen? ( het liefst geen whey samples!)

Ref. Nummer: 158277

Mvg Tobias

Dank je:) Ik heb het doorgegeven. Ben er morgen zelf niet:D

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

Creatine in poedervorm lijkt me het beste.
Dit omdat dit in mijn optiek sneller opgenomen word dan pilvorm.

De nieuwe Ultimate Creatine lijkt me een topper, dus een goede keuze. :thumbs:

Mee eens, Ultimate Creatine gaat een knaller worden!:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

krijgen jullie da product ook binnen maximize v2 van i force nutrition

Over een weekje of 2.:)

Oke, heb die altijd al is een keer willen proberen en ga van de week een bestelling bij jullie doen ;) Btw jullie hadden toch al creatine result, wat is hier zo anders aan?

Oke, heb die altijd al is een keer willen proberen en ga van de week een bestelling bij jullie doen ;) Btw jullie hadden toch al creatine result, wat is hier zo anders aan?

Result heeft 4 soorten creatine + Cordyceps Sinensis.

De Ultimate 7 soorten creatine. :D

Di creatine malate 500 mg
Tri creatine malate 500 mg
Tri creatine citrate 500 mg
Creatine AKG 2:1 500 mg
Creatine pyruvate 500 mg
Creatine phosphate 500 mg
Creatine ethyl ester 500 mg

per dosering

Laatst bewerkt:

Eigenlijk gewoon weer een nieuwe Creatine, wel een hele goede!:D. Result heeft 4 soorten met Cordyceps. Ultimate Creatine 7 soorten Creatine. We merken dat er behoefte is aan een ruime keuze..:)

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:19 ----------

Result heeft 4 soorten creatine + Cordyceps Sinensis.

De Ultimate 7 soorten creatine. :D

Di creatine malate 500 mg
Tri creatine malate 500 mg
Tri creatine citrate 500 mg
Creatine AKG 2:1 500 mg
Creatine pyruvate 500 mg
Creatine phosphate 500 mg
Creatine ethyl ester 500 mg

per dosering

Yes:) De Result! komt overigens ook volgende week weer binnen. Hebben we de creatines weer helemaal op pijl!!:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven